TD-LTE نامحدود مبنا تلکام، اینترنتی که تمام نمی‌شود

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با جست‌وجویی کوتاه به اولین و تنها ارائه‌دهنده اینترنت TD-LTE نامحدود پرسرعت در کشور، یعنی مبنا تلکام خواهیم رسید.
تبلیغات

به دفعات این پیام برای کاربران اینترنتی ارسال شده و خاطر آن‌ها را مکدر کرده است: «مشترک گرامی، مهلت پرداخت صورت‌حساب دوره‌ای شما تا ۲۴ ساعت آینده به‌پایان می‌رسد یا ۸۵ درصد حجم بسته اینترنت خود را مصرف کرده‌اید.»

بی‌تردید، دسترسی به اینترنت پرسرعت و نامحدود مستلزم دریافت اینترنت از اپراتوری با زیرساختی بسیار قدرتمند و پهنای باند گسترده‌ است تا هنگام جست‌وجوی مطالب و استفاده از شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن‌های ساخت داخل، ذهن کاربران به قطع‌شدن اینترنت معطوف نشود.

نزدیک به ۸ سال از ارائه اینترنت TD-LTE با سرعتی خارق‌العاده دردسترس عموم می‌گذرد و متأسفانه عدم آشنایی با این اینترنت باعث خرید بسته‌های اینترنتی پرهزینه و محدود به‌صورت ماهانه و مکرر شده است.

مبناتلکام

تنها ارائه‌دهنده اینترنت TD-LTE نامحدود و پرسرعت در کشور

اپراتور‌ها و شرکت‌های مختلفی در چند سال گذشته اینترنت TD-LTE را به اسم نامحدود به کاربران خود ارائه می‌دهند. این در حالی است که بسته‌های آن‌ها ترافیک منصفانه دارند و با محدودیت سرعت ارائه می‌شوند و کاربران با اتمام ترافیک تا پایان زمان بسته اینترنتی خود، قادر به خرید بسته جدید نخواهند بود.

باوجوداین، برای رفع مشکلات مذکور و استفاده بهتر از این نوع اینترنت، کاربران می‌توانند با جست‌وجویی کوتاه به اولین و تنها ارائه‌دهنده اینترنت TD-LTE نامحدود و پر‌سرعت در کشور، یعنی مبنا تلکام، برسند که علاوه‌بر نامحدود‌بودن، می‌توانند بسته حجمی را تا سرعت ۱۰۰ مگابیت‌‌بر‌‌ثانیه و بسته نامحدود را با سرعتی بیشتر از ۵۰ مگابیت‌‌بر‌‌ثانیه از این ارائه‌‌دهنده اینترنت دریافت کنند.

مزایای استفاده از اینترنت TD-LTE نامحدود

همواره کلمه‌های پرسرعت و نامحدود در اینترنت برای کاربران اینترنتی جذابیت داشته و درحال‌حاضر، این امکان در تمامی شهرهای ایران با خرید مودم و سیم‌کارت مبنا تلکام فراهم شده تا بدون وابستگی به خطوط تلفن، با سرعتی باور‌نکردنی و بدون محدودیت پورت قابل استفاده شود.

مزایای استفاده از اینترنت نامحدود مبنا تلکام دربرابر رقبا

مبنا تلکام سرویس TD-LTE خود را به‌صورت نامحدود در تمامی شهر‌ها و استان‌های ایران، با پرداخت تنها یک بار و خرید اشتراک زمانی ارائه کرده و علاوه‌‌بر‌آن با تمرکز بر پایداری بالا و پینگ پایین برای بهبود کیفیت اینترنت و ارائه IP STATIC روی سرویس‌های TD-LTE خود این امکان را برای فعالیت‌های تخصصی کاربران اینترنت فراهم کرده است.

مبناتلکام

تعرفه سرویس اینترنت TD-LTE نامحدود

این سرویس مجموعه مبنا تلکام به دو حالت حجمی و غیرحجمی ارائه می‌شود:

در حالت حجمی، پرداخت هزینه سیم‌کارت، مودم، بسته‌های ترافیکی و حجم ۵۴۰ گیگابایتی با مبلغ ۲ میلیون ۸۹۰ هزار تومان و حجم ۷۸۰ گیگابایتی با مبلغ ۳ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان به‌مدت یک سال قابل عرضه است.

هزینه تعرفه‌ها در بسته‌های نامحدود به‌صورت یک و دوساله قابل ارائه است و امکان استفاده از آن با مبلغ ۳ میلیون ۹۹۰ هزار تومان در یک سال و ۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان در دو سال متوالی مقدور شده است. با کلیک روی مبنا تلکام می‌توانید از این شرایط بهره‌مند شوید.

برقراری ارتباط با مبنا تلکام با کلیک بر لینک‌های زیر

برای نمایش سرعت اینترنت در مبنا تلکام و استفاده از آن فقط کافی است به یکی از صفحه‌های زیر مراجعه و سرعت‌های ارائه‌شده را مشاهده کنید:

https://www.instagram.com/accounts/login/ ، لینکدین

مبنا تلکام، اینترنتی که تمام نمی‌شود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات