تعمیرات تلویزیون در شیراز با گروه مهندسی فارا

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تلویزیون یکی از کاربردی‌ترین و پراستفاده‌ترین دستگاه‌ها در منزل به‌حساب می‌آید و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تأثیرگذار است. ازجمله قطعات اصلی تلویزیون ال ای دی به‌طور مختصر می‌توان به برد اصلی MainBoard، برد پاور یا برد تغذیه Power، برد تیکان و برد بکلایت یا لامپ تصویر اشاره کرد.
تبلیغات

گروه مهندسی فارا با بیش از ۱۰ سال سابقه تعمیرات تلویزیون در شیراز و تعمیرات لپ تاپ در شیراز یکی از شرکت‌های باسابقه در این زمینه است. این مجموعه با استفاده از ابزار و دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های مجاز با بیشترین تجربه و تخصص است.

ازجمله فعالیت‌های گروه مهندسی فارا تعمیرات انواع تلویزیون با برندهای مختلف

  • رفع مشکل آب‌خوردگی دستگاه با پیشرفته‌ترین دستگاه تعویض فلت
  • رفع خرابی دستگاه به‌دلیل نوسانات برق
  • رفع خرابی دستگاه‌های که صدا دارد؛ اما تصویر ندارد
  • رفع خرابی روشن‌نشدن دستگاه
  • رفع خرابی خطوط روی تصویر در‌صورتی‌که ضربه و شکستگی نداشته باشد
  • رفع خرابی دستگاه‌هایی که روی چراغ چشمک‌زن می‌ماند و تصویر نمی‌دهد
  • رفع خرابی تمامی مدل شامل تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون ال جی شیراز، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون سامسونگ شیراز، تعمیر تلویزیون اسنوا، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر تلویزیون‌های پلاسما و...

تفاوت اساسی LCD و ال ای دی

تفاوت تلویزیون LCD و تفاوت تلویزیون ال ای دی در چندین چیز است. توجه داشته باشید که LED همان تکنولوژی LCD است؛ اما با نحوه نور زمینه متفاوت. تلویزیون LCD از چندین قسمت تشکیل شده که مهم‌ترین قسمتش کریستال مایع است. موقعی که جریان الکتریکی از این مایع داخل پنل عبور می‌کند، کریستال‌ها را فرم می‌دهد و بسته به جریان‌هایی که از کریستال‌ها عبور می‌کند، اجازه عبور نور را می‌دهند یا نمی‌دهند.

حال این نور چیست؟ دقیقا تفاوت بین تلویزیون LCD و تلویزیون ال ای دی همین نور پس‌زمینه است. در تلویزیون‌های LCD از لامپ‌های فلورسنت استفاده می‌شود که شبیه به همان لامپ‌های مهتابی است؛ اما در ابعاد کوچک‌تر. درمقابل در تلویزیون‌های ال ای دی، به‌جای لامپ‌های فلورسنت مهتابی از لامپ‌های کوچک LED استفاده می‌شود.

درپایان توصیه می‌کنیم برای یافتن جواب هرگونه سؤال و نیز تعمیرات خرابی تلویزیون خود به وب‌سایت https://fara-group.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات