معرفی اتاق فرار و اسکیپ روم های ترسناک در T4F

یک‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اتاق فرار (اسکیپ روم) یکی از سرگرمی‌های پرطرفداری است که با ژانرهای مختلف، مخاطبان زیادی را با سلایق گوناگون به خودش جذب می‌کند.
تبلیغات

اتاق فرار (اسکیپ روم) چیست؟ اتاق فرار در اصل بازی‌ای است که در آن، چند نفر در محیطی طراحی‌شده همراه با دکوراسیون جذاب و مطابق با سناریو بازی باهم مشارکت می‌کنند تا در زمانی مشخص، معما و رمز موجود در آن اتاق را پیدا کنند و با خروج از آن، بتوانند برنده بازی شوند. معمولا اسکیپ روم ها انواع مختلفی دارند؛ اما یکی از انواع پرطرفدار آن‌ها اتاق فرار ترسناک است. بی‌شک، هیجان لذت‌بخشی که در اتاق فرار ترسناک تجربه می‌کنید، هیچ‌وقت فراموش نخواهید کرد؛ به‌همین‌دلیل، درادامه چند نمونه اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیزی را باهم بررسی می‌کنیم که جزو اسکیپ روم های مهیج‌ به‌شمار می‌روند.

اتاق فرار بازگشت آنابل به خانه

اگر داستان موجودات ماورائی برایتان مهیج است، اتاق فرار بازگشت آنابل به خانه می‌تواند برایتان خیلی جذاب باشد. معمولا اتفاقات عجیب زمانی رخ می‌دهند که فکرش را هم نمی‌کنید؛ آن‌هم درست وقتی که به‌همراه دوستانتان آخر هفته راهی خارج شهر می‌شوید. هوا تاریک و بارانی است که یک دفعه صدای عجیبی می‌آید، انگار ماشین دارد خراب می‌شود و کم‌کم دیگر راه نمی‌رود!

در همان موقع، از دور چشمتان به خانه‌ای می‌افتد و تصمیم می‌گیرید که بروید و درخواست کمک کنید؛ اما از قرار معلوم خانه‌ای که به آن پناه می‌برید، به خانم و آقایی به اسم وارن تعلق دارد که جن‌شناس هستند و مدتی است از عروسکی شیطانی به نام «آنابل» در جعبه‌ای مقدس نگه‌داری می‌کنند. وقتی نزدیک خانه می‌شوید، به‌طور مرموزی در برایتان باز و وارد می‌ش‌وید و به‌دنبال صاحب‌خانه می‌گردید؛ اما انگار هیچ‌کسی آنجا نیست. یک دفعه درِ پشت سرتان بسته می‌شود و ترس تمام وجودتان را فرامی‌گیرد.

حالا دیگر با کلی دلهره شروع به گشتن قسمت‌های مختلف خانه می‌کنید، تا اینکه متوجه جعبه مقدس می‌شوید که درش باز است و آنابل دیگر آنجا نیست. الان شما مانده‌اید و عروسک شیطانی! باید بدانید که اگر نتوانید تا ۶۰ دقیقه دیگر عروسک شیطانی را به داخل جعبه مقدس برگردانید، خودتان هم برای همیشه مثل ارواح خبیث داخل خانه گرفتار می‌شوید؛ پس عجله کنید... .

اتاق فرار تناسخ

تا حالا شده دلتان بخواهد که بعد از مرگ دوباره وارد این دنیا شوید یا به‌جز خودتان از روح دیگری هم در جسمتان پذیرایی کنید؟ اگر دوست دارید برای یک بار هم که شده این موضوع را تجربه کنید، بهتر است هرچه سریع‌تر به مهمانی‌ای بروید که در اتاق فرار تناسخ برایتان تدارک دیده شده است. این مهمانی را قرار است آقای تیلور، دعانویس بدنام و منزوی، تدارک ببیند. آقای تیلور دخترش رو به‌تازگی از دست داده و از آن به‌بعد دنیایش شبیه به کابوس شده است؛ چراکه هر شب صدای دخترش را می‌شنود که در عذاب است و از او کمک می‌خواهد.

آقای تیلور برای کمک به دخترش سراغ کتاب‌های شیطانی می‌رود و متوجه راهی به نام تناسخ می‌شود. با اینکه در کتاب به‌شدت درباره نظریه تناسخ هشدار داده شده بود و آقای تیلور می‌دانست که ممکن است روح دخترش هیچ‌وقت به جایی برگردد که به آن تعلق دارد، این ریسک را می‌پذیرد و دنبال کالبدی می‌گردد که در رگ‌هایش خون جاری باشد. ازاین‌رو در روز سالگرد دخترش، مهمانی‌ای تدارک می‌بیند و دوستان دخترش را نیز دعوت می‌کند تا همان‌جا نقشه‌اش را عملی کند.

یادتان باشد که شما به‌همراه دوستانتان در آن مهمانی حضور خواهید داشت و همه اتفاقات را شاهد خواهید بود؛ مخصوصا اینکه ابتدا همه‌چیز عادی به‌نظر می‌رسد، تا اینکه عقربه‌های ساعت در رأس قرار می‌گیرند و... . راستی! خیلی مراقب خودتان باشید!

t4f

اگر تمایل دارید تا درکنار اتاق فرارهای ترسناک این مقاله، اتاق‌های فرار جذاب و مهیج دیگری را نیز مشاهده و انتخاب کنید، روی لینک اتاق فرار ترسناک کلیک کنید و اگر می‌خواهید فهرست کاملی از اتاق‌های فرار مختلف در شهرهای گوناگون را ببینید، روی لینک اتاق فرار کلیک کنید.

اتاق فرار قصر جن‌زده

بعضی وقت‌ها شگفتانه‌های زیبا ممکن است که به شگفتانه‌های ترسناکی تبدیل شوند؛ از آن‌هایی که آرزوی بلند‌شدن از خواب را کنید. اتاق فرار ترسناک قصر جن‌زده یکی از همان شگفتانه‌هایی است که قرار نبود اتفاق بیفتد.

یکی از همین روزها، سالگرد ازدواج فرانکو و الیزابت است. فرانکو که عاشق همسرش است، تصمیم می‌گیرد برای جشن سالگردشان الیزابت را با سفر آبی با قایق شگفت‌زده کند. در طول سفر، همه‌چیز عالی است، تا اینکه یک دفعه دریا به‌طرز وحشتناکی طوفانی می‌شود و قایق را غرق می‌کند و الیزابت و فرانکو را به‌سمت ساحلی ناشناخته می‌برد. آن‌ها بعد از اینکه به‌هوش می‌آیند، به‌سمت جنگل آن‌طرف ساحل می‌روند؛ جنگلی که به قصری رمزآلود می‌رسد، قصری که کاش هی‌چوقت واردش نمی‌شدند... .

تنها اتفاق مثبت از اینجا به‌بعد این بود که فرانکو به‌سختی توانست به شما پیام درخواست کمک بفرستد. جان فرانکو و الیزابت به شما و دوستانتان بستگی دارد که با رفتن به آن قصر وحشت‌زده و جن‌زده کمکشان کنید... . بهتر است هر قدمی که در آن قصر برمی‌دارید، با‌احتیاط باشد و همیشه هم مراقب پشت سرتان باشید...!

t4f

اتاق فرار حریم شخصی

هرکسی برای خودش حریمی شخصی دارد که خیلی هم با‌ارزش است؛ اما بعضی‌ها شاید به حریم شخصی‌شان خیلی حساس باشند و اگر کسی به‌قدر کافی این حریم را حفظ نکند، باعث ناراحتی و عصبانیت و حتی خشم او شود. اتاق فرار حریم شخصی نیز هشداری برای کسانی است که مراقب حریم شخصی دیگران نیستند.

خانم ماریان استاکنر راهبه‌ای دوست‌داشتنی است که در دهکده لایزلی زندگی می‌کند و در همه مراسم‌ کلیسا حضور دارد. این خانم مهربان به‌قدری بچه‌ها را دوست دارد که برای خوشحالی و سرگرمی آن‌ها، خانه‌اش را شبیه مهدکودک درست کرده است. بااین‌حال، مدتی است که از خانم ماریان هیچ خبری نیست و همه نگرانش شده‌اند. ازاین‌رو، شما به‌عنوان شهروندان این دهکده تصمیم گرفته‌اید که بدون اجازه وارد خانه خانم ماریان شوید و دنبالش بگردید؛ خانه‌ای که حریم خصوصی اوست. شما با این کار دقیقا روی نقطه‌ای دست گذاشته‌اید که اصلا خوشایند خانم ماریان نیست. امیدواریم عبور از این خط قرمز ارزشش را داشته باشد... .

انتخاب و رزرو اتاق فرار ترسناک

مجموعه تایم فور فان مجموعه قوی و پرطرفداری است که در وب‌سایتش، مهیج‌ترین اتاق‌های فرار را در ژانر ترسناک و دیگر ژانرهای جذاب قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید به‌راحتی و خیلی سریع اتاق فرار دلخواهتان را انتخاب و رزرو کنید. فقط کافی است که به وب‌سایت www.t4f.ir مراجعه کنید تا وارد دنیای بزرگ بازی‌ها شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات