سفارش سایت شرکتی و فروشگاهی با طراحی سایت وردپرس اف دیزاین

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 10 دقیقه
تیم طراحی سایت اف دیزاین به شما کمک می‌کند تا سایت شرکتی و فروشگاهی مورد نظر خود را با وردپرس طراحی کنید. چند سال پیش هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که طراحی سایت با وردپرس تا این حد محبوبیت پیدا کند.
تبلیغات

در آن زمان تنها افرادی که قصد وبلاگ نویسی داشتند، از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کردند؛ اما امروزه شاهد آن هستیم که سفارش طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی به سمت سفارش سایت وردپرس رفته است. تا جایی که بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا ترجیح می‌دهند سایت خود را با wordpress بسازند. در این مطلب از اف دیزاین همراه ما باشید تا موارد مهم و مزیت‌های آن را با هم بررسی نماییم.

سفارش سایت شرکتی

سفارش ساخت سایت شرکتی روزبه‌روز در حال افزایش است. چون تمام شرکت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که با سفارش سایت شرکتی، می‌توانند محصولات و خدماتشان را در جلوی چشم انبوهی از مخاطبان هدفمند بگذارند. جالب است بدانید که این افزایش تقاضا به‌صورت مستقیم روی گسترش طراحی سایت شرکتی با وردپرس تأثیر گذاشت. شرکت‌ها به این نتیجه رسیدند که با وردپرس می‌توانند سایت‌های حرفه‌ای طراحی کنند.

از آن مهم‌تر اینکه این سایت‌ها قابل توسعه است و با هزینه بسیار مناسب می‌توان آن‌ها را گسترش داد. تمامی این موارد باعث شد توسعه‌دهندگان وردپرس هم افزایش پیدا کنند. به همین دلیل یک چرخه مثبت شکل گرفت و سازنده وب سایت‌های وردپرسی افزایش یافت. این عامل باعث افزایش کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها شد.

افزایش تقاضا برای ساخت سایت شرکتی رایگان

تمامی موارد بالا باعث شد خیلی از افراد به دنبال ساخت سایت شرکتی رایگان بروند. این موضوع هم خوب بود و هم بد! قسمت خوب آن به این دلیل است که باعث افزایش ساخت سایت شرکتی با وردپرس شد؛ اما قسمت بد و منفی آن اینجا است که در این میان، یک سری افراد سودجو با درست کردن قالب‌ها و تمپلیت‌های رایگان شرکتی، از سایت افراد ناآشنا به طراحی سایت، سو استفاده کردند.

برای مثال بعضی از آن‌ها با برنامه‌نویسی کاری می‌کردند که بتوانند هر زمان که خواستند، لینک خود را در داخل سایت شما قرار دهند. یا اقداماتی کنند که شما از آن خبر ندارید و در راستای اهداف خودشان است! به همین دلیل شرکت‌هایی که قصد طراحی سایت حرفه را داشتند، دور قالب‌های رایگان شرکتی را خط کشیدند و به دنبال همکاری با شرکت‌های طراحی سایت با وردپرس رفتند.

به وجود آمدن انواع نمونه سایت شرکتی

هنگامی که بسیاری از شرکت‌ها از طراحی سایت شرکتی رایگان دور شدند، بازاری برای قالب ها و تمپلیت ها پولی به وجود آمد. این قالب ها هم مشکلات خودشان را داشتند. برای مقال یک نفر قالب شرکتی طراحی می‌کرد، اما بعد از مدتی آپدیت‌های آن را منتشر نمی‌کرد. همین عامل باعث آسیب دیدن و ناامن شدن سایت می‌شد. چون پلتفرم وردپرس به‌صورت مرتب در حال آپدیت شدن است، اما این قالب‌ها آپدیت نمی‌شدند.

اما در این میان تولید‌کنندگان قالب‌های حرفه‌ای وردپرس وجود دارند که در مارکت‌پلیس‌های بین‌المللی کار می‌کنند و با فروش میلیونی، پشتیبانی حرفه‌ای هم ارائه می‌دهند و قالب آن‌ها مرتب آپدیت می‌شود؛ اما یکی از مشکلات عمده این دسته از سایت‌های وردپرسی، شباهت آن‌ها به هم است. به دلیل اینکه سیل تقاضا به سمت این قالب‌های معتبر رفت و باعث شد بسیاری از سایت‌های شرکتی، مشابه همدیگر شوند. در عمل چند نمونه سایت شرکتی معتبر وجود دارد که بسیاری از کمپانی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

راه حل نهایی برای طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای

با توجه به مشکلات اشاره‌شده برای طراحی سایت شرکتی؛ شرکت‌های طراحی سایت با وردپرس به وجود آمدند تا این مشکلات را برطرف نمایند. برای مثال تیم طراحی سایت اف دیزاین یکی از آن شرکت‌ها است. شما می‌توانید با سفارش طراحی سایت شرکتی به اف دیزاین، یک سایت کاملا حرفه‌ای و متفاوت داشته باشید. سایتی که به‌صورت مرتب آپدیت می‌شود و ظاهر آن بر اساس شرکت شما ساخته می‌شود.

طراحی سایت وردپرس اف دیزاین

اف دیزاین یک تیم طراحی سایت بین‌المللی است که برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا، طراحی سایت وردپرس انجام می‌دهند. اگر قصد طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی را دارید، می‌توانید از طریق اف دیزاین، آن را انجام دهید. مزیت طراحی سایت وردپرس اف دیزاین این است که خیالتان از تمامی موارد راحت است. آن‌ها با استفاده از قالب‌ها و پلاگین‌های لایسنس‌‍‌دار و معتبر، سایت شما را درست می‌کنند.

طراحی سایت وردپرس

اف دیزاین به دلیل داشتن افراد متخصص در زمینه سئو سایت و گرافیک دیزاین، می‌تواند سایت حرفه‌ای‌تری با وردپرس برایتان پیاده‌سازی کند. مهم‌تر از همه مشاوره رایگانی است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا سایت خود را به بهترین شکل پیاده‌سازی کنید. یکی از خدمات دیگر آن‌ها، سئو وردپرس است. با سفارش طراحی سایت به اف دیزاین می‌توانید خیالتان از وب‌سایت خود راحت باشد و تنها روی کسب‌و‌کار خود تمرکز کنید.

سفارش طراحی سایت وردپرس و قیمت‌های متنوع آن

یکی از مسائلی که هنگام سفارش طراحی سایت وردپرس با آن مواجه می‌شوید، قیمت‌گذاری بسیار متنوع شرکت‌های طراحی سایت است. این موضوع طبیعی است و دلیل آن متغیرهای زیادی است که هر برای هر کدام از این شرکت‌ها وجود دارد. برای مثال شرکت طراحی سایت اف دیزاین، از نرم‌افزارهای لایسنس دار و قانونی استفاده می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود هزینه‌های سفارش شما نسبت به شرکت‌هایی که از نرم‌افزارهای قفل شکسته استفاده می‌کنند، در حالت عادی بیشتر شود.

یا اینکه شرکتی، خدمات پشتیبانی وردپرس هم ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث افزایش قیمتمی شود. چون نسبت به یک شخصی که سایت را بدون پشتیبانی به شما تحویل می‌دهد، هزینه‌های بیشتری را به آن‌ها تحمیل می‌کند. به همین دلیل افرادی که قصد سفارش سایت شرکتی یا فروشگاهی را دارند، نباید تنها معیار خود را قیمت بگذارند. چون در این صورت ممکن است سایتی طراحی کنند که باعث مشکل برای کسب‌وکارشان شود.

طراحی سایت فروشگاهی به همراه افزایش فروش

هنگامی که شما سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود را به اف دیزاین می‌دهید، می‌توانید درخواست سئو وردپرس هم بدهید. در این حالت سایت فروشگاهی شما از همان ابتدا برای موتورهای جستجو هم بهینه می‌شود. دلیل اهمیت این موضوع، معماری درست سایت برای سئو است. زمانی که قبل از سفارش سایت فروشگاهی، سئو خود را هم به تیم اف دیزاین بدهید، معماری سایت برای کسب رتبه‌های هدفمند در گوگل ساخته می‌شود.

طراحی سایت فروشگاهی

به همین دلیل مطمئن خواهید بود که سایتی ساخته‌اید که باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما شده است. طبیعتا هزینه طراحی سایت فروشگاهی و سئو سایت فروشگاهی جداگانه است. هزینه سئو سایت به‌صورت مستمر و ماهیانه است و حداقل زمان ممکن برای گرفتن جایگاه‌های مناسب، ۶ ماه است؛ اما بدون شک این یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است و بازگشت سرمایه مناسبی برای فروشگاه اینترنتی شما خواهد داشت.

چند ویژگی سایت شرکتی که با سایت فروشگاهی متفاوت است

اهداف و چند ویژگی سایت شرکتی با یک سایت فروشگاهی متفاوت است. به همین دلیل باید از همان ابتدا این موارد در نظر گرفته شود. برای مثال در اکثر سایت‌های شرکتی، هدف فروش مستقیم نیست؛ اما در فروشگاه‌های اینترنتی، هدف اصلی فروش به‌صورت آنلاین است. به همین دلیل همین مورد باعث تغییر در رابط کاربری سایت می‌شود.

حتی می‌تواند گفت برای کاربران هم تجربه کاربری در این ۲ سایت متفاوت است. به همین دلیل بهتر است قبل از ساخت سایت شرکتی، لیست امکانات سایت را با توجه به نیاز صنعت شما و بررسی کامل رقبا مشخص کنید. تمامی این موارد باعث می‌شود تا یک معماری درست برای سایت خود در نظر بگیرید که هم برای کاربر بهتر است و هم برای ربات‌های گوگل!

تنها به دنبال طراحی سایت ارزان وردپرس نباشید!

بعضی از شرکت‌ها یا افرادی که قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را دارند؛ معیار اصلی خود را طراحی سایت ارزان وردپرس می‌گذارد! درحالی‌که این اقدام اشتباه است. اگر واقعا قصد حضور پررنگ در فضای اینترنت را دارید، باید معیار اصلی شما کیفیت باشد. چون در غیر این صورت در میانه راه به مشکل خواهید خورد.

چه بهتر که بتوانید طراحی سایت با وردپرس را با قیمت مناسب سفارش دهید؛ اما توجه داشته باشید که نباید فاکتور قیمت، باعث شود از قالب‌های نامطمئن وردپرس استفاده کنید. این را هم در نظر داشته باشید که در بعضی از سیستم‌های محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس؛ موارد بدهی به‌عنوان فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت سایت وردپرسی قرار داده شده است. شاید خیلی از این موارد در اکثر سایت‌ها به‌صورت پیش‌فرض وجود داشته باشد.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

در هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید یک سری موارد را به بهترین شکل پیاده‌سازی کنید. در غیر این صورت، نباید توقع فروش آنلاین مناسب داشته باشید. بعضی از این موارد عبارت‌اند از:

  • طراحی لندینگ پیج یا همان صفحه فرود
  • سیستم پاسخگویی آنلاین
  • صفحه پرداخت آسان و کاربرپسند
  • توجه ویژه به صفحه درباره ما
  • استفاده از عکس‌های باکیفیت
  • داشتن توضیحات کامل برای بازگشت محصول
  • معماری درست دسته‌بندی محصولات
  • ایجاد فضای امن برای خریدار
  • نمایش نظرات مشتریان راضی
  • و...

مشاوره رایگان از شرکت طراحی سایت فروشگاهی اف دیزاین

مواردی که باید در سایت فروشگاهی رعایت کنید، بسیار زیاد هستند. از طرف دیگر هر کدام از آن‌ها دارای نکات فراوانی هستند که رعایت هر کدام از موارد، باعث موفقیت بیشتر شما در زمینه فروش آنلاین می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید.

شرکت طراحی سایت فروشگاهی اف دیزاین، این امکان را در اختیار افرادی که قصد طراحی سایت فروشگاهی دارند، قرار می‌دهد. شما می‌توانید با داشتن مشاوره رایگان با کارشناسان اف دیزاین، تصمیمات بهتری برای ساخت سایت فروشگاهی خود بگیرید.

اهمیت صفحه فرود یا همان لندیگ پیج

لندینگ پیج "landing page" که در فارسی به آن صفحه فرود می‌گویند، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در طراحی سایت فروشگاهی است. فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما با وردپرس یا سیستم‌های دیگر طراحی شده باشد. در هر صورت شما برای جذب مشتریان به لندینگ پیج احتیاج دارید.

صفحه فرود به شما کمک می‌کند تا مشتریان علاقه‌مند به محصول خود را بتوانید به‌درستی جذب کنید. در غیر این صورت احتمال خروج مشتری از سایت شما زیاد خواهد بود. صفحه فرود اگر به‌درستی طراحی شود، نرخ تبدیل شما به‌شدت افزایش می‌یابد. تیم اف دیزاین می‌توانید برای فروشگاه اینترنتی شما صفحات فرود اختصاصی طراحی کند.

سئو وردپرس را قبل از سفارش طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی قرار دهید

بسیاری از افراد، اولویت خود را در هنگام سفارش طراحی سایت، ظاهر سایت می‌گذارند. این کار به‌شدت اشتباه است. اولویت هر سایتی باید سئو آن باشد. اگر سایت شما با وردپرس ساخته شده است، باید موارد سئو وردپرس را رعایت کنید. فرقی نمی‌کند سایت شرکتی یا سایت فروشگاهی باشد.

قبل از شروع پروسه ساخت سایت، معماری سایت بسیار اهمیت دارد. برای اینکه به‌صورت مستقیم روی سئو و بهینه‌سازی سایت شما برای گوگل و سایر موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد. اگر تنها یک سایت وردپرسی را سفارش دهید، به موفقیت چندانی در رقابت موتورهای جستجو نخواهید رسید.

سئو وردپرس WordPress SEO به شما در جذب مشتری از طریق موتور جستجوی گوگل کمک می‌کند. در عمل می‌توان گفت: سئو راهی برای جذب مشتریان هدفمند از گوگل است. آن هم به‌صورت طبیعی (ارگانیک) و رایگان ! اف دیزاین

مواردی که باید در سئو وردپرس رعایت کنید

  • استراتژی سئو
  • سئو تکنیکال
  • داخلی
  • خارجی
  • تولید محتوای سئو شده

موارد بالا باید در تمام سایت‌ها رعایت شود؛ اما برای مثال سئو سایت شرکتی می‌تواند تفاوت‌هایی با سئو سایت فروشگاهی داشته باشد. رعایت تمام این ریزه‌کاری‌ها، در مجموع باعث افزایش ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما می‌شود. فراموش نکنید که هر ترافیکی مفید نیست. تنها ترافیک هدفمند می‌تواند به رشد کسب‌و‌کار شما کمک کند. مهم‌تر آنکه شما باشد بتوانید این بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید.

انتخاب هاست مناسب برای میزبانی وب‌سایت

فرقی نمی‌کند که چه قصد راه‌اندازی چه سایتی را دارید. در هر صورت شما به یک هاست خوب احتیاج دارید. این روزها اهمیت یک هاست خوب دوچندان شده است. چون هم کاربران کم‌حوصله‌تر شده‌اند. هم اینکه گوگل با ارائه آپدیت‌های جدید، سرعت سایت را یکی از فاکتورهای مهم سئو قرار داده است. فاکتورهای core web vitals به ما نشان می‌دهند که باید روی سرعت طراحی سایت شرکتی خود، نظارت ویژه‌ای داشته باشیم.

البته این موضوع کاملا در طراحی سایت فروشگاهی هم صادق است. اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید، طبیعتا داشتن سرور اختصاصی گزینه مناسبی می‌تواند باشد. خیلی‌ها هم از هاست وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنند که هزینه پایین‌تری دارد.

اهمیت ویژه به نسخه موبایل در هنگام طراحی سایت

توجه داشته باشید که در سال‌های اخیر، استفاده از موبایل برای بازدید از سایت‌ها به‌شدت افزایش پیدا کرده است. به‌طوری‌که گوگل به ارائه موبایل فرست ایندکس Mobile-first indexing، نسخه موبایل سایت‌ها را برای اولویت بررسی‌اش قرار می‌دهد. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که نسخه موبایل سایت شرکتی شما بسیار حرفه‌ای طراحی شده باشد.

تنها ریسپانسیو بودن نسخه موبایل کافی نیست. شما باید عوامل دیگر همچون تجربه کاربری را در آن در نظر بگیرید. برای مثال هنگامی که کاربر در یک فروشگاه اینترنتی قصد زدن دکمه افزودن به سبد خرید را دارد، باید به‌راحتی در دسترس باشد. مهم‌تر آنکه کاربر متوجه شود که محصول مورد نظرش به سبد خرید اضافه شده است. شاید این عوامل در ظاهر ساده و بدیهی بیاید؛ اما شاهد آن هستیم که بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی هم با تغییر این فاکتورها، سعی در بهینه کردن آن‌ها دارند.

چرا طراحی سایت با وردپرس یکی از برترین انتخاب‌ها است؟

وردپرس به شما امکان ساختن هر وب سایتی را می‌دهد. با توجه به متن باز بودن وردپرس، روزبه‌روز به علاقه‌مندان این سیستم مدیریت محتوا اضافه شد. تا جایی که شاهد آن هستیم که اکثر طراحی سایت‌های شرکتی، با این cms انجام می‌شود.

از زمانی هم که ووکامرس به‌عنوان یک پلاگین فروشگاهی برای وردپرس ساخته شد، روزبه‌روز توسعه‌دهندگان این سایت‌ها به سمت wordpress رفتند. تا جایی که در حال حاضر اکثر درگاه‌های پرداخت و تمام سیستم‌هایی که مربوط به فروش اینترنتی می‌شوند، پلاگین‌های مخصوص وردپرس را می‌سازند. بسیاری از آن‌ها به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند؛ اما آن‌هایی که پولی هم هستند، دارای مبالغ بسیار ناچیز هستند.

نتیجه‌گیری

اگر قصد سفارش طراحی سایت با وردپرس را دارید، قبل از هر چیز پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان شرکت طراحی سایت اف دیزاین استفاده کنید. آن‌ها با داشتن تیم متخصص، می‌توانند طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی شما را به بهترین نحو و با قیمت مناسب انجام دهند. مهم‌تر از همه اینکه با داشتن متخصص سئو وردپرس، می‌توانند به رشد کسب‌و‌کار شما در فضای اینترنت کمک کنند.

کافی است در گوگل عبارت «طراحی سایت شرکتی اف دیزاین» را جستجو کنید تا مستقیم به صفحه مربوط به آن بروید. برای مراجعه مستقیم به سایت آن‌ها می‌توانید به آدرس زیر Fdesign.ir مراجعه فرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات