چرا در دوره MBA موسسه ثروت آفرینان شرکت کنیم؟

جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
شرکت در دوره MBA مؤسسه ثروت آفرینان مناسب تمامی افراد از جمله مدیران، کارآفرینان، صاحبان مشاغل، کارمندان و... برای کسب مهارت‌های مدیریتی در کسب‌و‌کار، افزایش درآمد و بهبود سطح کیفیت زندگی است.
تبلیغات

دوره MBA مناسب کسانی است که نیاز به کسب مهارت‌های مدیریتی دارند، اما رشته تحصیلی مرتبط برای ادامه تحصیل در دانشگاه یا امکان شرکت در کنکور را ندارند. به همین منظور می‌توانند برای بهره بردن از آموزش‌های این رشته پرطرفدار و کاربردی، در دوره‌های آزاد MBA ثبت نام کنند.

دوره MBA چیست و چه سرفصل‌هایی دارد؟

دوره MBA از جمله دوره‌های پیشرفته مدیریت برای رونق کسب‌و‌کار است. این دوره از سرفصل‌های متعددی تشکیل شده و می‌توان گفت، سابقه این علم به بیش از صد سال می‌رسد. یکی از سرفصل‌های تخصصی این دوره، «آموزش مذاکره» که منتهی به موفقیت و ثروت آفرینی در کار و تجارت است.

MBA مخفف عبارت «Master of Business Administration»، به معنی رشته مدیریت کسب‌و‌کار است و در دانشگاه‌ها به‌عنوان، کارشناسی ارشد، مدیریت ارشد بازرگانی، مدیریت کسب‌و‌کار و مدیریت اجرایی ارائه می‌شود.

این دوره مناسب کسانی است که برای رشد و توسعه تجارت خود، نیاز به دانش مدیریت دارند؛ اما از سابقه تحصیل در رشته دانشگاهی مرتبط برخوردار نیستند. به همین دلیل برای بهره بردن از مهارت‌های ثروت آفرینی ام‌بی‌ای، می‌توانند بدون نیاز به کنکور و تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد، در دوره‌های آزاد MBA شرکت کنند. با این راهکار می‌توانند علاوه بر کسب مهارت‌های مورد نیاز، مدرک معتبر MBA دریافت کنند.

سرفصل‌ها و چارت دروس این رشته که در زمینه مدیریت، رفتار سازمانی، اقتصاد و ... است، با توجه به دوره‌ای که در آن ثبت نام می‌کنید، مشخص می‌شود. در ادامه می‌خوانید که مزیت‌های دوره ام‌بی‌ای چیست و چگونه می‌توان در بهترین دوره MBA ایران شرکت کرد؟

دوره mba مناسب چه افرادی از جامعه است؟

موسسه ثروت آفرینان

در بخش مقدمه شرح دادیم که دوره mba مناسب کسانی است که برای ثروت آفرینی در کسب‌و‌کار خود، نیاز به مهارت‌های تخصصی دارند؛ اما از تحصیلات مرتبط دانشگاهی برخوردار نیستند. دوره MBA از رشته‌های تحصیلی پرطرفدار محسوب می‌شود؛ زیرا یک رشته کاملا کاربردی و درآمدزا در بازار کار است.

به همین دلیل کسانی که امکان ادامه تحصیل دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و کنکور را ندارند، می‌توانند به‌سادگی در دوره‌های آزاد این رشته شرکت کرده و علاوه بر کسب مهارت‌های مورد نیاز، مدرک معتبر نیز دریافت کنند.

در واقع مخاطبان دوره MBA کسانی هستند که با اهداف زیر از فواید و مزیت‌های این رشته بهره می‌برند. از جمله این افراد هستید، ام‌بی‌ای رشته‌ای بی‌نظیر و کاربردی در مسیر موفقیت و ثروت آفرینی برای شما است:

  • MBA فقط ویژه مدیران و صاحبان کسب‌و‌کار نیست!
  • اگر قصد کارآفرینی و ایجاد کسب و کاری مستقل برای خودتان را دارید، قطعا شرکت در دوره‌های آموزش mba نیاز ضروری شما محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر، تب و تاب کارآفرینی در کشورمان بسیار رونق داشته است، اما فقط تعداد بسیار کمی از این کسب و کارها به موفقیت رسیده و ادامه پیدا کرده‌اند.

به این دلیل که همه کارآفرین نیستند و نمی‌توانند باشند. بخشی از جامعه را کارکنان و بخشی را کارآفرینان تشکیل می‌دهند و این بستگی به نگرش و توانمندی افراد دارد. یک کارآفرین قطعا نیاز به مهارت و آگاهی دارد و دوره‌های ام‌بی‌ای می‌تواند چراغی برای روشن کردن مسیر کارآفرینی باشد.

  • دوره‌های MBA در رشد کسب‌و‌کار، مفهوم ارزش تکنیک و علم را در کار آفرینی، با مفاهیم نخ نما و سنتی کارآفرینی جایگزین می‌کند و به این ترتیب مسیر رشد و پیشرفت را کوتاه و ساده‌تر می‌کند.
  • اگر در حال حاضر مدیر یا سرپرست هستید، برای پیشرفت در موقعیت‌های شغلی می‌توانید از حضور در دوره‌های MBA بهره ببرید. کسب مهارت‌های تخصصی در این رشته تأثیر چشمگیری بر بهبود تعامل قوی‌تر با همکاران و کارکنان خواهد داشت و در نهایت به کسب بازدهی بالا در راندمان کاری کمک خواهد کرد.
  • اگر در بخش مدیریتی فعال نیستند و علاقه‌ای به کارآفرینی ندارید، این دوره مناسب شما نیز است. اگر در موقعیت شغلی فعلی خود ارتباط خوبی با مدیران یا همکاران خود ندارید، شرکت در این دوره‌ها برای بهبود روابط شما و روشن‌شدن مسیرهایی برای ارتقا شغلی بسیار سودمند خواهد بود.

مزیت دوره آموزش مذاکره در MBA

موسسه ثروت آفرینان

یکی از سرفصل‌های دوره ام‌بی‌ای، آموزش مذاکره است. در این بخش به بررسی مزیت دوره آموزش مذاکره در MBA پرداخته‌ایم:

مذاکره مهم‌ترین بخش از روابط بین انسان‌ها در ارتباطات اجتماعی، شخصی و بازار کار است. در واقع مذاکره، مهارت ارزشمندی در زندگی هر انسان برای رسیدن به اهداف و بهبود کیفیت زندگی به شمار می‌رود. با داشتن مهارت کافی در این زمینه می‌توان به‌سادگی در ابعاد اجتماعی، مادی و معنوی رشد و پیشرفت داشت.

زیرا بهبود روابط، زمینه ساز تأمین معاش، کسب درآمد بالا، آسایش و آرامش زندگی، افزایش آگاهی، رفاه اقتصادی، کسب احترام و بهبود سطح زندگی است. علاوه براین تأثیر مستقیم در دستیابی به دستاوردهای ارزشمندی در زمینه شغلی، تخصص و پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی دارد. به این ترتیب که می‌توان از طریق دسترسی به مهارت‌های اشخاص دیگر و به کارگیری این افراد در مسیر رشد و پیشرفت بهره برد.

بنابراین دوره آموزش مذاکره در MBA یک نیاز ضروری برای هر انسان محسوب می‌شود. مهارت‌هایی که در دوره آموزش مذاکره می‌آموزید، علاوه بر کسب‌و‌کار در زندگی روزمره و شخصی شما نیز کاربردی و مؤثر خواهد بود. علاوه‌براین از طریق به کارگیری این مهارت، در تعامل با سایر افراد از جمله افراد موفق می‌توان برای الهام گرفتن از نقاط قوت و عادات ثروت آفرین استفاده کرد.

بهترین دوره MBA در ایران

برای انتخاب بهترین دوره MBA لازم است مزیت‌های دوره آموزشی را مورد توجه قرار گیرد. کیفیت محتوای آموزشی و زیرساخت‌های مناسب در آموزش ام‌بی‌ای از اهمیت بسیاری برخوردار است. بهترین دوره MBA، علاوه بر آموزش جدیدترین و پرکاربردترین تکنیک‌ها، لازم است در حوزه‌های بهبود مهارت فعال باشد و با حل تمرین به درک بهتر مسائل کمک کند. به این ترتیب مهارت تغییر زاویه دید و حل مسئله را به شرکت کندگان در دوره بیاموزد.

اگر قصد انتخاب کاملترین دوره آموزش MBA در ایران را دارید، پیشنهاد می‌دهیم، حتما دوره‌ای را انتخاب کنید که در آن فرایند آموزشی به گونه‌ای طراحی شده باشد که آموزش هر سرفصل، به‌صورت مرحله‌به‌مرحله تا یادگیری کامل ادامه داشته باشد.

احتمالا سوالی که برای علاقمندان به شرکت در دوره‌های مدیریت کسب‌و‌کار مطرح می‌شود، این است که چطور می‌توان چنین دوره کاملی را با بازدهی بالا به‌عنوان بهترین دوره MBA در ایران انتخاب کرد؟! در پاسخ به این سؤال، در ادامه به معرفی بهترین دوره مدیریت کسب‌و‌کار برای ثروت آفرینی پرداخته‌ایم. می‌توانید از طریق شرکت در این دوره‌ها برای دستیابی به پیشرفت و ارتقاء شغلی خود استفاده کنید:

دوره‌های ام بی ای(MBA) ثروت آفرینان

در حال حاضر دوره‌های ام‌بی‌ای که توسط مؤسسه ثروت آفرینان ارائه می‌شود، به عنوان بهترین دوره MBA در ایران شناخته می‌شود. در واقع این مؤسسه آموزشی معتبر، دوره‌های ویژه خود را محدود به مدیران نمی‌داند. بلکه با ارائه دوره‌های آموزشی به رشد و پیشرفت تمام کسانی که در بازار کار فعالیت دارند کمک می‌کند.

مؤسسه ثروت آفرینان، مهارت‌های مدیریتی را به تمام افراد، از جمله کسانی که حتی فقط یک نفر تحت نظارت ایشان فعالیت دارد، می‌آموزد. تمامی افراد فعال بازار نیاز به کسب مهارت‌های مدیریت کسب‌و‌کار (برای سازماندهی روابط با زیردستان یا افرادی که در مسیر شغلی خود با آن‌ها در تعامل هستند)، دارند.

دوره‌های ام بی ای ثروت آفرینان به گونه‌ای طراحی شده است که به درک عمیقی از تکنیک‌های کاربردی مدیریت و ثروت آفرینی می‌رسد. علاوه بر این، دوره‌های جامع مدیریت، حتی برای افرادی که قصد کارآفرینی یا مدیریت ندارند، نیز مناسب است؛ زیرا به افزایش کارایی شخص، ایجاد ارزشمندی بیشتر، مدیریت زمان و ایجاد ارتباطات مؤثرتر با همکاران و مدیران کمک می‌کند.در واقع ثروت آفرینان در دوره‌های آموزشی خود بر بهبود کیفیت کسب‌و‌کار، افزایش درآمد و بهبود سطح زندگی شرکت‌کنندگان دوره تمرکز دارد.

شرکت در این دوره‌ها می‌تواند تحولی عمیق در کسب‌و‌کار و زندگی اجتماعی و شخصی شما ایجاد کند. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره‌ها به نشانی سایت مؤسسه ثروت آفرینان «pms.ir» برای ثبت نام در دوره‌های MBA مراجعه کنید. همچنین از سرفصل‌ها و چارت دروس این رشته مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات