فانوس؛ فروش لایسنس اورجینال آنتی ویروس‌‌های تحت شبکه

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
امروزه استفاده از شبکه‌های مختلف رایانه‌ای و در رأس آن اینترنت زندگی ما را تغییرات بسیاری داده و ارتباطات را دچار تحول عظیمی کرده‌ و اینترنت تبدیل به رسانه‌ی ارتباطی ارجح برای ما شده‌ است.
تبلیغات

ما امروزه تقریباً برای انجام هر کاری از اینترنت استفاده می‌کنیم. سفارش دادن غذا، خرید کالا، جابجایی پول و به ‌اشتراک گذاشتن عکس و فایل با دوستان و غیره. حال در این میان اهمیت امنیت اطلاعات روی بسترهای مختلفی چون شبکه و موبایل افزایش روزافزونی پیدا کرده است. شرکت فانوس دهکده ارتباطات با ۱۴ سال سابقه در حوزه محصولات امنیتی امکان ارائه لایسنس اورجینال آنتی ویروس با قیمت‌های فوق‌العاده رقابتی در خدمت کاربران گرامی است.

قطعاً مهم‌ترین ابزاری که ما برای بالا بردن سطوح امنیتی سیستم و شبکه اطلاعاتی خود استفاده می‌کنیم ضد بدافزارها است. کمپانی‌های متعدد و نام آشنایی مثل سیمانتک - Symantec، کسپرسکی - Kaspersky، ایست - ESET - بیت‌دیفندر – Bitdefender و سوفوس – Sophos از جمله معتبرترین شرکت‌های حوزه امنیت در دنیا هستند که در این حوزه مشغول فعالیت هستند. پکیج‌های امنیتی این شرکت‌ها شامل امکانات متعددی همچون فایروال، آنتی ویروس و ضد باج‌افزار و ده‌ها قابلیت دیگر هستند.

آنتی ویروس ایست نود 32 یا ‎ESET NOD32 Antivirus یا نسخه قوی‌تر آن ایست اینترنت سکیوریتی 2021 ESET Internet Security دو محصول خانگی شناخته‌شده کمپانی معروف ESET است که از ورود هرگونه عوامل مخرب که قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری می‌کنند. شما با استفاده از این دو ضد ویروس می‌توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن کرده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاک‌سازی آن‌ها کنید. همچنین اسکن خودکار این محصولات در صورت اتصال یک حافظه‌ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یواس‌بی کلیه داده‌های آن را آنالیز کرده و در صورت مشاهده‌ی عوامل مخرب اقدام به حذف آن‌ها می‌کند.

در سوی دیگر رقیب دیرینه شرکت ایست یعنی کمپانی کاسپرسکی طیف گسترده‌ای از محصولات را به بازار آنتی‌ویروس‌های خانگی روانه کرده است. نسخه‌های آنتی ویروس کسپرسکی یعنی Kaspersky Anti-Virus 2021 و Kaspersky Internet Security و همچنین Kaspersky Total Security با امکانات بسیار متنوع امکان محافظت از سیستم شما را در بالاترین سطح امنیتی دارا هستند. محافظت ضد فیشینگ، جلوگیری از سودجویی ناشی از آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزاری، امنیت فایل‌ها و مرورگر تنها بخشی از قابلیت‌های محصولات کسپرسکی است. سادگی و مدیریت آسان و پشتیبانی از تمام پلتفرم‌ها از مزایای استفاده از محصولات کسپرسکی است.

فانوس

برند سیمانتک که زیرمجموعه شرکت برودکام – Broadcom است جزو قدیمی‌ترین کمپانی‌های امنیتی جهان است که آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION را با امکانات متنوع ارائه می‌دهد. پنل مدیریتی تحت وب این شرکت بسیار ساده و در عین حال کاربردی طراحی شده است. امکان نصب از راه دور کلیه آنتی‌ویروس‌های کامپیوترهای موجود در شبکه به‌صورت کاملا Silent توسط این پنل امکان‌پذیر است. ماژول‌هایی چون IPS یا سیستم جلوگیری از حملات و تهدیدات در کنار کنترلگر دسترسی به سخت‌افزار و نرم‌افزار به همراه استفاده از هوش مصنوعی فوق‌العاده SONAR پکیج کاملی را تشکیل می‌دهند که نیازهای امنیتی شما را به بهترین نحوه ممکن پوشش می‌دهند. سیمانتک علاوه بر آنتی ویروس نرم‌افزار آنتی اسپم SMG یا همان SYMANTEC MESSAGING GATEWAY را نیز در سبد محصولات خود قرار داده است که به‌صورت بسیار تخصصی و قدرتمند در حوزه امنیت میل سرور فعال است. لایسنس اورجینال آنتی ویروس و آنتی اسپم سیمانتک توسط شرکت فانوس دهکده ارتباطات با بهترین قیمت ارائه می‌گردد.

شرکت نام‌آشنا و محبوب Kaspersky نیز آنتی ویروس مشهور و قدرتمند تحت شبکه کسپرسکی - Kaspersky Endpoint Security for Business را در نسخه‌های استاندار – Standard و پیشرفته – Advanced و Total ارائه می‌دهد. این کمپانی روسی قابلیت‌های بسیار زیادی را در پکیج‌های امنیتی خود قرار داده است. ابزار ضد بدافزار، سیستم تشخیص فوری، سیستم پیشگیری از مزاحمت مبتنی بر میزبان با فایروال شخصی و مسدودکننده حملات شبکه تنها گوشه‌ای از این امکانات هستند.

ایست ESET نیز آنتی ویروس سبک و خوش‌ساخت تحت شبکه و سازمانی خود را در نسخه‌های ESET Endpoint Protection Standard و ESET Endpoint Protection Advanced ارائه می‌کند.

ارائه ابزار مدیریتی جهت نظارت و کنترل بر ایستگاه‌های محلی شبکه به‌صورت جامع و متمرکز و جلوگیری از دسترسی کارمندان به سایت‌های غیر مرتبط و کاری به همراه نظارت کامل بر وضعیت امنیت رایانه‌های شبکه در هر لحظه و هر نقطه از شبکه از ویژگی‌های مهم نرم‌افزار آنتی ویروس ایست هستند.

آنتی ویروس تحت شبکه بیت‌دیفندر نیز از محبوب‌ترین نرم‌افزار‌های امنیتی حال حاضر دنیای است که توسط کمپانی قدرتمند SOFTWIN طراحی شده است. آنتی ویروس تحت شبکه بیت‌دیفندر Bitdefender GravityZone در سال‌های اخیر به شهرت قابل توجهی دست یافته و نظر مثبت بسیاری از کاربران رایانه‌ای جهان را به خود جلب کرده است. این آنتی ویروس دارای یک بانک اطلاعاتی قدرتمند بوده که قابلیت به‌روزرسانی ساعتی آن امکان شناسایی و کشف جدیدترین ویروس‌های دنیا را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند. از دلایل اصلی برتری آنتی ویروس تحت شبکه بیت‌دیفندر یا همان Bitdefender GravityZone نسبت به دیگر رقبای می‌توان به قدرت بسیار بالا در شناسایی انواع داده‌های آلوده، محیط کاربری ساده، بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و قیمت بسیار ارزان آن اشاره کرد.

فانوس

شرکت فانوس دهکده ارتباطات ارائه‌دهنده لایسنس اورجینال آنتی‌ویروس‌های خانگی و تحت شبکه با ۱۴ سال سابقه آماده خدمت‌رسانی به همه عزیزانی است که قصد خرید و تهیه لایسنس معتبر آنتی ویروس را دارند.

فروش آنتی ویروس با لایسنس اورجینال و اصلی با تخفیف و شرایط ویژه به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته در کنار گارانتی بازگشت وجه از مهم‌ترین مزیت‌های خرید محصولات امنیتی از شرکت فانوس است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما www.Lantern-co.com یا تماس با شماره‌های 88354786 و 88007710 یا شماره موبایل 09122000734 از مشاوره کارشناسان فنی ما استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات