امنیت و راحتی با دستگیره‌های هوشمند آداک

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
دستگیره‌های هوشمند و قفل‌های دیجیتال امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیار پرکاربرد و کارآمد شده‌اند و انتخاب یک برند خوب دغدغه بسیاری از افراد است.
تبلیغات

دستگیره هوشمند به شما اجازه میدهد که در خود را بدون نیاز به هرگونه کلید فیزیکی باز و قفل کنید. این قفلها را میتوان از راه دور و تنها با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند کنترل کرد. بسیاری از مدلهای دستگیره هوشمند دارای ابزارهای زیادی مانند اسکنر اثر انگشت یا صفحهکلید برای باز کردن در هستند. جای گفتن دارد که بسیاری از مدلهای پیشرفته به وایفای خانه متصل میشوند تا بتوانید آنها را از هر جایی تحت کنترل داشته باشید. همچنین راهاندازی و به‌کارگیری دستگیره هوشمند به‌هیچ‌عنوان کار سختی نیست و دردسرهای زیادی را از دوش شما برمیدارد.

گروه بازرگانی آداک برترین واردکننده تجهیزات هوشمند خانگی در ایران است که محصولاتی باکیفیت و نوین را با قیمتی خارقالعاده در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهدقفل اثر انگشتی در میان محصولات محبوب آداک لاک قرار دارد که ایمنی خانه و اعضاء خانواده شما را به بهترین شکل ممکن تأمین میکند. درصورتی‌که به دنبال تجهیزات ایمنی مناسب برای ساختمان مسکونی یا تجاری خود هستید، با مشاورین آداک تماس بگیرید.

نحوه کارکرد دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند را میتوان جایگزین قفل قبلی کرد یا به‌صورت مستقیم روی آن نصب کرد. نصب بیشتر آنها آسان بوده و همه ما میتوانیم با یک سری ابزار ساده این کار را انجام دهیم. به‌عنوان مثال، قفل کاداس برای نصب به حدود ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد و راهاندازی نرمافزاری آن نیز بهراحتی صورت میگیرد. هر دستگیره هوشمند معمولاً دارای دستورالعملگام به گام و فیلمهای آموزشی است تا روند نصب و راهاندازی برای شما راحتتر شود.

نحوه کارکرد این قفل‌ها بدین‌صورت است که اطلاعات مربوط به افراد مختلف مانند اثر انگشت، صدا یا رمز عبور را در حافظه خود ذخیره می‌سازند. زمانی که شخصی از دستگیره استفاده می‌کند، قفل داده‌های واردشده را با اطلاعات ذخیره‌شده مطابقت داده و در را برای وی باز می‌کند. همچنین درصورتی‌که داده‌ها مطابقت نداشته باشند و این کار چند بار تکرار شود، بلافاصله به صاحب قفل اطلاع داده خواهد شد. تغییر اطلاعات مختلف مانند رمز عبور به ساده‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد و تنها به چند ثانیه نیاز دارد.

آداک

راحتی بیشتر با دستگیره‌های هوشمند

به همه مواقعی فکر کنید که کیف خود را جستجو میکنید و ناگهان متوجه میشوید که کلید خانه در اداره یا محلی دیگر جا مانده است. همچنین مواقعی را به یاد بیاورید که برای یک جلسه یا قرار ملاقات دیرتان شده است و لحظات باارزشی را باید به دنبال کلیدهای خانه بگردید. خبر خوب اینجا است که قفل دیجیتال این مشکل را به‌صورت کامل از میان برمیدارند.

 اگر تلفن همراه خود را گم کنید یا باتری آن تمام شده باشد، بسیاری از دستگیرههای هوشمند راههایی جایگزین برای حل این مشکل دارند. به عنوان مثال، اغلب دستگیره های هوشمند آداک دارای صفحهکلید اختصاصی هستند تا بتوانید از طریق آن وارد خانه شوید. بسیاری از مدلها تلفن هوشمند شما را از راه دور تشخیص میدهند؛ بنابراین اگر با عجله از خانه بیرون بروید و یادتان برود که در خانه را قفل کنید، این کار به‌صورت خودکار انجام خواهد شد.

قابلیت ادغام دستگیره هوشمند آداک با محصولات دیگر

همه ما چیزهای زیادی در مورد تجهیزات خانگی هوشمند مانند دوربین، سیستم تهویه، نورپردازی و دستیار صوتی میدانیم. متصل کردن دستگیره هوشمند به این موارد میتواند امنیت ساختمان شما را به شیوهای باورنکردنی افزایش دهد. جالب اینجا است که میتوانید دوربینهای امنیتی خود را طوری تنظیم کنید که وقتی فردی قفل در منزل شما را باز میکند - یا سعی میکند آن را باز کند بلافاصله به شما اطلاع داده شود.

همگام‌سازی دستگیره هوشمند به شما کمک می‌کند تا راه‌های بیشتری برای مقابله با سارقین به کار بگیرید. اگر سارقی موفق شود که قفل در را باز کند، ناگهان خود را در راهرویی با چراغ‌های روشن و دوربین‌های فعال می‌بیند و به احتمال بسیار زیاد هرچه زودتر آنجا را ترک خواهد کرد. همچنین امکان اتصال دستگیره های هوشمند به دستیارهای صوتی مانند سیری و گوگل کاملاً وجود دارد، تا بتوانید قفل را با استفاده از فرمان صوتی باز یا قفل کنید.

آداک

دستگیره هوشمند و نظارت دائمی بر رفت‌و‌آمد خانه

آداک لاک همواره سعی دارد که امنیت را به سادهترین شکل ممکن برای شما فراهم آورد. دستگیره های هوشمند آداک قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارند و هرگونه رفتوآمد را به شما اطلاع میدهند. اگر در مورد قفل کردن در خانه وسواس دارید، تنها لازم است که سری به گوشی همراه خود بزنید. همچنین از این به بعد میتوانید با خیال راحت به مسافرت بروید، چرا که همیشه از امنیت خانه خود اطمینان خواهید داشت.

به همین صورت، اگر نگران این هستید که فرزندان شما ساعت چند به خانه برمیگردند، قفل دیجیتال میتواند زمان دقیق بازگشت آنها را به شما اطلاع دهد. برای این کار حتی لازم نیست که از تخت خود بلند شوید. البته به احتمال زیاد این کار را انجام خواهید داد!

ظاهر شیک و مدرن دستگیره های هوشمند

چیزی که از همان نگاه اول در مورد قفل هوشمند به نظر میآید، ظاهر شیک و امروزی آنها است. برای مثال، قفل رمزی اغلب ظاهری براق داشته و زیبایی چشمگیری را به ورودی و اتاقهای مختلف خانه شما خواهد افزود. همچنین انواع مختلفی از قفلها در طرحهای کلاسیک و سلطنتی موجود هستند. جای گفتن دارد که محصولات ارائه‌شده توسط آداک در انواع رنگ و سبک قابل دسترسی بوده و میتوانید آنها را مطابق نمای بیرونی ساختمان و همچنین دکوراسیون داخلی خانه خود انتخاب کنید.

ویژگی‌های دستگیره های هوشمند آداک

تا همین چند سال قبل، دستگیره های هوشمند ویژگیهای محدودی داشتند، اما اکنون قضیه بسیار فرق میکند. هر کدام از دستگیرههای هوشمند آداک چندین روش را برای باز کردن در ارائه میدهند. ویژگیهای قفل انتخاب‌شده بیش از هر چیز به سبک زندگی شما بستگی دارد. برای مثال، اگر حیوان خانگی دارید، بهتر است که به سراغ قفلهایی بروید که از فرمان صوتی پشتیبانی میکنند. برخی از خصوصیات محبوب دستگیره های هوشمند عبارتاند:

  • قابلیت ثبت تصاویر و ویدئو در بیشتر مدلها
  • قابلیت مکالمه با افراد پشت در
  • آژیر اضطراری برای ترساندن مزاحمین و سارقین
  • قابلیت نصب روی انواع درهای ضد سرقت
  • امکان بهروزرسانی دائمی نرمافزار جهت دریافت آخرین تنظیمات ایمنی
  • قابلیت استفاده از کلید مکانیکی
  • امکانات جانبی مانند قفل کودک، باتری اضافی، هشدار اتمام باتری و تعریف چندین کاربر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات