تماشای بهترین انیمیشن کودکان در آپارات کودک

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
امروزه ساخت انیمیشن و کارتون در تمامی کشورهای جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این ژانر دیدنی و زیبا رنج سنی ندارد و از کودکان تا بزرگسالان از طرفداران آن هستند.
تبلیغات

شاید بسیاری از افراد تصورشان از انیمیشن و کارتون این باشد که این سبک از فیلم تنها برای کودکان ساخته شده درصورتی‌که امروزه خلاف آن ثابت شده است. در سال ۲۰۲۱ انیمیشن های جذاب و تماشایی روی پرده سینما اکران شد که شما عزیزان می‌توانید آن‌ها را به‌صورت آنلاین در آپارات کودک با هر کیفیتی که می‌خواهید، مشاهده کنید.

ما در این مقاله قصد داریم تا جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین انیمیشن ها و کارتون های چند سال اخیر را به شما معرفی کنیم تا همراه خانواده این انیمیشن ها را تماشا کنید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید. شما حتی می‌توانید کارتون های منتخبی را از این لیست انتخاب کنید و برای سرگرم کردن کودکانتان آن‌ها را پخش کنید.

برترین انیمیشن‌های چند سال اخیر

در این بخش فهرستی از دیدنی‌ترین انیمیشن های چند سال اخیر را مشاهده خواهید کرد که می‌توانند شما را ساعت‌ها از مشکلات روزمره دور نمایند. برای تماشای کارتون آپارات کودک را می‌توانید انتخاب کنید. این وب‌سایت، آرشیوی از تمامی انیمیشن های جذاب و دیدنی است که شما می‌توانید هر کارتونی را در آن جستجو کرده و تماشا کنید.

  • انیمیشن داستان اسباب بازی ها
  • انیمیشن رامبل
  • انیمیشن پونی کوچولو
  • انیمیشن تام و جری
  • انیمیشن بن تن
  • انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4

انیمیشن داستان اسباب بازی ها

یکی از محبوب‌ترین انیمیشن هایی که والدین هم با آن خاطره دارند، انیمیشن اسباب بازی ها است. این انیمیشن در ۴ قسمت تولید و اکران شده است. قسمت اول این انیمیشن در سال ۱۹۹۵، به کارگردانی جاش کولی تولید شده است. انیمیشن داستان اسباب بازی ها توسط شرکت پیکسار منتشر شده و در آن سال اکران شده است. در سال ۱۹۹۹ شاهد انتشار قسمت دوم این انیمیشن جذاب و دیدنی بودیم. قسمت دوم داستان اسباب بازی ها به کارگردانی جان لستر، در ژانرهای کمدی و انیمیشن منتشر شد. اکثر طرفداران این انیمیشن تصور کردند که در این قسمت داستان به پایان می‌رسد؛ اما پس از گذشت ۹ الی ۱۰ سال قسمت سوم این انیمیشن منتشر شد و تمامی طرفداران انیمیشن اسباب بازی ها را شگفت‌زده کرد.

در سال ۲۰۱۹ نیز قسمت ۴ این انیمیشن اکران شد. خلاصه داستان انیمیشن داستان اسباب بازی‌های 4 بدین شرح است که اندی، اسباب بازی‌های خود را به بانی داد تا با آن‌ها بازی کند. بانی دختر کوچکی بود که می‌خواست به مهد کودک برود؛ اما احساس خوبی نداشت، به همین خاطر وودی، به‌صورت پنهانی وارد کوله‌پشتی بانی شد و همراه او به مهد کودک رفت. در مهد کودک بانی باید اسباب بازی کوچکی را به‌عنوان کاردستی درست می‌کرد که وودی در درست کردن آن به وی کمک کرد.

در ادامه این داستان اتفاقات بسیار جالب و مهیجی برای اسباب بازی جدید بانی و وودی رخ می‌دهد که این انیمیشن را جذاب کرده است.

آپارات کیدز

انیمیشن پونی کوچولو

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دیدنی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است، انیمیشن پونی کوچولو است. این انیمیشن نیز در قسمت‌های مختلفی منتشر شده و برای رده سنی کودکان بسیار تماشایی است. انیمیشن پونی کوچولو ساخت کشور آمریکا به کارگردانی جیسون تیسن است. شما می‌توانید سری انیمیشن پونی کوچولو را به‌طور کامل مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید. داستان این کارتون درباره تیمی دوستانه است که هر کدام از اعضای آن توانایی جداگانه و مختلفی دارند. این تیم دوست‌داشتنی متوجه می‌شود که شهرشان به دست دشمنان افتاده است و نیاز به کمک دارد. به همین خاطر آن‌ها تصمیم می‌گیرند که برای جلوگیری از حمله دشمنان از شهرشان خارج شوند.

پینکی یکی از اعضای این تیم است که روحیه بسیار شادی دارد، ریتی نیز از دیگر اعضای تیم است که زیبایی برای وی اهمیت بسزایی دارد. اپل جک نیز یکی دیگر اعضای تیم است که کشاورز است. در این کارتون زیبا، اتفاقات هیجان‌انگیز و جذابی رخ می‌دهد که دیدن آن را تماشایی کرده است.

انیمیشن تام و جری

یکی از کارتون ها و انیمیشن های محبوبی که از والدین تا کودکان با آن خاطره دارند، تام و جری است. این انیمیشن در ابتدا در قالب کارتون های سریالی در تلویزیون پخش می‌شد که در سال‌های اخیر برخی از داستان‌های آن در قالب فیلم اکران شد. بازی بی‌پایان موش و گربه داستان و شیطنت‌ها و ماجراجویی‌های جذاب و دیدنی آن‌ها طرفداران بسیار زیادی دارد. این دو شخصیت دوست‌داشتنی امروزه به‌صورت انیمیشن لایو اکشن پا به عرصه سینما گذاشتند. انیمیشن تام و جری به کارگردانی تیم استوری در سال ۲۰۲۱ اکران شد. شرکت تولیدکننده این انیمیشن برادران وارنر است.

داستان این انیمیشن درباره موش و گربه دوست‌داشتنی است که در این انیمیشن بار دیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. این انیمیشن درباره دختری به نام کایلا است که می‌خواهد در برگزاری مراسمی در یکی از هتل‌های معروف موفقیت بزرگی به دست آورد. این دختر تمامی کارهای مراسم را به‌خوبی جلو می‌برد که موش و گربه داستان ما وارد ماجرا می‌شوند و طبق معمول خرابکاری‌هایی را به بار می‌آورند. در ادامه این داستان اتفاقات هیجان‌انگیز و جذابی رخ می‌دهد که این انیمیشن را دیدنی کرده است.

انیمیشن بن تن

یکی از جذاب‌ترین کارتون های دهه اخیر، کارتون بن تن است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این کارتون توسط استودیو Man of Action تولید شده است. کارتون بن تن به‌صورت سریالی از سال ۲۰۰۵ شروع به تولید شد و تا به امروز ۵ سریال تلویزیونی و ۴ فیلم از این کارتون منتشر شده است. تمامی نسخه‌های منتشرشده از این انیمیشن با استقبال زیاد طرفدارانش درآمد. برنامه کودک بن تن نیز طرفداران بسیار زیادی دارد به حدی که ساعت‌های محبوب این انیمیشن نیز تولید و عرضه بازار شد.

این انیمیشن زیبا و جذاب درباره پسری ۱۰ ساله است که در یک سفر، ساعت عجیبی را پیدا می‌کند که متعلق به فرازمینی‌ها است. این ساعت عجیب به بن تن قدرت می‌دهد تا به موجودات فضایی تبدیل شود و با دیگر موجودات خبیث مقابله کند.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4

از دیگر انیمیشن های جذاب و دیدنی سینما که در سال ۲۰۲۱ اکران شده است، انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 است. این انیمیشن نیز در قسمت‌های مختلفی منتشر شده که طرفداران بسیار زیادی دارد. انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 محصول شرکت سونی پیکچرز انیمیشن به کارگردانی درک درایمون و جنیفر کلوسکا است. این انیمیشن درباره سفر خانواده‌ای است که به شکل هیولا هستند و در این سفر ماجراجویی‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند. این ماجراجویی‌ها موجب مهیج‌تر شدن و دیدنی‌تر شدن این انیمیشن شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات