در حراجمعه نبض بازار را بگیرید!

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق رسمی قدیمی در اکثر کشورها هر ساله در اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری، برندهای مختلف تخفیفات باورنکردنی بر محصولاتشون می‌گذارند.
تبلیغات

به‌طوری‌که اشاره شده است برای سال‌های متمادی این روز به‌صرفه‌ترین روز دنیا از نظر خرید تلویزیون (و البته استتسکوپ) بوده است. فلسفه این تخفیف‌ها هم به نوعی به شروع بازه‌ی خرید کادو برای کریسمس برمی‌گردد. اصطلاح «جمعه سیاه» به‌عنوان نمادی برای این روز، درواقع از محاورات پلیس استخراج شده که به دلیل تجمع زیاد مردم و بالا رفتن نرخ دزدی یا دعوا بر سر اجناس مختلف و... از قدیم الایام این روز، یک روز کاری دشوار برای ایشان محسوب می‌شود. (این شرایط را شاید بتوان به نوعی به آماده باش تیمهای پزشکی و نیروی انتظامی و نهادهای مسئول در چهارشنبه سوری شبیه کرد.)

البته به واسطه راه افتادن خرید آنلاین، چند سالی‌ست که حجم کاری پلیس در این روز کاهش پیدا کرده و متقابلا تیم فنی سایت‌های خرید برای پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی آماده باش هستند.

هرچند که فلسفه جمعه سیاه ممکن است برای ایرانیان صدق نکند اما چند سالی‌ست تعدادی از شرکت‌های ایرانی هم مشابه این رسم را اجرا می‌کنند و شاید شما هم عبارت جمعه سیاه یا حراجمعه را شنیده باشید. امسال این روز، ۲۶ نوامبر یا ۵ آذرماه خواهد بود.

نبض

یکی از این شرکت‌ها، نبض سلامت هوشمند است که به گزارش روابط عمومی این شرکت، امسال سومین جمعه سیاه را برگزار می‌کند. از تفاوت‌های حراجمعه نبض را می‌توان علاوه بر تخفیفات باورنکردنی، به رونمایی و فروش محصولات جدید نبض اشاره کرد.

به گفته این شرکت، در حراجمعه‌های گذشته در سال اول گوشی پزشکی‌های دیجیتال سری NS، سال دوم دستگاه نوار قلب هوشمند سری NH برای اولین بار در این روز رونمایی شدند و میزان استقبال به حدی بود که موجودی بسیاری از محصولات در ساعات اولیه حراج به اتمام رسیده است.

زمینه اصلی فعالیت استارتاپ نبض، سلامت الکترونیک هوشمند است.

نبض

نبض در بخش سخت‌افزاری، دستگاه‌ها و گجت‌های تخصصی هوشمندی را توسعه داده است که هم برای پزشکان و هم برای عموم افراد کاربرد دارد. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه فشارخون دیجیتال، دستگاه ثبت نوار قلب که به‌طور هم‌زمان نوار قلب، اکسیژن خون و ضربان قلب را اندازه گیری می‌کند و یکی از دستگاه‌های کاربردی برای حضور در هر خانه ایرانی و قابل استفاده توسط افراد عادی نیز است اشاره کرد. اطلاعات این دستگاه‌ها در بستر ابری کاربران ذخیره و تحلیل می‌شوند.

نبض در بخش نرم افزار، خدمات مشاوره آنلاین بر محوریت داده را به سرویس‌های خود اضافه کرده است که در آن علاوه بر اینکه معایناتی دقیق‌تر بر مبنای داده‌های بالینی بیمار انجام می‌شود، خدمات تحلیل داده و تشخیصی بر مبنای دیتای عظیم دستگاه‌های نبض قابل ارائه است.

برای اطلاع از جزییات بیشتر از حراجمعه نبض به وب‌سایت این شرکت به آدرس www.nabzgroup.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات