خرید لپ تاپ استوک از فروشگاه یورتک

یک‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
نیاز مبرم به تجهیزات هوشمند و تعامل جهانی و استفاده و پیشرفت روزافزون ارتباطات، مردم و کاربران را هرچه بیشتر به سمت تکنولوژی و استفاده از سیستم‌های کامپیوتری سوق می‌دهد.
تبلیغات

در این میان لپ تاپها یکی از پرکاربردترین تجهیزات کامپیوتری موجود در بازار هستند که در میان کاربران سیستم‌های کامپیوتری از طرفداران بی‌شماری برخوردارند. به همین خاطر خرید لپ تاپ و از جمله از لحاظ اقتصادی خرید لپ تاپ‌های استوک یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران است و فروشگاه یورتک در این مقاله سعی در معرفی لپ تاپ‌های استوک کرده است.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک از یورتک

همان‌گونه که اشاره شد خرید لپ تاپ یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران است که عمده دلیل آن قیمت‌های نسبتا بالای آن‌ها به‌علاوه نوع کاربری مورد نظر کاربران است. این قضیه که هر کاربری با توجه به مقدار هزینه در نظر گرفته برای خرید لپ تاپ سعی بر آن دارد که بهترین گزینه را از لحاظ کارایی و قدرت نسبت به هزینه‌اش انتخاب کند یک امر اساسی است. با این وجود انتخاب کاربران به ۳ دسته از لپ تاپ‌ها معطوف می‌شود اولین گزینه خرید لپ تاپ‌های نو و آکبند است که اکثراً هدف اولیه کاربران، این دسته است ولی با توجه به قیمت بسیاری بالای تکنولوژی لپ تاپ‌ها و سیر تکاملی سریع آن‌ها به‌عنوان مثال؛ قیمت تمام‌شده یک لپ تاپ آکبند نو گیمینگ نسبت به نمونه دست دوم یا استوک آن بسیار بالاترمی باشد که این در حالی است که کاربر به‌شدت به سیستم بالاتری از لحاظ کارایی احتیاج دارد؛ بنابراین خرید این دسته از لپ‌تاپ‌ها به‌خصوص در کشورهایی که سطح درآمد مردم به مقدار قابل توجهی نسبت به خرید این دسته لپ تاپ‌ها پایین‌تر است کمرنگ‌تر می‌شود.

از این‌رو فرصت خرید لپ تاپ‌های دست دوم و استوک برای کاربران به وجود می‌آید که کاربران می‌توانند با هزینه‌های به‌مراتب پایین‌تر لپ تاپی مناسب و قدرتمندتر به نسبت کاربری خود تهیه نمایند. البته خرید این دسته از لپ تاپ نیازمند اعتماد و دانش بالایی است به‌خصوص خرید لپ تاپ‌های دست دوم از کاربران عادی که توسط شرکت‌ها و متخصصان لپ تاپ تست نشده‌اند مقداری شک‌برانگیز است.

از این‌رو شرکت‌ها و فروشگاه‌های لپ تاپ بر آن شده‌اند تا با واردات لپ تاپ‌های استوک اروپایی و تست و بررسی کلیه قطعات آن‌ها توسط متخصصان شرایط خرید لپ تاپ را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای کاربران فراهم کنند. تا هم از لحاظ کارایی و سلامت لپ تاپ‌ها مطمئن شوند، هم بتوانند بستگی به میزان هزینه خود بهترین لپ تاپ را از میان عمده‌ای از لپ تاپ‌های موجود انتخاب نمایند. کاربران عزیز می‌توانند با خیال راحت لپ تاپ‌های استوک خانگی گیمینگ و صنعتی مد نظر خود را از سایت‌ها و مراکز فروش معتبر داخلی از جمله فروشگاه آنلاین یورتک با خیال راحت خریداری نمایند و از سلامت کامل لپ‌تاپ‌های خود مطمئن باشید.

لپ‌تاپ‌های استوک، خود به ۲ دسته تقسیم می‌شوند که با توجه به نحوه نام‌گذاری آن‌ها کاملا برای کاربران قابل تشخیص است:

دسته اول: لپ‌تاپ‌های اپن باکس است این لپ‌تاپ‌های استوک یورتک در حد صفر بوده و به‌هیچ‌وجه به‌عنوان کاربری استفاده نشده‌اند این دسته از لپ‌تاپ‌ها، یا صرفا جهت نمایش چندروزه در مراکز و نمایندگی‌های آن محصول از جعبه اصلی خارج شده‌اند یا جهت ساخت فیلم‌های تبلیغاتی و آنباکسینگ محصول از حالت آکبند خارج شده‌اند این دسته از لپ‌تاپ‌های پس از انجام کار توسط شرکت‌ها جمع آوری شده‌اند و به‌صورت اپن باکس به فروش می‌رسند و از لحاظ کاری کاملا صفر هستند.

دسته دوم: این لپ تاپ استوک لپ تاپ‌های گریددار است؛ که از گرید A تا گرید +++A تقسیم‌بندی می‌شوند این لپ تاپ‌ها با توجه به گرید خود از A یعنی استفاده کاربری توسط کاربران خارج کشور تا گرید A+++ یعنی استفاده‌شده در مراکز فروش به‌عنوان نمونه نمایش را در بر می‌گیرند کلیه این لپ تاپ‌های استوک با هر گرید و درجه‌ای توسط متخصصان باتجربه شرکت یورتک در دو مرحله (یک بار در زمان ورود کالا به انبار و یک بار در زمان خروج کالا از انبار و ارسال به مشتری) تست می‌شوند. تا مشتریان گرامی با خیال راحت و آسوده از سلامت سخت‌افزاری لپ تاپ آن‌ها را خریداری نمایند.

یورتک

لپ‌تاپ‌های استوک HP اچ‌پی

شرکت HP با یک سابقه بسیار طولانی در زمینه عرضه و تولید لپ تاپ همواره جز برترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ است. لپ‌تاپ‌های استوک صنعتی، گیمینگ، خانگی و الترابوک ها از جمله لپ تاپ استوک اچ‌پی HP عرضه‌شده در بازار است. در این میان لپ‌تاپ‌های گیمینگ. صنعتی بیشترین طرفدار را در میان کاربران این برند دارند.

از جمله لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیبا و پرقدرت این برند می‌توان به اومن Omen و پاویلیون Pavilion اشاره کرد که همواره نمونه استوک و اپن باکس این سری در میان لپ‌تاپ‌های فروشگاه یورتک موجود است از دیگر سری‌های پرطرفدار لپ‌تاپ‌های استوک HP می‌توان به سری‌های صنعتی زدبوک Zbook ورک استیشن Workstation اشاره کرد که این مدل‌ها نیز در بین کاربران به‌خصوص طراحان و مهندسین از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است. همچنین لپ‌تاپ‌های سری Xpectre الترابوک اچ‌پی یکی از لوکس‌ترین و قشنگ‌ترین الترابوک های بازار است که در حال حاضر علاوه بر زیبایی می‌توان به توان بالایی آن‌ها نیز اشاره کرد.

یورتک

لپ‌تاپ‌های استوک ایسوس Asus

یکی دیگر از تولیدکنندگان بسیار بزرگ در زمینه تولید لپ تاپ شرکت Asus است که سالانه با فروش هزاران خود در بازار از جمله بزرگ‌ترین سهام‌داران در بازار لپ تاپ جهانی است. این شرکت با توسعه روزافزون مدل‌های خود و ایجاد کیفیت و طراحی بسیار زیبا به‌سرعت جای خود را در میان انتخاب کاربران پیدا کرد و به یکی از اولین گزینه‌های مشتریان این محصولات تبدیل شد.

لپ‌تاپ‌های استوک ایسوس در سری‌های مختلفی ساخته شده‌اند که از جمله مهم‌ترین و موردتوجه‌ترین لپ‌تاپ‌های این شرکت سری گیمینگ راگ ROG و سری الترابوک زنبوک Zenbook است. لپ‌تاپ‌های استوک راگ ایسوس همواره جزء برترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار بوده که علاوه بر قدرت و امکانات عالی ساز کیفیت و طراحی بی‌نظیر در بین محصولات گیمینگ برخوردار است.

لپ‌تاپ‌های سری ویوابوک Vivobook و زنبوک Zenbook نیز جزء زیباترین لپ‌تاپ‌های سری خانگی و الترابوک بازار لپ تاپ هستند که فروشگاه اینترنتی یورتک yourtech.ir همواره سعی کرده از بهترین محصولات این دسته‌ها در سایت خود برای عرضه به مشتریان ارائه کند.

تماس با فروشگاه اینترنتی یورتک: 02191302714

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات