خرید پاوربانک از آرنیک موبایل

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امروزه استفاده از وسیله‌ای که دستگاه‌هایی همچون تلفن همراه را شارژ کند، مرسوم شده است. کافی است پاوربانک را وصل کنید و منتظر بمانید تا شارژ شود.
تبلیغات

ممکن است انتظار نداشته باشید که ویژگی‌های زیادی پس از خرید پاوربانک شامل حالتان شود اما سخت اشتباه می‌کنید. پاوربانک نه‌تنها عملکرد مناسبی از خود نشان داده است بلکه در مواقع ضروری به کمک شما خواهد آمد. در این مطلب قصد داریم ۵ ویژگی را بیان کنیم که هنگام خرید پاوربانک روی انتخاب شما تأثیر خواهد گذاشت.

۱. ظرفیت

این شاید بارزترین ویژگی باشد که باید به آن توجه کرد. عددی که درباره آن صحبت می‌کنیم mAh (میلی‌آمپر ساعت) است. هرچه پاوربانک mAh بیشتری داشته باشد، قدرت بیشتری نیز باید ارائه می‌دهد. ما پاور بانک‌ها را به سه دسته تقسیم می‌کنیم:

  • پاوربانک‌های کوچک (حداکثر تا ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت) معمولا برای شارژ یک‌بار گوشی هوشمند کافی است.
  • پاوربانک‌های متوسط ​​(۷۵۰۰ تا ۱۴۹۹۹ میلی‌آمپر ساعت) معمولا برای شارژ دو بار تلفن هوشمند کافی است.
  • پاوربانک‌های بزرگ (بیش از ۱۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت) معمولا برای شارژ چهار یا بیشتر تلفن هوشمند کافی است.

پاوربانک‌هایی با ظرفیت بالاتر به‌مراتب بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند. شما به‌راحتی می‌توانید یک مدل ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعت تا مدل ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت را در کیف خود قرار دهید. بسیاری از مدل‌ها سعی کرده‌اند وزن محصول خود را کاهش دهند.

پاوربانک با ظرفیت بالا و سفرهای طولانی

بیشتر پاوربانک‌ها را می‌توان حمل کرد؛ اما ممکن است با مشکلاتی در هنگام مسافرت با آن روبه‌رو شوید. پاوربانک‌های با ظرفیت بسیار بالا (تقریبا بیش از ۲۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت) نمی‌توانند در هواپیما سوار شوند و ممکن است در فرودگاه توقیف شوند. قبل از پرواز حتما قوانین شرکت هواپیمایی خود را بررسی کنید.

۲. نحوه شارژ کردن

نحوه شارژ کردن پاوربانک ویژگی دیگری است که باید به آن توجه کنید. به‌عنوان مثال، اگر در حال سفر هستید و باتری تلفن و پاوربانک خود را خالی کرده‌اید، می‌توانید هر دو را با استفاده از یک سوکت متصل کنید. این بدان معنا است که نیاز نیست آداپتور با خود ببرید و یک بار اضافه‌تر حمل کنید.

۳. پورت های ورودی / خروجی

پورت‌های ورودی برای شارژ پاوربانک استفاده می‌شود، درحالی‌که پورت‌های خروجی این انرژی را به دستگاه‌های شما منتقل می‌کنند. تفاوت‌های کوچکی بین هر نوع وجود دارد اما به‌طور کلی بهتر است یک پاوربانک با سوکت‌های مناسب دستگاه‌ها و کابل‌هایی که قصد استفاده از آن را دارید خریداری کنید.

USB A (خروجی)

این درگاه برای کابل USB ضخیم کلاسیک طراحی شده است. درحالی‌که پورت‌های USB A به‌آرامی از لوازم جانبی لپ تاپ‌ها ناپدید می‌شوند، هنوز هم در بین محبوب‌ترین و همه‌کاره‌ترین نوع کابل‌ها هستند. تقریبا همه پاوربانک‌ حداقل دارای یک خروجی USB A هستند.

امروزه نگهدارنده و هولدر موبایل به گونه‌ای ساخته می‌شود که  کابل شارژرها به‌راحتی از آن‌ها عبور کند.

USB C (ورودی / خروجی)

این مورد استاندارد اخیر در صنعت USB است و در اکثر تلفن‌های جدید اندرویدی استفاده می‌شود. بر خلاف دیگر سوکت‌هایی که ذکر کردیم، USB C را می‌توان به‌عنوان پورت ورودی یا خروجی استفاده کرد.

۴. فناوری شارژ سریع

فناوری شارژ سریع برای تسریع زمان لازم برای شارژ دستگاه‌های پاوربانک طراحی شده است. این کار را با افزایش توان مصرفی برای شارژ تا حداکثر مقداری که دستگاه شما می‌تواند با خیال راحت کنترل کند، انجام می‌دهد. این موضوع فقط با کابل‌های USB C سازگار کار می‌کند که دارای تراشه‌های تخصصی هستند و از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می‌کند.

۵. صفحه‌نمایش

بیشتر پاوربانک‌ها دارای صفحه‌نمایش یکسانی هستند، چهار چراغ LED که با یک دکمه روشن یا خاموش، روشن می‌شوند. هنگامی که باتری مقدار کاملی شارژ دارد، هر چهار چراغ روشن می‌شود. وقتی خالی است، هر چهار چراغ خاموش می‌مانند. اگر می‌خواهید یک صفحه‌نمایش خاص‌تر داشته باشید، برخی از مدل‌ها دارای صفحه‌نمایش کوچکی هستند که دقیقا نشان می‌دهد چند درصد از پاوربانک باقی مانده است.

آرنیک موبایل

چگونه پاوربانک را تست کنیم؟

پس از بررسی کامل مدل‌های مختلف پاوربانک به این نتیجه رسیدیم که باید در هنگام خرید پاوربانک به ۵ ویژگی توجه داشت. پس خرید پاوربانک به اطلاعات بیشتری نیاز دارد و تنها خواندن اعداد و ویژگی‌های روی جعبه کافی نیست. به‌عنوان مثال، برخی از بهترین پاوربانک‌ها می‌توانند تلفن هوشمند شما را در یک ساعت و ۴۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ کنند، درحالی‌که کندترین آن‌ها تا سه ساعت و نیم طول می‌کشد.

اگر یک‌شبه شارژ می‌کنید، خوب است اما اگر به یک منبع تغذیه سریع مانند یک تبلت نیاز دارید، نمی‌توانید سریع‌تر از آن‌که انرژی مصرف می‌کند شارژ کنید. سایر پاوربانک‌ها در مورد میزان هزینه‌ای که واقعا ارائه می‌دهند، بیش از حد امیدوارکننده هستند. بدترین چیزی که ما آزمایش کرده‌ایم تنها ۷۷ درصد از ظرفیت اعلام‌شده میلی‌آمپر ساعتی آن را نشان می‌دهد. بهترین‌ها گاهی اوقات می‌توانند بیش از آنچه ادعا می‌کنند، ارائه دهند. پس در هنگام خرید به موارد ذکرشده توجه کنید.

برند یسیدو

مرکز پخش آرنیک موبایل به‌عنوان تنها نماینده انحصاری برند یسیدو در ایران تمام توان خود را در خدمات پس از فروش برند yesido بکار گرفته است. ما باور داریم فروش آغاز یک تعهد است. تمام محصولات برند یسیدو دارای شش ماه گارانتی تعویض آرنیک موبایل است. همکار گرامی شما می‌توانید به‌راحتی از طریق سفارش آنلاین اقدام به خرید عمده لوازم جانبی یسیدو با گارانتی تعویض آرنیک موبایل کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات