خرید مک بوک ایر 2020 از پارسان می

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در این دوره و زمانه، از کاربرد و مزایای لپ‌تاپ هرچه بگوییم و هر اندازه تعریف کنیم، بازهم کم است. لپ‌تاپ عصای دست و جعبه‌ی جادو است.
تبلیغات

کمپانی‌های تولیدکننده لپ‌تاپ در بازار بسیار است؛ آن‌قدر فراوان که بدون شک برای انتخاب یک دستگاه مناسب گیج خواهید شد. به‌نقل از کارشناسان پارسان می که سالیان متمادی در زمینه محصولات اپل فعالیت کرده‌اند، می‌توان برند اپل را تافته‌ای جدابافته دانست؛ برندی که عرضه مک بوک‌هایش توانست دل و دیده از مشتریان برباید و در خانه‌ی هرکدام، جایی برای خود باز کند. 

به‌باور بسیاری از مخاطبان و منتقدان، گل سرسبد مک بوک‌های اپل محصولی نیست به‌جز مک بوک ایر 2020؛ دستگاهی که یک سال از عرضه‌اش در بازار گذشته است؛ اما باز‌هم لقب پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مک بوک را یدک می‌کشد. حال که از این محصول سخن به‌میان آمد و خرید مک بوک ایر مطرح شد، بگذارید سؤالی از شما کنیم: درباره‌ی این محصول چقدر اطلاعات دارید؟

حق انتخاب و میزان کارایی با شما است

کارایی و امکانات این مدل از مک بوک ایر آن را به غول چراغ جادو تبدیل کرده است. داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که شما حق دارید از بین چند مدل ارائه‌شده بسته به بودجه‌ی خود از بین چند نوع پردازنده یکی را انتخاب کنید. همین ویژگی است که این محصول را از نسخه‌های پیشین متمایز کرده است.

همان‌طورکه گفتیم، این مک بوک ایر در مدل‌های مختلفی موجود است:

  • نوع اول: با پردازنده‌ی حیرت‌انگیز M1 که چندین برابر سریع‌تر از اینتل است.
  • نوع دوم: با پردازنده دوهسته‌ای ۱/۱ گیگاهرتزی و اینتل Core i3 و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • نوع سوم: با پردازنده دوهسته‌ای ۱/۱ گیگاهرتزی اینتل Core i5
  • نوع چهارم: با پردازنده چهارهسته‌ای اینتل Core i7 و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

همین حق انتخاب باعث شده است تا محبوبیت این مدل بیش‌از‌پیش افزایش یابد. بااین‌حال، محبوبیت این مک بوک ایر فقط محدود به پردازنده‌های آن نیست. افزایش قدرت و کارایی کارت گرافیک و قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۲ ترابایت به‌کمک حافظه‌های SSD را نیز باید به فهرست ویژگی‌های این محصول افزود.

ناگفته نماند که سیستم‌عامل جدید مکینتاش کاتالینا (macOS Catalina) که به‌صورت ویژه با این کانفینگ بهینه‌سازی شده، بر افزایش قابلیت و کارایی این لپ‌تاپ و حفظ و افزایش کارایی باتری آن تأثیر بسزایی گذاشته است.

تمامی این ویژگی‌های درکنارهم به کاربر این امکان را می‌دهند تا هرگونه فعالیتی، چه تایپ ساده، چه تماشای فیلم، چه بازی و چه ویرایش‌های سنگین را به‌آسانی و با کمترین زحمت و بیشترین سرعت به انجام برساند.

صفحه‌نمایش آینه‌فام و بدنه‌ای رویین‌تن

لپ‌تا‌پ‌ها، به‌خصوص مک بوک ایر، سال‌ها است که از صفحه‌نمایش رتینا و کیفیت بی‌نظیرش بهره‌مند هستند؛ اما با محصول تازه که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده است، می‌توان گفت که کیفیت صفحه‌نمایش پیشرفتی چشمگیر کرده و یک سرو‌گردن از هم‌نوعانش بالاتر رفته است.

وضوح، درخشش، جزئیات بسیار زیاد، تصاویر زنده و با رنگی پویا، همه‌و‌همه را باید مدیون صفحه‌نمایش این لپ تاپ بی‌نظیر با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰پیکسلی‌اش باشیم. به‌علاوه، وقتی صحبت از پشتیبانی ۴ میلیون رنگ هم در میان باشد، دیگر کوچک‌ترین ایرادی نمی‌توان به این محصول گرفت. البته شگفتی هنوز ادامه دارد: حسگر True Tone موجود در این مک بوک ایر این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با هماهنگی با نور محیط حتی کیفیت تصویری بیشتری از آنچه گفته شد، شاهد باشید.

جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌ها آن‌هایی هستند که در عین ظرافت و خوش‌تراشی، مقاومت زیادی داشته باشند. مک بوک ایر درست یکی از همین‌ها است. این محصول با بدنه‌ی آلومینیومی مقاومی که دارد، دربرابر خط‌و‌خش و ضربه رویین‌تن است. افزون‌براین، آن قدر ظریف و خوش‌تراش است که محال است چنین مقاومتی را درکنار این ظرافت باور کنید. گفتنی است که این لپ تاپ در سه رنگ طلایی و نوک‌مدادی و نقره‌ای برای خرید دردسترس قرار دارد.

پارسان می

قابلیت‌ها و تفاوت‌های مک بوک ایر

بدون شک این محصول با هر لپ‌تاپ دیگری متفاوت است؛. بگذارید ابتدا به‌سراغ دوربین و اسپیکرهای این مک بوک ایر برویم. شرکت اپل در محصول تازه‌اش، همه‌چیز را ارتقا داده و این دو قلم را نیز همین‌طور. از ویژگی‌های ستودنی اسپیکر و دوربین مک بوک ایر 2020، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلندگوهای استریو با جدیدترین تکنولوژی دنیا
  • ۲ برابر صدای بیس بیشتر و ۲۵ درصد حجم صدای بیشتر و ایدئال برای تماشای فیلم و بازی
  • دوربین فیس تایم HD مناسب برای فیس تایم و سایر کارهای روزمره
  • دارای سه میکروفون موازی و بی‌نظیر برای صحبت و ضبط صدا با بهترین کیفیت و البته حذف نویز محیط
  • حذف فن از این دستگاه و به‌کار‌بردن تکنولوژی منحصر‌به‌فرد برای جلوگیری از گرم و داغ شدن دستگاه

محال است که از قابلیت‌های منحصربه‌فرد مک بوک ایر 2020 صحبت شود، اما معرفی «تاچ آیدی» آن از قلم بیفتد. حسگر اثرانگشت امروزه متداول‌ترین سیستم حفظ امنیت در موبایل‌ها به‌شمار می‌رود؛ اما استفاده از آن در لپ‌تاپ نبوغ و خلاقیت خاصی می‌طلبد. خوشبختانه شرکت اپل توانسته این تکنولوژی را با لپ‌تاپ‌هایش نیز درآمیزد. به‌لطف حسگر اثرانگشت در این محصول، نه‌تنها می‌توانید از اطلاعات لپ‌تاپ خود محافظت کنید؛ بلکه به‌راحتی پرداخت‌های Apple Pay را نیز انجام دهید.

در آخر، باید کیبورد و تاچ پد این مک بوک ایر را ستایش کرد. اگر جزو کسانی هستید که مدام در حال استفاده از کیبورد لپ‌تاپ خود هستند، بدون شک با استفاده از کیبورد این محصول، شگفت‌زده خواهید شد. کیبورد این لپ‌تاپ تجربه‌ای بی‌نظیر از روان بودن و عملکرد سریع و تایپ لذت‌بخش را دراختیار شما قرار می‌دهد. به‌غیر از آن به‌کمک تاچ پد متفاوت اپل، می‌توانید بدون کمترین نیاز به ماوس، تمامی کارهای خود را انجام دهید و حتی به‌لطف تکنولوژی فورس تاچ، واکنش‌ها متفاوتی را شاهد باشید.

پارسان می

نکته‌ای را از قلم انداخته‌اید...

با این تفاسیر، به‌خوبی پیدا است که خرید مک بوک ایر تا چه اندازه می‌تواند خریدی به‌صرفه باشد و به خریدار سود برساند. نه‌تنها قابلیت‌های این لپ‌تاب بسیار زیاد است و برای برآورده‌کردن نیاز مخاطب بی‌نظیر است، بلکه به‌صورت کلی، استفاده از محصولات اپل پرستیژ خاصی برای کاربر فراهم می‌آورد.

حال اینجا است که مشکلی مطرح می‌شود. خرید محصولات اپل، به‌خصوص خرید مک بوک ایر، اندکی خطرناک است؛ اما از چه لحاظ؟ اول اینکه پیداکردن فروشگاه معتبر با محصولات اصل اندکی سخت است و دوم اینکه اگر دو مورد قبلی برطرف شود، نمی‌توان اطمینان داشت که آیا قیمت ارائه‌شده منصفانه است یا نه.

برای حل این معضل، ما راه‌حلی برای شما داریم: «پارسان می». این فروشگاه اینترنتی هر دو مورد را به بهترین نحو برای شما برطرف می‌کند و نگرانی‌های شما را از بین می‌برد. فروشگاه اینترنتی پارسان می با ارائه محصولات اورجینال و البته با بهترین قیمت (به‌لطف حذف واسطه‌ها) توانسته است به یکی از معتبرترین مراکز برای خرید محصولات اپل تبدیل شود. البته به‌کمک مشاوران متخصص و ارسال رایگان، بیش‌از‌پیش می‌توان به کیفیت و اعتبار این فروشگاه اعتقاد پیدا کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات