امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین هلدینگ نیک اندیش و سازمان بسیج مهندسین صنعت

شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هلدینگ نیک اندیش و سازمان بسیج مهندسین صنعت به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های آموزشی و تسهیل تبادلات نوین مالی با هدف رفع موانع تولید با صنایع فعال در استان تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تبلیغات

جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین صنعت و هلدینگ نیک اندیش با حضور وحید والی، مدیرعامل نیک اندیش و سرهنگ دوم پاسدار علی قهرمانلو، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و جمعی از مدیران ارشد هر دو طرف برگزار شد.

این تفاهم‌نامه که با نام کلینیک صنعت استان تهران شناخته می‌شود، با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های مشاوره‌ای، مدیریتی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی سازمان، ساما‌ن‌دهی و توسعه ظرفیت صنعت منطبق با نیازهای منطقه‌ای و بومی با توانایی توسعه بازار داخلی و صادرات منعقد شده است.

کوین نیک

کلینیک صنعت استان تهران قرار است برای تسهیل مبادلات مالی واحدهای صنعتی در عرصه بین‌المللی با شیوه‌های نوین و تخصصی با مرکزیت واحدهای صنعتی تهران ازجمله تولیدکنندگان و صادرکنندگان و واردکنندگان فعالیت کند.

یکی از اهداف مهم این همکاری رفع موانع تولید است که این امر در دو مرحله انجام خواهد شد: مرحله اول، مربوط به آموزش‌های تخصصی می‌شود که به‌صورت جمعی و اختصاصی در قالب سمینارها و وبینارها برگزار خواهد شد؛ در مرحله دوم، متخصصان مرتبط در عرصه اجرا وارد می‌شوند و اقدامات لازم را برای رفع چالش‌های موجود، بهینه‌سازی امر مبادلات و صادرات و بی‌اثرکردن تحریم‌ها انجام خواهند داد.

اجرای مشترک کلینیک صنعت استان تهران با هدف آموزش و تسهیل تبادلات مالی

هلدینگ نیک اندیش که در حوزه پرداخت‌های آنلاین ارزی فعالیت می‌کند و صاحب برندهای نیک پرداخت و کوین نیک مارکت است، با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت در کلینیک صنعت استان تهران، گام تازه‌ای برای رشد و شکوفایی تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی کشور برداشته است.

این همکاری مشترک با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۰ به فرموده مقام معظم رهبری (تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها) به رشد و توسعه اقتصادی کشور، به‌روزرسانی و پیشرفت تولید در صنعت اقتصاد و جذب نیروهای متخصص و دانش‌آموخته‌های حوزه‌های مختلف علمی با هدف اشتغال‌زایی و آموزش و حمایت از تولید‌کنندگان کشور در تمام عرصه‌ها به‌منظور مانع‌زدایی از جهش تولید که یک رسالت ملی است، انجام شده است.

کوین نیک

ازجمله اهداف این همکاری، آموزش نیرو‌های جوان و استفاده از هوش و خلاقیت بالقوه‌ فارغ‌التحصیلان و دانشجویان حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی است. از دیگر اهداف بلندمدت این همکاری تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولیدات و تبادلات مالی بین کشورهای منطقه و جهان است.

گفتنی است بی‌اثر‌کردن تحریم‌های کشور با هدف برقراری ارتباط‌ و انجام مبادلات مالی در عرصه‌های گوناگون جهانی از دیگر مقاصد این همکاری است تا با ایجاد رونق اقتصادی و توسعه صنعت و ارزآوری، بخشی از آسایش و معیشت مردمان کشور ایران تأمین شود.

مدیران دو طرف درپایان اظهار امیدواری کردند که با این همکاری مشترک توانمندسازی زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای حوزه تبادلات مالی صنایع و ایجاد سکوهای باز انتشار داده‌های پردازش‌شده برای استفاده و به‌کارگیری در حوزه‌های آموزشی، مدیریتی، مشاوره، پژوهشی و اجرایی تسهیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات