خرید از تخفیف‌های باورنکردنی آمازون در بلک فرایدی مالتینا

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
چیزی به شروع بلک فرایدی ۲۰۲۱ نمانده! بلک فرایدی یکی از بزرگ‌ترین رویدادها در زمینه خرید آنلاین و حضوی در کل دنیا به شمار می‌رود.
تبلیغات

وب سایت آمازون در سال گذشته ۵۵٪ از کل فروش اینترنتی آمریکا را سهم خود کرده است. در بلک فرایدی ۲۰۲۱ نیز وب‌سایت‌هایی مثل آمازون و ایبی تخفیف های بعضی محصولات را چند هفته جلوتر شروع کرده‌اند و اینگونه به استقبال بلک فرایدی رفته اند؛ با بررسی روزانه از وب‌سایت مالتینا می‌توانید بهترین این پیش تخفیف ها را مشاهده کنید.

اگر شما هم دوست دارید فرصت خرید از آمازون و ایبی در بلک فرایدی امسال را از دست ندهید کافیه به صفحه اطلاع‌رسانی تخفیف های بلک فرایدی مالتینا بروید تا با وارد کردن شماره تماس یا ایمیل خود زودتر از همه از این تخفیف ها با خبر شوید.

این روزها، در سرتاسر دنیا بلک فرایدی اینترنتی برگزار می‌شود.

مالتینا

تاریخ بلک فرایدی ۲۰۲۱ درایران چه روزی است؟

برگزاری بلک فرایدی آمازون در تاریخ ۵ و۶ آذر سال ۱۴۰۰ است. وب سایت مالتینا هر سال برگزار کننده بلک فرایدی آمازون و ایبی است. مالتینا این امکان را به شما میدهد تا خرید از آمازون و ایبی را به‌راحتی خرید از یک وب‌سایت داخلی تجربه کنید تمام سفارشات بلک فرایدی نیز طبق بازه ارسال ۶ تا ۸ هفته کاری به دست کاربران ایرانی میرسد.

این تاریخ جذاب را به ذهن بسپارید و برای اطلاع از تخفیفات بلک فرایدی حتما کانال های رسمی مالتینا را در سوشال مدیاها دنبال کنید.

اینستاگرام مالتینا: malltinacom

تلگرام مالتینا: @malltina

لینکدین مالتینا: malltina

در جمعه سیاه، بیشترین تخفیف ها متعلق به چه کالاهایی است؟

بلک فرایدی و کالاهای ۹۰٪ تخفیف آمازون

اولین سوالی که کاربران زیادی قبل از بلک فرایدی میپرسد آن است که در این روز چه کالاهایی بیشترین تخفیف ها را به خود اختصاص میدهند؟ آیا تخفیف های ۹۰٪ واقعی هستند؟! یا این فقط یک شعار تبلیغاتی است؟

گفتنی است که بلک فرایدی بخاطر تخفیف های باورنکردنی ای که داشت به سرعت معروف و محبوب شد و مدیران شرکت‌ها در این روز انبارهای خود را خالی می‌کنند و خود را برای تولیدات جدید آماده می‌کنند! پس می‌توان گفت کالاهایی با ۹۰٪ تخفیف وجود دارند و چاشنی این روز هستند! اما عمده محصولات تا نصف قیمت در بلک فرایدی به فروش میرسند.

اما آن دسته گروه کالاهایی که میتوانیم از بهترین گزینه ها برای خرید نام ببریم دسته‌بندی های زیر هستند:

  • محصولات برند آمازون مانند کیندل؛ فایر تیوی؛ اکو دات و…
  • گجت‌های پوشیدنی ودیجیتال مانند ساعت هوشمند یا ایرپاد
  • تجهیزات گیمینگ مانند مانیتور؛ ماوس وکیبوردهای حرفه ای
  • لوازم آرایشی ومراقبت از پوست
  • لوازم اداری و منزل

خبر خوب آن است که شما مجبور نیستید برای خرید کالاهای آمازون ۶ تا ۸ هفته صبر کنید! چرا که مالتینا بیش از ۸۰۰ تنوع کالای محبوب را پیش تر از آمازون تهیه کرده وبا تخفیف های عالی به صورت تحویل فوری و ارسال ۲۴ -۴۸ ساعته در بلک فرایدی به فروش میرساند.

برخی محصولات پرطرفدار که در تحویل فوری مالتینا موجود هستند شامل کالاهای زیر هستند:

  • ساعت های هوشمند
  • دستبندهای هوشمند
  • ساعت مچی از بهترین برندها
  • هدفون های گیمینگ
  • هندزفری و ایرپاد

دیگر تخفیف‌های مالتینا..

اگر از مشتریان مالتینا باشید میدانید که نه‌تنها در جمعه سیاه بلکه در مناسبت های مختلف می‌توانید کدتخفیف های هیجان انگیزی روی خرید از آمازون و هزینه های جانبی آن از مالتینا دریافت کنید. در بلک فرایدی ۲۰۲۱ هم مالتینا کد تخفیف ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته که در همان روز اطلاع‌رسانی می‌شود؛ پس وقت را از دست ندید و همین حالا در فرم اطلاع‌رسانی بلک فرایدی ثبت نام کنید (لینک در پاراگراف اول در بالای مقاله) و به دوستان خود خبر دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات