وبینار رایگان «معرفی و راه‌اندازی تلفن‌های مبتنی بر IP (VoIP)» با همکاری آسیاتک و ویپینگ برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آسیاتک با همکاری شرکت ویپینگ، وبینار رایگان معرفی و راه‌اندازی تلفن‌های مبتنی بر IP‌ را در روز دوشنبه اول آذر برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

سازمان‌‌ها و شرکت‌‌ها همواره نیاز به راهکارهای ارتباطی با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه دارند. این ارتباط می‌تواند به صورت صوتی یا تصویری باشد. سیستم ویپ (VoIP) یکی از راهکارهای موجود است. سیستم ویپ (VoIP) یک ارتباط قدرتمند و سریع را با ارزان‌ترین کیفیت فراهم کرده است. این سیستم که جزو سیستم‌های تحت شبکه است، داده‌ها، تماس‌های صوتی و تصویری را بدون هیچ محدودیتی ارسال و دریافت می‌کند. همین موارد سبب شده تا مدیران و روسای سازمان‌ها احساس نیاز به ویپ (VoIP) را داشته باشند.

به دلیل اهمیت این موضوع برای سازمان‌ها، آسیاتک با همکاری شرکت ویپینگ، وبینار رایگان معرفی و راه‌اندازی تلفن‌های مبتنی بر IP‌ را در روز دوشنبه اول آذر برگزار خواهد کرد. این وبینار برای مدیران کسب‌و‌کار، مدیران و کارشناسان IT یا ICT و تمامی علاقه‌مندان به این حوزه مناسب است.

در این وبینار استاد یزدی‌زاده مدیر عامل شرکت ویپینگ در خصوص موضوعات مختلفی که شامل موارد زیر است، صحبت خواهند کرد:

  • بررسی تاریخچه و معرفی ویپ
  • نحوه استفاده و بهره‌برداری از تکنولوژی در قسمت‌های مختلف سازمان
  • چگونگی استفاده از تکنولوژی ویپ برای افزایش فروش
  • معرفی خدمات شرکت آسیاتک در حوزه سیستم ویپ
  • یادگیری تنظیمات به جهت راه‌اندازی و استفاده از این امکانات در سازمان

در انتها نیز امکان پرسش و پاسخ بین شرکت‌کنندگان و مدرس وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام رایگان در این وبینار اینجا کلیک کنند یا با شماره 91010000 داخلی 1470 تماس حاصل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات