آشنایی با سرویس های میزبانی وب صباهاست

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروزه افراد با مشاغل مختلف تمایل دارند برای کسب‌و‌کار خود وب‌سایت راه‌اندازی کنند. یکی از مهم‌ترین مراحل پس از راه‌اندازی وب‌سایت، انتخاب ‌‌هاست مناسب است.
تبلیغات

درصورتی‌که دانش فنی کافی برای انتخاب هاست مناسب را ندارید، می‌توانید ازطریق تماس با کارشناسان صباهاست، گزینه‌ی مناسب خود را از میان پلن‌های مختلف صباهاست انتخاب کنید. صباهاست با ارائه‌ی پشتیبانی ۲۴ ساعته، حتی در ایام تعطیل پاسخ‌گوی سؤالات و مشکلات کاربران است.

صباهاست با ۱۵ سال سابقه در زمینه‌ی سرویس‌های میزبانی وب، مجموعه‌ی گسترده‌ای از وب‌سایت‌های سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی را میزبانی می‌کند. در‌ادامه به معرفی برخی از سرویس‌های ارائه‌شده در صباهاست می‌پردازیم.

یکی از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید هاست باید مورد توجه قرار بگیرد، آپ تایم است. آپ تایم مدت زمانی است که وب‌سایت در یک دوره‌ی معین دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. آپ تایم معمولا براساس درصد بیان می‌شود. صباهاست با ارائه‌ی آپ تایم نزدیک به ۱۰۰ درصد احتمال از دسترس خارج‌شدن وب‌سایت شما را کاهش می‌دهد. از دسترس خارج‌شدن وب‌سایت باعث کاهش تعداد بازدید‌کنندگان و کاهش فروش می‌شود و تأثیر منفی بر سئو وب‌سایت می‌گذارد.

اگر زبان برنامه‌نویسی وب‌سایت شما ASP.NET است و قصد خرید هاست ویندوز را دارید یا در ایجاد وب‌سایت خود از زبان برنامه‌نویسی PHP استفاده کردید و قصد خرید هاست لینوکس را دارید، می‌توانید با بررسی پلن‌های مختلف صباهاست برای هاست ویندوز و لینوکس گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید. در‌صورتی‌که قصد استفاده از کنترل پنل محبوب cPanel را دارید، هاست لینوکس برای وب‌سایت شما مناسب است.

صباهاست

سرورهای صباهاست در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان قرار دارند. درصورتی‌که ترافیک وب‌سایت شما از داخل ایران است، بهتر است از سرورهای ایران بهره ببرید و درصورتی‌که اکثر بازدیدکنندگان وب‌سایت شما در خارج از ایران هستند، بهتر است از سرورهای خارج از ایران استفاده کنید. برای تأمین امنیت وب‌سایت، در تمامی پلن‌های صباهاست فایروال اختصاصی برای جلوگیری از حملات DDoS و Waf اختصاصی پیاده‌سازی شده است.

بک‌آپ‌گیری منظم و روزانه روی سرورهای مجزا از دیگر ویژگی‌های پلن‌های صباهاست است. یکی از راهکارهای مؤثر برای بهبود امنیت وب‌سایت و ارتقای رتبه در موتورهای جست‌وجو، داشتن گواهی SSL است. صباهاست با صدور انواع گواهی SSL که قابلیت پشتیبانی از مروگرهای معتبر را دارد، امنیت وب‌سایت شما را فراهم می‌کند.

درصورتی‌که وب‌سایت خود را با استفاده از وردپرس طراحی کرده‌اید و به‌دنبال ارتقای سرعت و امنیت وب‌سایت خود هستید، بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید. با استفاده از هاست وردپرس صباهاست، سرعت سایت وردپرسی تا ۵ برابر افزایش می یابد. هاست وردپرس صباهاست با بهره‌گیری از منابع سخت‌افزاری قوی‌تر مثل هارد NVMe و CPU‌های قدرتمند و رم بالا و استفاده از وب‌سرور لایت اسپید باعث افزایش سرعت وب‌سایت وردپرسی می‌شود.

در‌صورتی‌که بازدیدکنندگان سایت شما زیاد است و به‌دنبال راهکاری مؤثر برای بهبود سرعت و امنیت وب‌سایت خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. در سرور مجازی برخلاف هاست اشتراکی، منابع را با دیگر سایت‌هایی که از همان سرور استفاده می‌کنند، به‌اشتراک نمی‌گذارید. درواقع، اختصاصی‌بودن منابع در سرور مجازی یکی از مزایای اصلی سرور مجازی است.

در سرور مجازی یا VPS، کل منابع سرور همانند یک سرور اختصاصی به یک کاربر داده نمی‌شود؛ به‌همین‌دلیل، سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی هزینه کمتر و نسبت به هاست اشتراکی هزینه بالاتری دارد. از مزیت‌های سرور مجازی می‌توان به امکان عیب‌یابی سریع و دسترسی کامل به کنترل پنل سرور و بازیابی آسان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی، در‌اختیار‌داشتن IP اختصاصی است. سرور مجازی برای انجام معاملات مالی آنلاین مثل بورس انتخابی مناسب است. سرور مجازی صباهاست در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا واقع شده است. از ویژگی‌های مهم پلن‌های سرور مجازی صباهاست می‌توان به پورت ۱ گیگ شبکه و تکنولوژی ابری اشاره کرد.

سرور اختصاصی برای کسب‌و‌کارهای بزرگ و وب‌سایت‌های فروشگاهی با تعداد بازدید‌کنندگان فراوان گزینه‌ای مناسب است. ازجمله ویژگی‌های پلن‌های مختلف سرور اختصاصی صباهاست می‌توان به ترافیک نامحدود با پورت ۱ گیگ، منابع اختصاصی، IP اختصاصی، دسترسی کامل به Root و امکان مجازی‌سازی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات