خرید اقساط گوشی موبایل از آرازتل با شرایط آسان

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خرید اقساطی گوشی و لپ تاپ با توجه به نوسانات قیمت کالا و کمک به خرید کالای مورد علاقه همیشه روش جذابی برای خرید بوده، اما بزرگ‌ترین مانع برای خرید اقساط شرایط شرکت‌های اعتباردهنده و عدم انعطاف آن‌ها است.
تبلیغات

آرازتل در تلاش است تا با فراهم کردن انواع روش‌های خرید اقساطی گوشی، قدمی بزرگ در راه تسهیل خرید گوشی اقساط برای کاربران بردارد.

شرکت آراز همراه مهر (آرازتل) به شماره ثبت ۵۴۸۱۲۹ و شناسه ملی ۱۴۰۰۸۶۶۰۲۹۸ با موضوع فعالیت بازرگانی در حوزه گوشی تلفن همراه و مالک فروشگاه اینترنتی آرازتل به نشانی www.araztel.com، به‌عنوان یک سایت مرجع تخصصی بررسی و خرید انواع گوشی تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی، با رعایت کامل قوانین موضوعه کشور، مجوزهای قانونی از جمله نشان ثبت ملی رسانه‌های دیجیتال، نماد اعتماد الکترونیکی، مجوز کسب‌و‌کار مجازی و گواهی انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران را کسب کرده است. همچنین، این شرکت به‌عنوان تأمین‌کننده معتمد کالا تحت قراردادهای همکاری با لیزینگ های مختلف بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری شناخته می‌شود.

یکی از محدودیت‌های خرید اقساط برای کاربران، نداشتن چک یا ضامن است از آنجایی که ممکن است همه کاربران دسته‌چک نداشته باشند، آرازتل تصمیم گرفته تا راه حلی برای این مسئله ارائه کند.

شما می‌توانید بدون داشتن چک و فقط با تهیه سفته بانکی، از آرازتل به‌صورت اقساطی خرید کنید.

آرازتل

برای ثبت درخواست خرید اقساط نیاز به گردش حساب سه‌ماهه، مدارک هویتی، مدارک شغلی (مدرکی که نشان‌دهنده شغل و میزان درآمد شما باشد مثل فیش حقوقی، جواز کسب و ...) و مدارک محل سکونت (قبض برق یا اجاره‌نامه یا سند مالکیت) دارید. مدت‌زمان تأیید درخواست این خرید، بسته به تکمیل بودن مدارک، حدود ۷۲ ساعت است؛ اما معمولا کم‌تر از این مقدار زمان‌بر خواهد بود. سقف خرید در این حالت ۱۵ میلیون تومان است و نیازی به پرداخت پیش‌پرداخت نیز نیست اما شما همواره می‌توانید هر مقدار از مبلغ خریدتان را به‌صورت نقد پرداخت کنید.

فروش اقساط گوشی با ضامن

با توجه به تلاش آرازتل برای متنوع بودن روش‌های اقساط شما می‌توانید از طریق ضمانت هم به‌صورت اقساط خرید کنید مراحل ثبت درخواست و تأیید این روش خرید از مابقی روش‌ها طولانی‌تر است، اما با توجه به سود اقساط بسیار پایین صرفه اقتصادی دارد.

درصورتی‌که ضامن (با کسر از حقوق) داشته باشید می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان از آرازتل خرید اقساط داشته باشید مزایای این روش سود اقساط بسیار کم و مبلغ تسهیلات بالا است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست: مدارک هویتی، گواهی اشتغال یا جواز کسب، مدارک محل سکونت (قبض برق یا اجاره‌نامه یا سند مالکیت) حساب بانک ملت، ضامن (کسر از حقوق)

نکته: چنانچه بدهی صورتحساب صادره را ظرف مهلت تعیین‌شده از زمان صدور صورتحساب (۳۰ روز) پرداخت کنید مشمول ۱۰۰ درصد تخفیف سود خواهید شد.

آرازتل

فروش اقساط با چک

سریع‌ترین روش خرید اقساط از آرازتل خرید اقساط با چک هست تمامی مراحل طی حدود ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.

در این روش فقط نیاز به چک صیادی است مراحل نسبتا ساده و سریع این روش را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های خرید اقساطی گوشی تبدیل کرده؛ اما باید توجه داشته باشید که سرعت تأیید درخواست و خرید شما تماماً به تکمیل بودن مدارک ارسالی بستگی دارد.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساط مانند خرید با سفته است با این تفاوت که ضمن مدارک هویتی، مدارک محل سکونت، گواهی اشتغال، کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه و ثبت نام در سامانه آیس مورد نیاز است.

درصورتی‌که مطمئن نیستید که از چه طریقی باید خرید کنید تیم پشتیبانی و کارشناسان فروش آرازتل همواره آماده همراهی و راهنمایی شما تا آخرین مرحله خرید هستند.

برای ثبت درخواست خرید اقساط وارد وب‌سایت آرازتل به آدرس: Araztel.com شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات