آموزش زبان انگلیسی با ویتاک

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد به‌خصوص در کشور خودمان به‌عنوان یکی از دغدغه‌هایی تبدیل شده که می‌تواند تأثیر زیادی بر زندگی شخصی و حرفه‌ای افراد بگذارد.
تبلیغات

افراد بسیاری هستند که شاید سال‌ها درگیر یادگیری زبان انگلیسی بوده باشند؛ ولی به‌دلیل نداشتن برنامه‌ای مشخص و روش آموزشی مناسب، وقت و هزینه خود را در بحث آموزش زبان انگلیسی تلف کرده باشند. چه‌بسا زبان‌آموزانی هستند که موقعیت‌های بسیار مناسب شغلی و مهاجرتی خود را به‌دلیل نداشتن مهارت کافی در زبان انگلیسی از دست داده‌اند.

زبان‌آموزان بسیاری هستند که بارهاوبارها آموزش زبان انگلیسی را شروع و بعد از مدت کوتاهی بنا‌به دلایل مختلف رها کرده‌اند و این روند بارهاوبار‌ها و حتی سالیان سال ادامه داشته و مهارت‌های زبان انگلیسی برای آن‌ها جزو ناکامی‌های زندگی‌شان بوده است.

برای اینکه بتوانیم در زبان‌های خارجی تسلط کافی به‌دست بیاوریم، چند نکته نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند:

  • شناخت لازم از شرایط و تسلط کنونی زبانی
  • شناخت نوع شخصیتی آموزشی زبان آموز
  • انتخاب روش مناسب و بهینه بر‌‌‌اساس اهداف آموزشی و مدت زمان لازم برای یادگیری زبان
  • هدف‌گذاری دقیق و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف مشخص‌شده
  • استفاده از دوره‌های نیازمحور
  • پایبندی به برنامه‌ها
  • تمرین مستمر و همیشگی طبق برنامه
  • شناخت قوت‌ها و ضعف‌ها در مهارت‌های زبان
  • بررسی اشتباهات و تمرین روی رفع آن‌ها
  • بررسی وضعیت پیشرفت و برطرف‌کردن موانع ذهنی و آموزشی
  • تقویت انگیزه برای ادامه مسیر

اگر بخواهید به‌صورت اصولی و صحیح یک بار برای همیشه دفتر یادگیری زبان انگلیسی خود را ببندید و خیالتان را در این زمینه آسوده کنید، باید طبق روال گفته‌شده پیش بروید.

سطوح آموزش زبان انگلیسی

به‌صورت استاندارد جهانی و بر‌‌اساس European Framework، سطوح زبانی به‌صورت زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

A1‌, A2, B1, B2, C1, C2

اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر و بر‌مبنای همه‌فهم‌بودن توضیح دهیم، بهتر است به‌شکل زیر دسته‌بندی آموزشی را انجام دهیم (به‌ترتیب مبتدی به پیشرفته):

Starter, Elementary, Pre-intermediate, Intermediate, Upper-intermediate, Advanced

بنابر‌این، به‌طور خلاصه در‌واقع به ۳ سطح اصلی می‌رسیم: مبتدی و متوسط و پیشرفته. اگر سطح دانش زبانی شما در پایین‌ترین حالت باشد، می‌توانید در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی از صفر شرکت کنید که مناسب افراد مبتدی است؛ یعنی افرادی که هیچ ذهنیتی از زبان ندارند، می‌توانند در این دوره آموزش زبان انگلیسی شرکت کنند.

سطح متوسط آموزش زبان انگلیسی

اگر کمی دانش زبانی بهتری دارید و قواعد و موارد اولیه را به‌خوبی می دانید، برای مثال تسلط خوبی روی گرامر‌های اولیه دارید، می توانیم شما را در زمره افراد متوسط قرار دهیم. نکته مهمی که در‌این‌بین وجود دارد، تعیین سطح زبان انگلیسی است. برای اینکه بتوانید بهترین و دقیق‌ترین اطلاعات را از شرایط کنونی خود داشته باشید، شاید لازم باشد از مشاوره و تعیین سطح رایگان ویتاک استفاده کنید. گروه آموزشی ویتاک به‌منظور سهولت و بهبود وضع دانش زبانی کشور این امکانات را برایتان فراهم کرده است تا بتوانید از مشاوره رایگان زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از آموزش زبان انگلیسی پیشرفته نیز استفاده کنید.

راه‌حل نهایی آموزش زبان انگلیسی چیست؟

اگر به‌دنبال Ultimate Solution، یعنی بهترین و نسخه نهایی راه‌حل یاد‌گیری زبان انگلیسی باشیم که تمام سطوح را در‌بر بگیرد و همواره رهنمایی همراه آن باشد، بدون شک به راهنما نیاز دارید. راهنما به شما مسیر درست را نشان و نحوه صحیح تمرین کردن را آموزش می‌دهد. همچنین درصورت لزوم، آموزش‌های لازم را به شما گوش زد می‌کند و همواره همراه شما است تا بتوانید نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

برای این منظور، ویتاک پکیج آموزش زبان انگلیسی را طراحی کرده است که شامل دوره مبتدی و متوسط و پیشرفته می‌شود و تمام نکته‌ها و آموزش‌های لازم برای رسیدن شما به هدف اصلی‌تان، یعنی مهارت‌های زبان انگلیسی را دراختیارتان قرار می‌دهد.

چگونه باید زبان انگلیسی یاد بگیرم؟

یکی از سؤال‌هایی که تمام زبان‌آموزان در روز‌های اولیه با آن مواجه می‌شوند، دقیقا همین است. آنان به‌دنبال مدرس‌ها و مؤسسه‌ها مختلف می‌روند و راه‌های مختلف را امتحان می‌کنند و گاهی هم ممکن است نتایج مناسب یا نا‌مناسبی دریافت کنند؛ اما دراین‌میان، افراد بسیار کمی هستند که به هدف اصلی و برنامه‌هایشان می‌رسند.

افرادی که به هدف اصلی خود، یعنی تسلط کافی مدنظر نمی‌رسند، نه افراد کم‌هوشی هستند و نه افراد بی‌استعداد؛ بلکه صرفاً به موارد شخصیتی و آموزشی و موقعیت خود چندان دقت نمی‌کنند و این را در نظر نمی‌گیرند که برای همه در این زمینه نمی‌توان یک نسخه داشت.

هر فرد نسخه مخصوص خود را دارد که باید با‌‌توجه‌‌به شرایط برای آموزش زبان انگلیسی فرد اقدام لازم صورت گیرد. ما در گروه آموزش زبان انگلیسی ویتاک بهترین راهکار‌ها را در زمینه آموزش زبان‌های انگلیسی در نظر داریم و بر‌‌اساس نیاز شما دوره و راه‌حل ارائه می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌‌های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌رایگان شما را راهنمایی کنند:

۰۹۰۱۸۸۸۸۱۲۰ و ۰۲۱۲۸۴۲۱۶۱۸

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات