خرید آیفون تصویری تابا از آریا ایمن

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت تابا الکترونیک مجموعه‌ای با تجربه، دارای سابقه‌ای نزدیک به چهار دهه است که فعالیت‌های آن به حوزه محصولات حفاظتی مربوط می‌شود.
تبلیغات

آیفون تصویری تابا، یکی از محصولات شرکت تابا الکترونیک است. این شرکت علاوه‌بر طراحی و تولید این گونه محصولات، سعی کرده تا تمرکز خود را به صورت تخصصی روی بخش آیفون های صوتی و تصویری قرار دهد. به همین دلیل است که علاوه‌بر نام آیفون تابا، با توجه به سابقه درخشان این شرکت، نام اف اف تابا نیز در میان مصرف‌کنندگان شناخته‌شده است. همچنین شرکت تابا علاوه‌بر سطح کیفی بالا و رعایت استانداردها، مشتری‌مداری را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است. برای شناخت بیشتر این شرکت فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مقاله‌ای را تحت عنوان راهنمای خرید آیفون تصویری تابا به نگارش در آورده تا شما را در هنگام خرید آیفون تصویری تابا راهنمایی کند.

البته این شرکت علاوه‌بر تولید آیفون تصویری تابا در حوزه مرتبط دیگری هم موفقیت‌های زیادی کسب کرده و جک های پارکینگی این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار است و با استقبال زیادی نیز روبه‌رو است. اما علل این استقبال بالا از محصولات شرکت تابا الکترونیک چیست؟ برای یافتن پاسخ این سؤال در ادامه با مطالعه بخش بعدی با ما همراه باشید.

قابلیت ها و ویژگی های برتر آیفون تصویری تابا در مقابل سایر برندها

به‌طور کلی زمانی که یک برند با تولیدات خود، گوی رقابت را از سایر رقبا می رباید، قطعا در طراحی و تولید محصولات خود قابلیت هایی را گنجانده و نسبت به سایرین ویژگی‌هایی دارد که منجر به چنین نتیجه ای شده است. بنابراین در ادامه با بررسی قابلیت های آیفون تصویری تابا در خدمت شما هستیم.

قابلیت ارتباط داخلی

قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری تابا در واقع به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد که با سایر واحدهای آپارتمان محل زندگی خود ارتباط برقرار سازد. پیشرفت تکنولوژی و وجود تجهیزات جدید انسان را در مسیر جدیدی از زندگی قرار می‌دهد. اگر شما هم در یک ساختمان چند طبقه زندگی می‌کنید، شاید این تجربه داشته باشید که برای برقراری تماس با طبقه دیگر، به صورت فیزیکی در محل حضور پیدا نکرده و از تلفن ثابت یا همراه خود استفاده می‌کنید. شاید در گذشته این اتفاق عجیب بود اما امروزه بسیار طبیعی است و افراد برای صحبت کردن با همسایگان نزدیک خود نیز از خطوط تلفن استفاده می‌کنند. اما راه بهتری نیز برای این کار وجود دارد، که بدون هیچ هزینه ای صورت گرفته و قبض تلفن شما را نیز تحت تأثیر قرار نمی دهد. شما با تهیه ی یک آیفون تصویری تابا، می‌توانید از قابلیت ارتباط داخلی آن استفاده کرده و با هر واحد دیگری در محل زندگی یا کار خود ارتباط برقرار کنید.

البته سرعت عمل این دستگاه نیز بسیار بالاتر است و در مواقع اضطراری و اورژانسی نیز عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. به‌طوری‌که هم امکان برقراری ارتباط میان همه واحدها وجود دارد و هم همه آن‌ها می‌توانند با بخش نگهبانی ارتباط برقرار نمایند.

البته اگر شما مدیر ساختمان باشید، استفاده از آیفون تصویری تابا برای شما یک پیشنهاد ویژه است. تا به جای مراجعه فیزیکی به تک تک واحد ها به صورت ارتباط داخلی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. بدین ترتیب نه‌تنها در هزینه بلکه در صرف زمان نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

قابلیت ضبط تصویر

شاید در اولین برخورد با این قابلیت این سؤال در ذهن شما به وجود آید که منظور از ضبط تصویر در آیفون تصویری تابا چیست؟

این قابلیت باعث می‌شود تا هر زمان که شاسی زنگ شما فشرده می‌شود، به‌صورت اتوماتیک، از طریق لنز دوربین آیفون شما، تصویری از چهره ی فرد مورد نظر گرفته شود. حتما با خود فکر می‌کنید که تصویر گرفته شده چگونه به دست شما می‌رسد؟

برای ثبت و ضبط این تصاویر، حافظه داخلی در این گونه آیفون ها تعبیه‌شده که وظیفه ذخیره‌سازی اطلاعات را به عهده دارد. اگر شما علاقه‌مند به داشتن آیفون تصویری با چنین ویژگی هستید، بهتر است بدانید که علاوه‌بر عکس برداری، شما قادر به گرفتن چند فیلم کوتاه از محیط بیرون و محوطه ساختمان خود نیز خواهید بود.

بدین ترتیب شما می‌توانید فهرستی از افرادی که به در منزل شما مراجعه کرده‌اند را همراه با تاریخ و ساعت دقیق آن در دست داشته باشید.

آریا ایمن

صفحه‌کلید لمسی

حتما شما هم جز افرادی هستید که هم اکنون از گوشی‌های هوشمند با صفحه‌کلیدهای لمسی استفاده می‌کنید و به این قابلیت، عادت کرده‌اید. با فراگیر شدن این فناوری، آیفون تصویری تابا نیز از قافله به دور نمانده و آیفون‌هایی با صفحه‌کلید های لمسی با کیفیت تولید کرده تا همه مشتریان خود را راضی نگه دارد.

اتصال به دوربین مداربسته

یکی دیگر از تجهیزاتی که حفاظت و امنیت هر ساختمان را تأمین می‌کند، سیستم‌های دوربین مداربسته است. این دوربین‌ها به تنهایی قادر به انجام این وظیفه نبوده و تجهیزات جانبی دیگری نیز نیاز دارند که هر کدام از این محصولات نیازمند پرداخت هزینه‌ای جداگانه است. اما شما به‌عنوان مصرف‌کننده‌ی آیفون تصویری تابا، اصلا نگران نباشید، چرا که می‌توانید از میان آیفون‌های این شرکت که مجهز به قابلیت اتصال به دوربین مداربسته هستند، استفاده کرده و از هزینه‌های خود بکاهید و خروجی تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین‌های مدار بسته را از مانیتور داخل واحدتان مشاهده کنید.

اتصال به دو پنل

این قابلیت برای ساکنین ساختمان‌های دو بر یا به اصطلاح دو دهنه، بسیار مناسب است؛ زیرا بیشتر مدل‌های آیفون تابا می‌توانند به دو پنل آیفون تصویری متصل شوند. این قابلیت باعث می‌شود هر زمان که مایل بودید محوطه بیرون پنل مورد نظر را مشاهده کنید و در را به روی مراجعین باز کنید.

تا اینجا قابلیت‌هایی به شما معرفی شد که بسیار جذاب و حیرت آور هستند. اما هنوز مواردی وجود دارد که به علاقه ی مشتریان و استقبال از محصولات شرکت تابا اضافه می‌کند. این شرکت در میان شرکت‌های داخلی، بهترین خدمات پس از فروش را ارائه داده و بدین منظور در همه شهرهای کشور، نمایندگی های مجاز این شرکت فعال و آماده ی خدمت‌رسانی هستند. این شرکت به شکل ظاهری تولیدات خود اهمیت ویژه‌ای نشان داده و از طراحی های زیبا و کاملا انحصاری استفاده می‌کند.

تابا الکترونیک همچنین ز قطعاتی با کیفیت و حاوی فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند و این موضوع در همه بخش‌ها و تجهیزات آن به چشم می خورد. این موضوع تا جایی پیش رفته که محصولات این شرکت قادر به پشتیبانی از همه قابلیت‌های پیشرفته را دارند. این شرکت برای تمامی مشتریان خود در هر سطح مالی احترام قائل است و محصولاتی با تنوع قیمت زیاد را تولید و به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.

با مطالعه مواردی که گفته شد، دیگر جای نگرانی نبوده و شما می‌توانید با آسودگی خاطر از یک محصول ایرانی استفاده کرده و برای سال‌ها نیاز خود را رفع کنید.

مدل‌های پرفروش آیفون تصویری تابا

همان‌طور که گفتیم، مشتری‌مداری اصل مهمی در طراحی و تولید آیفون تصویری تابا بوده و با تنوع بالایی به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل شما به عنوان مشتری و خریدار، حتما می‌توانید از میان این تنوع محصولات، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. اما اگر تمایل دارید تا از تجربه سایر مصرف‌کنندگان نیز استفاده کنید ما به شما محصولات پرفروش این شرکت را معرفی می‌کنیم.

آریا ایمن

آیفون تصویری مدل 1040

این آیفون با مانیتور 3/4 اینچی خود، همچنان از مدل‌های پرفروش شرکت است. این مدل گرچه دارای ظاهری قدیمی و ساده است اما رابط کاربری ساده‌ای داشته و بدنه‌ای پلاستیکی و مقاوم دارد. مدل حافظه دار و بدون حافظه آن در دسترس شما بوده و ضمانت کاربری بدون ایراد را برای سال‌های طولانی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آیفون تصویری مدل 1043

این مانیتور خاص با قیمت مناسبش از ویژگی‌های زیادی برخوردار است و از آنجا که یکی از محبوب‌ترین سایزها برای صفحه‌نمایش آیفون های تصویری، 3/4 اینچ است. این مدل یعنی مانیتور ۱۰۴۳ تابا با مانیتور ۴/۳ اینچی از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

از ویژگی های این مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حافظه داخلی جهت ذخیره عکس و فیلم
  • قابلیت ارتباط داخلی با سایر واحدها تا ۶۴ واحد
  • دارای وضوح تصویر بسیار بالا
  • قیمت بسیار اقتصادی نسبت به قابلیت هایش
  • افزایش حافظه تا ۱۰۲۴ تصویر و ۲۵۶ ویدئو کوتاه

آیفون تصویری مدل ۱۰۷۰

با مطالعه مدل قبلی حتما برای شما قابل حدس است که مدل ۱۰۷۰ دارای مانیتور ۷ اینچی است. با خرید این مدل، شما قادر به مشاهده یک تصویر بزرگتر بوده که همه جزئیات را به خوبی به شما نمایش می‌دهد. مادر ادامه به تعدادی از قابلیت های این مانیتور اشاره خواهیم کرد.

  • دارای صفحه‌نمایش ۷ اینچی
  • قابلیت ارتباط داخلی بین واحد ها تا ۱۲۸ واحد
  • دارای قابلیت عکسبرداری و فیلم‌برداری از بیرون محوطه
  • قابلیت اتصال به دو پنل مجزا
  • رزولوشن تصویر 480*800
  • نمایش زوایای کامل از محوطه بیرون ساختمان برای امنیت بیشتر

خرید، قیمت و نمایندگی آیفون تصویری تابا

حال که با قابلیت‌ها، مزایا و مدل‌های پرفروش آیفون تصویری تابا آشنا شدید، برای خرید آیفون تصویری تابا به شما توصیه می‌کنیم از نمایندگی آیفون تابا محصول مورد نظر خود را با قیمت واقعی تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن سال‌ها است که به‌عنوان نمایندگی آیفون تصویری تابا در لاله زار شناخته می‌شود و شما می‌توانید هم به صورت فیزیکی از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن بازدید کرده و و هم به صورت آنلاین و طور ۲۴ ساعته محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. لیست قیمت تمامی محصولات تابا به همراه مشخصات کامل آن‌ها در این فروشگاه توسط کارشناسان آریا ایمن به تفکیک قرار داده شده و شما می‌توانید به‌راحتی با چند کلیک به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات