ارائه خدمات شیبا اینو در اکس نوین

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
اکس نوین با ارائه نمودارهای به‌روز قیمتی، خرید و فروش ارز دیجیتال و کسب سودهای دلاری را برای شما راحت‌تر می‌کند.
تبلیغات

اگر قصد حضور در بازار ارزهای دیجیتال و تبدیل شدن به یک تریدر حرفه‌ای و موفق را دارید، لازم است که به روز باشید و به‌طور مرتب روند تغییرات قیمت‌ها را بررسی کنید. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید تشخیص دهید که چه زمانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال بهتر است و بدون ضرر همواره در مسیر سوددهی قرار بگیرید. نکته اینجا است که شما نیاز به مرجعی مطمئن دارید که به‌طور لحظه‌ای قیمت‌ها را نمایش دهد. اکس نوین برای انجام این کار در کنار شما است.

در اکس نوین می‌توانید نمودارهای تغییرات قیمت بیش از ۴۰ ارز دیجیتال را به‌صورت لحظه ای مشاهده کنید و با بررسی روند آن‌ها تصمیم درستی در خصوص خرید یا فروش بگیرید. بعد از تصمیم‌گیری درباره معامله هم نیازی نیست جای دیگری بروید؛ خرید و فروش شیبا، بیت کوین، اتریوم، تتر و هر ارز دیجیتال دیگری در اکس نوین به‌صورت کاملا خودکار انجام می‌شود تا احتمال خطا در معاملات به صفر برسد و اعضای این صرافی در دام کلاه برداران نیفتند.

اکس نوین یک صرافی معتبر داخلی است که با استفاده از کارشناسان و متخصصان ماهر به شما کمک می‌کند که خیلی زود از وضعیت صفر به صد برسید و حتی زمانی که اطلاعات زیادی از فضای دیجیتال ندارید سود کسب کنید. اگر از تجربه فعالیت در صرافی اکس نوین لذت بردید، آن را به دوستانتان معرفی کنید و از ما پاداش بگیرید. علاوه بر این پاداش می‌توانید بعد از این معاملات خود را با کارمزد کمتری انجام دهید. امکان تبدیل آنی درآمد دیجیتال به تومان و برداشت آن از حساب بانکی چیزی است که معامله در اکس نوین را برای شما جذاب‌تر می‌کند. تنها کافی است درخواست خود را از طریق حساب کاربری تان ارسال کنید و ظرف چند ثانیه معادل ریالی ارزهای فروخته شده را در حسابتان تحویل بگیرید.

با اکس نوین قیمت شیبا در دست شما است

شیبا اینو یکی از ارزهایی است که این روزها بسیار خبرساز شده است و رشد سریع قیمت آن باعث‌شده که بسیاری از تریدرها نسبت به قیمت شیبا در آینده حساس شوند و دوست داشته باشند که بخشی از آن را در کیف پول خود پس انداز کنند. اگر شما هم از این دسته تریدرها هستید توصیه می‌کنیم که نمودارهای قیمتی اکس نوین را از دست ندهید؛ این نمودارها به شما کمک می‌کنند که همواره قیمت انواع ارزهای دیجیتال را تحت نظر داشته باشید و بهترین تصمیمات را برای دارایی های دیجیتال خود بگیرید.

اولین بار در تابستان ۹۹ بود که نام شیبا به عنوان یک آلت کوین ERC-20 مبتنی بر بلاکچین اتریوم در تریدهای جهانی مطرح شد. این همان نامی است که امروز خیلی زیاد می‌شنویم و در اکانت توییتر افراد مشهور و مطرح دنیای دیجیتال نیز اخبار و اطلاعات آن زیاد به چشم می‌خورند. اما چه چیزی باعث شده است که خرید و فروش ارز دیجیتال شیبا در زمانی کوتاه تا این حد محبوب شود و قیمت آن به چند هزار برابر برسد؟

اکس نوین

رشد قیمتی شیبا تاکنون چگونه بوده است؟

از قیمت شیبا اینو در ابتدای زمان عرضه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما چیزی که کاملا مشخص این است که این ارز دیجیتال در کمتر از دو سال بیشتر از ۱۰۰ میلیون درصد رشد کرده است و این بدان معنا است که دارندگان شیبا اکنون از تریدرهای میلیونر یا شاید میلیاردر بازار محسوب می‌شوند.

مثالی که احتمالا می‌تواند موضوع را برای شما بسیار جذاب تر کند این است که قیمت هر دلار در دی ماه ۱۳۹۹ برابر ۲۷ هزار تومان بود و در آن زمان بسیاری از افراد به طمع سود به سراغ بازار دلار رفتند. این در حالی است که اگر همین 27 هزارتومان یا یک دلار را صرف خرید شیبا می‌کردند، امروز دارایی آن‌ها چیزی در حدود ۲۷ میلیارد یا ۱۰۰ میلیون دلار بود. این رشد عجیب و غریب چیزی است که باعث شده است تریدرها به جای خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال به سراغ شیبا بیایند. اما چه چیزی قیمت شیبا را تا این حد بالا برده است؟ با توجه به تحلیل کارشناسان اکس نوین دلایل زیر برای این جهش نجومی منطقی به نظر می رسند.

- رفتارهای هیجانی و تفکرات گله‌ای افراد

بسیاری از افرادی که اکنون در بازارهای دیجیتال در حال خرید و فروش ارز دیجیتال هستند اطلاعات درستی از این فضا ندارند و نمی‌توانند شرایط را آن طور که باید تحلیل کنند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند که در جهت جریان آب شنا کنند و همرنگ جماعت شوند. امروز در گروه های تلگرامی، توییتر، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی صحبت زیادی از شیبا اینو می‌شود و تریدرهای تازه کار فکر می‌کنند که اگر در آن سرمایه‌گذاری نکنند فرصت میلیونر و حتی میلیاردر شدن را از دست داده‌اند.

توجه داشته باشید که این موضوع تنها مربوط به تریدرهای تازه کار یا ایرانی نمی‌شود و معامله گران حرفه ای در سراسر دنیا ممکن است دچار این تب خرید بشوند و بخشی از سرمایه خود را به ارز دیجیتال شیبا اختصاص دهند. مشخص است که اکنون شیبا در شرایط خوبی به سر می‌برد و همه دنیا قصد دارند که آن را در این شرایط نگه دارند؛ اما توصیه می‌کنیم که بدون تحلیل درست و منطقی بی گدار به آب نزنید.

- ارز دیجیتال ارزان حتما رشد خواهد کرد

این دلیل هم به تصور و تفکر تریدهای تازه کار یا افرادی با سرمایه کم برمی گردد. با توجه به نمودارهای اکس نوین قیمت شیبا اینو در ابتدای آبان ۱۴۰۰ برابر ۰.۰۰۰۰۷۲۷۶ دلار است و این یعنی شما می‌توانید با پرداخت تنها یک دلار ۱۳ هزار توکن شیبا بخرید. رشد عجیب و غریب شیبا در این مدت باعث می‌شود که تریدرها برای سرمایه‌گذاری روی آن وسوسه شوند و به این بازار هجوم بیاورند؛ با این تصور که این روند همچنان ادامه دارد. به یاد داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال ترفندهای زیادی در آستین دارد؛ پس نمی‌توان بدون در نظر گرفتن تعداد توکن در دسترس و مارکت کپ چنین تحلیل ساده لوحانه ای انجام داد.

اکس نوین

- استفاده هوشمندانه از نام دوج کوین

قدمت دوج کوین در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال نزدیک به هشت سال است و رشد نجومی آن بعد از توییت ایلان ماسک و حمایت از این ارز دیجیتال اتفاق افتاد. شیبا از این محبوبیت استفاده کرد و با انتخاب نام و نمادی شبیه به آن و شروع عرضه درست در زمان محبوبیت این رمز ارز جای پای خود را سفت کرد. اکنون برخی تریدرها معتقدند که دوره دوج کوین گذشته است و خرید آن دیگر سودهای هیجان انگیزی به دنبال نخواهد داشت؛ به همین دلیل به خرید و فروش شیبا اینو که از نظر ساختاری هم بهتر از دوج کوین است روی آورده‌اند.

- راهکارهای درست برای جلب افکار عمومی

توسعه‌دهندگان شیبا بیشتر از چیزی که به نظر می‌رسد باهوش هستند و با حرکاتی ساده توانستند در میان انبوهی از رمز ارزهای جدید نام خود را بر سر زبان ها بیندازند. چیزی که شیبا را از همان ابتدا به یک ارز دیجیتال شناخته شده تبدیل کرد و بسیاری آن را یکی از دلایل اصلی رشد قیمت شیبا اینو می‌دانند اهدای ۵۰ درصد از کل توکن ها به سازنده اتریوم است. هرچند ویتالیک بوترین این توکن ها را نگه نداشت اما همین کار باعث دیده شدن نام شیبا در بازارهای جهانی شد.

- اضافه شدن شیبا به لیست فروش صرافی‌های معتبر

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که قبلا وجود داشته است و می‌تواند باعث رشد قیمت شیبا در آینده شود حمایت صرافی های معتبر از آن است. براساس یک رسم قدیمی هر زمان که ارز دیجیتالی به لیست فروش صرافی های معتبر افزوده می‌شود قیمت آن افزایش می یابد و این اتفاقی بود که با حمایت‌های پی در پی صرافی‌های مختلف از جمله بایننس برای شیبا رخ داد.

قیمت شیبا هنوز خیلی کم است...

با بررسی نمودار قیمت شیبا اینو متوجه می شوید که این ارز دیجیتال مسیر زیادی را پیش رو دارد و جای رشد آن خیلی بیشتر از ارزهای دیجیتال دیگر یعنی بیت کوین، اتریوم و تتر است. شاید امید به رشد قیمت شیبا در آینده یکی از دلایل اصلی این جهش های ناگهانی و هجوم تریدرها به بازارهای معاملاتی باشد. البته کارشناسان اکس نوین هنوز هم تأکید می‌کنند که برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه اصلی زندگی خود را وارد نکنید و به سراغ پس اندازهایی که شاید تا سال‌ها نیازی به آن پیدا نکنید بروید. با توجه به دلایل مطرح شده احتمالا خودتان هم متوجه شده‌اید که شرایط این بازار بسیار ناپایدار است و حتی در اوج خوشبختی نیز ممکن است یک توییت یا یک دیدار دوستانه ارزهای دیجیتال را با شیب زیادی به سمت سقوط سوق دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات