شرکت ردیاب خودرو؛ ایمن ردیاب انتخاب اول کاربران ایرانی

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
ردیاب‌ها یکی از کاربردی‌ترین ابزار‌ها برای اطلاع از مکان خودرو به صورت آنلاین و آفلاین در جهان هستند. امروزه دیگر برای تهیه و استفاده از ردیاب نیازی به مجوز ندارید.
تبلیغات

درخصوص خرید ردیاب خلائی در بازار ایران وجود داشت که خوشبختانه شرکت ایمن ردیاب این جای خالی را به‌خوبی پر کرد. ایمن ردیاب بهترین شرکت ردیاب خودرو در ایران است که از سال ۱۳۸۶ به‌طور جدی فعالیت خود را به‌منظور عرضه انواع ردیاب در ایران شروع کرد. در این مقاله ایمن ردیاب، بهترین شرکت ردیاب خودرو در ایران را زیر ذره‌بین می‌بریم.

چرا ایمن ردیاب بهترین شرکت ردیاب خودرو در ایران است؟

شاید هیچ چیز مانند سابقه فعالیت نتواند اعتبار یک شرکت را به‌خوبی نشان دهد. در سال ۱۳۸۶ شرکت ایمن ردیاب با عزمی جدی آمد تا حضور فعال و مستمری را در بازار ردیاب ایران داشته باشد. خوشبختانه در این مدت کوتاه ایمن ردیاب توانست محصولات متنوع با کاربری متفاوت و کاربردی را به بازار ایران عرضه کند. درادامه مهم‌ترین مزایای شرکت ایمن ردیاب، از برترین شرکت ردیاب خودرو در ایران را شرح می‌دهیم.

۱. قیمت به‌صرفه ردیاب‌های ایمن ردیاب

ایمن ردیاب محصولات خود را مستقیما از برند تولیدکننده وارد می‌کند؛ به‌همین‌دلیل ردیاب خودرو ایمن ردیاب قیمت بسیار بهینه و به‌صرفه‌ای دارد. متأسفانه در بازار انواع ردیاب خودرو با برند‌های متفرقه با قیمت‌های بسیار گران عرضه شده که تمرکز و توجه مشتری را به کیفیت کمرنگ کنند و راحت‌تر بتوانند محصولات تقلبی خود را به فروش برسانند.

در این خصوص توجه داشته باشید که قیمت گران جی پی اس خودرو به‌تنهایی نشان‌دهنده کیفیت نخواهد بود؛ به‌همین‌دلیل باید در هنگام خرید ردیاب خودرو از اورجینال بودن محصول خریده‌شده اطمینان حاصل کنید. ارزان‌ترین ردیاب آهنربایی خودرو ایمن ردیاب با اینکه قیمت آن بسیار به‌صرفه است، از کیفیت و امکانات ویژه‌ای برخوردار است.

۲. پشتیبانی دائمی و گارانتی معتبر ایمن ردیاب

پشتیبانی و خدمات پس از فروش بسیار مهم است. ایمن ردیاب با پشتیبانی دائمی از محصولات خود مفهوم دیگری به بازار ردیاب در ایران ارائه کرد. ردیاب‌های ایمن ردیاب دارای یک سال گارانتی تعویض هستند و درصورتی‌که ردیاب شما در طول مدت گارانتی با ایرادی همراه شد، می‌توانید به‌رایگان ردیاب دیگری از ایمن ردیاب دریافت کنید.

اگر محصولی خدمات پس از فروش نداشته باشد و ردیاب با اشکال و ایرادی همراه شود، باید به فکر ردیاب دیگری باشید. به‌همین‌دلیل در هنگام خرید ردیاب توجه داشته باشید ردیابی که می‌خرید، خدمات پس از فروش و خدمات گارانتی داشته باشد.

۳. خرید اینترنتی ردیاب و ارسال به سراسر ایران

امروزه اینترنت فضای مشترک همه‌ انسان‌ها در سراسر کره خاکی است. ایمن ردیاب در وب‌سایت خود امکان خرید اینترنتی را فراهم آورده تا شما کاربران عزیز بتوانید در هر نقطه‌ای از ایران ردیاب موردنیاز خود را اینترنتی بخرید.

قبلا مجبور بودیم که فقط از محل زندگی خود محصولات و کالا‌های موردنیاز خود را بخریم و در بسیاری از مواقع فروشگاه‌ها نیز محصولات اندکی را موجود داشتند؛ اما امروزه به‌لطف اینترنت و آنلاین شدن بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها به‌راحتی می‌توانید انواع ردیاب‌های خود را اینترنتی بخرید و در سریع‌ترین زمان ممکن در منزل تحویل بگیرید.

۴. ایمن ردیاب ارائه‌دهنده ردیاب‌های باکیفیت و متنوع

شرکت ردیاب خودرو اگر محصولاتی باکیفیت پایین ارائه دهد، مسلما عمر کوتاهی خواهد داشت و نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. در این راستا شرکت ایمن ردیاب با ارائه محصولات متنوع حضور پررنگی در بازار ایران دارد تا کاربران بتوانند بسته به نیاز و بودجه خود جی پی اس ماشین دقیق و بهینه‌ای را بخرند. درادامه برخی از مدل‌ها جی پی اس خودرو شرکت ایمن ردیاب را معرفی می‌کنیم.

ردیاب مگنتی؛ بدون سیم‌کشی و نصب در ۵ دقیقه

اگر می‌خواهید ردیابی در خودرو نصب کنید که بدون نیاز به سیم‌کشی و در سریع‌ترین زمان ممکن نصب شود و هیچ‌گونه جلب‌توجهی نیز نداشته باشد، ردیاب آهنربایی GM2500، یکی از بهترین ردیاب‌های شرکت ایمن ردیاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ردیاب آهنربایی GM2500 برای خودرو‌های سبک و سنگین استفاده می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید خودرو خود را در سراسر جهان ردیابی کنید.

درصورت به‌سرقت‌رفتن خودرو نیز در سریع‌ترین زمان ممکن همراه با پلیس می‌توانید خودرو خود را قبل از ناپدیدشدن پیدا ‌کنید. از مهم‌ترین مزایای ردیاب آهنربایی GM2500 می‌توان به قابلیت شنود باکیفیت در کابین راننده، ارسال پیامک درصورت تکان‌خوردن خودرو، شارژ مجدد در کمتر از ۶ ساعت، ضدآب و ضدضربه بودن و امکان ردیابی در هر لحظه روی نقشه اشاره کرد.

ایران ردیاب

با ردیاب GM250 ایمن ردیاب خودرو خود را از راه دور خاموش کنید

یکی از جذاب‌ترین جی پی اس خودرو در جهان ردیاب GM250 است. با استفاده از ردیاب GM250 می‌توانید خودرو خود را از راه دور تنها با یک اس‌ام اس خاموش کنید. با استفاده از ردیاب GM250 شرکت ایمن ردیاب صدای سارق را باکیفیت عالی می‌شنوید.

از مهم‌ترین مزایا و قابلیت جی پی اس GM250 می‌توان به تعیین محدوده جغرافیایی، نصب آسان، میکروفون داخلی برای شنود باکیفیت، دکمه کمک اضطراری S.O.S، ردیابی بسیار دقیق و خاموش کردن خودرو از راه دور اشاره کرد.

ردیاب GM3000 طرح پلیسی ایمن ردیاب؛ قدرتمندترین ردیاب در ایران

با وجود محصولات باکیفیت و متنوع است که ایمن ردیاب را به بهترین شرکت ردیاب در ایران تبدیل کرده است. یکی از بهترین و قدرتمندترین ردیاب‌ها در ایران ردیاب GM3000 است که با آهنربا‌های قدرتمند و محکمش در هر نقطه‌ای از خودرو قابل نصب است.

بهتر است بدانید که باتری‌های جی پی اس GM3000 دوازده ماه شارژ نگه می‌دارد و با خرید جی پی اس خودرو GM3000 با یک‌بار شارژ تا یک سال خیال خود را بابت امنیت خودرو خود راحت می‌کنید. از مهم‌ترین قابلیت‌های ردیاب خودرو GM3000 می‌توان به ضدآب و ضدضربه بودن ردیاب، تعیین محدوده جغرافیایی، امکان ردیابی در سراسر جهان، ارسال پیامک درصورت روشن‌شدن خودرو، پشتیبانی از سیم‌کارت و قابلیت ردیابی آنلاین و آفلاین اشاره کرد.

ایران ردیاب

ردیاب GM200 کاربردی‌ترین ردیاب با قابلیت شنود

بهترین شرکت ردیاب خودرو شرکتی است که با ارائه محصولات متنوع در بازه‌های قیمتی متفاوت قدرت انتخاب زیادی به کاربران خود بدهد تا بتوانند انتخاب دقیق و بهینه‌ای داشته باشند. قیمت ردیاب GM200 باتوجه‌‌به کاربرد و عملکردش بسیار ارزان است.

اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای اندک خودرو خود را از راه دور خاموش کنید و درصورت لزوم صدای داخل کابین را باکیفیت بسیار خوب شنود کنید، ردیاب GM200 از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

از مهم‌ترین ویژگی و مزایای ردیاب GM200 شرکت ایمن ردیاب می‌توان به تعیین میزان دقیق سرعت خودرو، قابلیت حداکثر سرعت، شنود باکیفیت، خاموش‌کردن خودرو از راه دور، ارسال پیامک در لحظه سرقت و تعیین محدوده جغرافیایی اشاره کرد.

ایمن ردیاب؛ بزرگ‌ترین عرضه‌کننده ردیاب در ایران

در این مقاله ایمن ردیاب، بهترین شرکت ردیاب خودرو در ایران را کاملا معرفی کردیم. بدون شک این شرکت با تلاش و زحمات فراوان به‌منظور تأمین و عرضه ردیاب در ایران به بهترین شرکت ردیاب خودرو در ایران تبدیل شده است.

ردیاب‌های شرکت ایمن ردیاب دارای پشتیبانی دائمی و یک سال گارانتی تعویض هستند. پس با خیال راحت در هر نقطه از ایران هستید، اینترنتی ردیاب مدنظر خود را ثبت سفارش کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن در منزل تحویل بگیرید.

اگر می‌خواهید محصولی باکیفیت با قیمت کاملا به‌صرفه و قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیاد بخرید، جی پی اس خودرو ایمن ردیاب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با جی پی اس خودرو ایمن ردیاب، خودرو خود را به ضدسرقت‌ترین خودرو تبدیل می‌کنید.

چنانچه درخصوص خرید ردیاب خودرو سؤال یا نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان ایمن ردیاب به شماره تماس ۰۲۱۴۴۴۲۰۰۰۱ تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات