برگزاری اولین ایردراپ رمز ارزها در ایران توسط کوین نیک مارکت

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بازار معاملاتی رمزارز کوین نیک مارکت قصد دارد برای اولین‌بار در ایران و به‌مناسبت اولین سال تولدش، از ۱۰ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ایردراپ بزرگ ۲۵۰ میلیونی رمزارز شیبا را اجرا کند.
تبلیغات

اگر کمی با دنیای رمز ارزها آشنا باشید، حتما تابه‌حال نام ایردراپ به گوشتان خورده است. ایردراپ دقیقا چیست؟

تقریبا کمتر کسی را می‌توان دید که از دریافت هدیه رایگان صرف‌نظر کند و پیگیر رسیدن به آن نباشد. ایردراپ نیز دقیقا مانند دریافت هدیه است؛ اما اگر بخواهیم کمی تخصصی‌تر آن را توضیح دهیم، ایردراپ به فرایند توزیع بدون هزینه رمزارز در حجم زیاد و به مقصد تعداد زیادی کیف‌پول‌ دیجیتالی گفته می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، با کمک ایردراپ می‌توانید به شکل رایگان رمزارز جمع‌آوری کنید.

در کمپین ایردراپ کوین نیک مارکت، قصد بر این است تا در زمانی مشخص به‌مناسبت تولد این برند، ۲۵۰ میلیون رمزارز شیبا به تمام کاربرانی که در آن شرکت کنند، اهدا شود.

شرکت‌کنندگان بدون قرعه‌کشی، تنها طبق قوانین و شرایطی که درادامه توضیح خواهیم داد، جایزه دریافت خواهند کرد. این جایزه بدبن‌صورت خواهد بود که مقدار ارز دیجیتال معین‌شده به‌طور مساوی بین تمام شرکت‌کنندگان تقسیم می‌شود. مقداری که به هر شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد، بسته به تعداد کاربران متغیر است.

برای شرکت در این ایردراپ و کسب رایگان توکن‌های شیبا، باید قوانین ساده‌ای را اجرا کنید. توجه کنید که کاربران باید برای شرکت در کمپین ایردراپ کوین نیک مارکت روند ذیل را به‌ترتیب انجام دهند و اگر کاربری حتی یکی از مراحل را چه عمدا و چه سهوا رعایت نکند، در این کمپین شرکت داده نخواهد شد. پس بسیار دقت کنید.

به‌دلیل اینکه کمپین ایردراپ پلتفرم کوین نیک مارکت برای اولین‌بار است که در ایران برگزار می‌شود، سعی کردیم قوانینی درنظرگرفته‌شده برای آن نیز بسیار آسان باشد. پس حتما حواستان باشد که قوانین زیر را برای شرکت در کمپین اجرا کنید.

اولین کاری که باید برای شرکت در این کمپین انجام دهید، فالوکردن پیج اینستاگرام کوین نیک مارکت (coinnikmarket) است. در قدم دوم، باید عضو کانال تلگرام کوین نیک مارکت (@coinnikmarket) شوید. پس از انجام این کارها، اکانت توییتر کوین نیک مارکت (coinnikmarket) را فالو کنید. در آخرین مرحله، حداقل باید یک خرید یا فروش در مدت زمان ۱۰ تا ۳۰ مهر در پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت انجام دهید. البته اگر قبلا صفحات کوین نیک مارکت را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کرده‌اید، فقط کافی‌ است در سایت حداقل یک خرید یا فروش رمزارز انجام دهید. همین.

پس حتما برای شرکت در این ایردراپ بزرگ، مراحل گفته‌شده را کاملا انجام دهید.

کوین نیک

برای شرکت در این کمپین به‌اندازه کافی فرصت دارید. شما از روز شنبه ۱۰ مهر تا جمعه ۳۰ مهر فرصت دارید که با اجرای مراحل ذکرشده، در این ایردراپ سهیم باشید. فراموش نکنید که حتما در این بازه زمانی باید قوانین را اجرا کنید. پس اگر خریدوفروش قبل یا بعد از این مدت انجام داده باشید، ایردراپ به شما تعلق نخواهد گرفت. البته اگر از قبل عضو رسانه‌های اجتماعی کوین نیک مارکت هستید و در سایت نیز ثبت‌نام کرده‌اید، فقط کافی است در این بازه زمانی حداقل یک تراکنش در سایت کوین نیک مارکت انجام دهید. برای شرکت در کمپین ایردراپ کوین نیک مارکت، وارد این لینک شوید و مشخصات خود را وارد کنید.

بعد از اتمام کمپین و با‌‌توجه‌به تعداد کاربرانی که به‌درستی قوانین را اجرا کرده باشند، به تمامی شرکت‌کنندگان سهم برابری از ۲۵۰ میلیون توکن شیبا داده خواهد شد. زمان واریز وجوه، ۸ آبان ۱۴۰۰ و هم‌زمان با تولد یک‌سالگی کوین نیک مارکت خواهد بود.

کوین‌نیک مارکت بازار معاملاتی بدون واسطه ارزهای دیجیتال است که در آن کاربران با یکدیگر به خریدو‌فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند. شما به‌راحتی و با داشتن کارت‌های شتاب بانکی، می‌توانید رمز ارزهای مدنظرتان را به‌صورت ریالی بخرید. کاربران به‌سادگی و با امنیت کامل ارزهای دیجیتال خود را در صرافی معامله یا نگه‌داری می‌کنند. از طرفی چون در کوین‌نیک مارکت قیمت‌ها را کاربران تعیین می‌کنند، می‌توانید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را با قیمتی کمتر از صرافی‌های دیگر تهیه کنید. درضمن، فرایند احراز هویت در کوین نیک مارکت، تنها در مدت پنج دقیقه انجام می‌شود.

درحال‌حاضر، ده‌ها رمزارز مختلف درون پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت وجود دارد و شما درصورت نگه‌داری وجوه خود در داخل کیف‌پول‌های صرافی، لازم به پرداخت کارمزد انتقال بلاک‌چین بین رمز ارزهای مختلف را ندارید.

کوین نیک مارکت اولین و بزرگ‌ترین ایردراپ رمز ارزها در ایران را برگزار می‌کند. پس سعی کنید از این فرصت طلایی استفاده کنید و به‌رایگان توکن شیبا دریافت کنید. تنها کافی‌ است مشخصات خود را در این صفحه وارد و چند قانون ساده را اجرا کنید و بدون قرعه‌کشی صاحب توکن شیبا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات