خرید آنلاین از شرکت جهان نما

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در عصر امروزی که ما زندگی می‌کنیم، بیشتر مردم خواستار زیبایی بیشتر در نمای ساختمان خود هستند. استفاده از محفظه شیشه بالکن نمونه‌ای مهم از استفاده شیشه سکوریت در ساختمان است.
تبلیغات

شرکت شیشه بالکن جهان نما با استفاده از شیشه سکوریت عملکردی قابل اعتماد و یراق‌آلاتی باکیفیت برای تولید سیستم بالکنی استفاده می‌کند که تأثیرات مناسبی بر عملکرد درست و طول عمر آن دارد.

قیمت شیشه بالکن در تهران

تمامی یراق‌آلات شیشه بالکن مورد نیاز شرکت جهان نما به‌طور مستقیم از منابع باکیفیت تهیه شده که نسبت به محصولات شبیهش در بازار از کیفیت بهتری برخوردار است. موارد بسیاری هستند گه بر هزینه و قیمت شیشه های بالکن اثرگذار هستند. اولین مورد بااهمیت روی هزینه و قیمت شیشه بالکن، متراژ فضای مورد نظر شما جهت نصب است، علاوه بر این شیشه بالکن‌ها به ۲  مدل کشویی، لولایی یا با فریم آلومینیومی یا به‌صورت فریم لس (بدون فریم) هستند که این عوامل هم اثرات زیادی بر هزینه و قیمت شیشه بالکن شما است. شیشه بالکن بیشتر به‌عنوان پوشش بالکن‌ها و تراس‌ها از پرمصرف‌ترین محصولات شرکت رامادر است؛ زیرا به‌صرفه‌ترین حالت را برای قیمت شیشه های بالکنی برای همکاران و خریداران عزیز فراهم کرده است.

  • شیشه بالکن‌های جهان نما از جنس سکوریت است.
  • مواردی مثل ابعاد شیشه، رنگ، میزان ضخامت و ...  اثرگذار روی هزینه و قیمت شیشه بالکن هستند.
  • برای اطلاع از هزینه و قیمت آخرین محصولات می‌توانید با جهان نما در ارتباط باشید.
  • هزینه و قیمت شیشه بالکن به همراه هزینه یراق‌آلات به‌طور جداگانه محاسبه می‌شود.

قیمت شیشه بالکن در تهران با در نظر گرفتن گارانتی و خدمات بعد از فروش شرکت است و جنس ما را باکیفیت تضمین‌شده و با آسودگی خیال خریداری می‌کنید.

انواع شیشه بالکن

شیشه بالکن بدون قاب

شیشه بالکن بدون قاب یا شیشه بالکن فریم لس، نوعی از شیشه بالکن است که تنها از یک پنل تشکیل شده است و دیدی کامل از فضای بیرونی به دست می‌دهد. در شیشه بالکن بدون قاب یا بدون فریم یا فریم لس از پروفیل‌های متصل‌کننده و هیچ نوعی از اتصالات استفاده نمی‌شود و تنها در فواصل طولانی (مثلاً در دو طرف بالکن) از دو پروفیل برای نگه داشتن شیشه بالکن استفاده می‌کنند. همین موارد باعث می‌شود که شیشه بالکن بدون قاب دید شفاف و بدون مانعی از محیط بیرونی در اختیار شما قرار دهد.

شیشه بالکن ریلی

شیشه بالکن ریلی نوعی از شیشه بالکن است که از تعدادی پنل شیشه‌ای هم‌اندازه تشکیل شده است که این پنل ها از کناره‌ها به پروفیل‌های عمودی دو طرف بالکن روی دیوار متصل می‌شوند و از بالا و پایین توسط چرخ‌هایی که دارند سوار پروفیل‌های آلومینیومی تعبیه‌شده در کف و سقف بالکن می‌شوند. باز و بسته کردن و مدیریت شیشه بالکن ریلی کار خیلی راحت است. علاوه بر اینکه چند پانله بودن و شیوه باز و بسته شدن شیشه بالکن ریلی باعث شده تا شستشو و نظافت دو طرف شیشه بالکن ریلی کار آسان و آسانی باشد.

شیشه بالکن پنجره ای

شیشه بالکن پنجره ای عموماً با نام پنجره بالکن شناخته می‌شود. پنجره بالکن نوعی از شیشه بالکن است که باز و بسته شدن آن به‌صورت پنجره صورت می‌گیرد. باید توجه نمود که پنجره بالکن تمام مزیت‌های شیشه های بالکن را دارا است و تنها در ظاهر با دیگر انواع شیشه بالکن تفاوت دارد.

نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای بالکن همان‌طور که از نامش پیدا است نوعی نرده است که از شیشه ساخته شده است و در بالکن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیشه‌های استفاده‌شده در نرده شیشه ای بالکن نسبت به پنل های انواع دیگر شیشه بالکن ضخیم‌تر بوده و دارای قطر ده میلی‌متری هستند. نرده شیشه ای بالکن نیز از جنس شیشه سکوریت یا شیشه نشکن ساخته می‌شود و استفاده از آن موجب افزایش زیبایی نمای ساختمان شما می‌شود.

شیشه بالکن تاشو

یکی دیگر از انواع شیشه بالکن شیشه بالکن تاشو است. در شیشه بالکن تاشو مانند شیشه بالکن ریلی از پنل های هم‌اندازه استفاده شده است. پنل های شیشه بالکن تاشو در هنگام باز شدن یک‌به‌یک روی هم قرار می‌گیرند. همین مسئله موجب می‌شود که شستشو و نظافت شیشه بالکن تاشو کار راحتی باشد.

معرفی شرکت جهان نما

شرکت جهان نما از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه شیشه بالکن آغاز نمود. در بدو تأسیس، این شرکت با اعزام نیروی فعال به کشور ترکیه جهت آموزش و نصب شیشه بالکن به‌طور اصولی اولین قدم محکم را در این راه برای رفاه حال هم‌وطنان عزیز برداشت. در طی سال‌های گذشته با عنایت خداوند و همچنین کیفیت بالای یراق‌آلات تاکنون توانسته بیش از هزار پروژه در تهران و بیشتر از ۵۰۰ پروژه در شهرستان را با بالاترین کیفیت ممکن به شما عزیزان ارائه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات