آکادمی سحاب برگزار می‌کند؛ دوره مدیریت محصول سازمانی

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آکادمی سحاب دومین دوره جامع مدیریت محصول سازمانی را برگزار می‌کند. این دوره ۷۰ ساعته مهر ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۱۰ استاد فعال داخلی و بین‌المللی حوزه مدیریت و طراحی محصول برگزار می‌شود.
تبلیغات

 دوره مدیریت محصول سازمانی (EPM) چیست؟

دوره‌‌ مدیریت محصول سازمانی (EPM) سحاب، راهکاری است برای توانمندسازی افراد و کسب‌وکارها در زمینه‌ مدیریت محصولاتی که مشتری سازمانی دارند. مدیریت این نوع از محصولات، تفاوت‌هایی با محصولات خرد دارد که سبب می‌شود فرایند طراحی، توسعه و نگه‌داری متفاوتی در آن طی شود. 

توجه بیشتر کسب‌وکارهای دارای محصولات سازمانی به این تخصص، می‌تواند در اثربخشی و موفقیت تجاری این محصولات تحول‌آفرین باشد. سحاب خدمات بسیاری در حوزه فناوری‌ داده (علم داده، داده‌کاوی، کلان‌داده و …) به کسب‌وکارها ارائه می‌کند. در همین راستا آموزش مدیران محصول سازمانی را نیز به خدمات خود افزوده است.

هر مدیر محصولی بر اساس وظایف و شغلی که دارید، باید نقشه راه و مسیر توسعه محصول را تدوین کند. در این میان موظف است به درخواست‌های مشتریان و مدیران هم رسیدگی کند. از طرفی باید مسیری را برای محصول طی کند تا محصول به موفقیت برسد و رضایت تمامی ذی‌نفعان را به همراه داشته باشد. تحقق اهداف مدیریت محصول نیازمند توانایی‌های متنوعی از جمله مهارت‌های سخت مثل مهارت‌های بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت استراتژیک و مهارت‌های نرم مثل خودآگاهی و هوش هیجانی است. 

این توانایی‌ها در دومین دوره جامع مدیریت محصول سازمانی بیش از ۷۰ ساعت آموزش آنلاین در ۱۰ سرفصل به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد. این آموزش‌ها توسط ۱۰ استاد فعال این حوزه که به‌طور متوسط ۱۵ سال تجربه کاری مرتبط دارند ارائه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید نظرات شرکت‌کنندگان دوره گذشته EPM را در مورد آن ببینید.

شرکت‌کنندگان در این دوره از این مزایا برخوردار خواهند شد:

  • استفاده از تجارب شرکت‌های مطرح و موفق در بازار داخلی و بین‌المللی
  • فرصت‌های تعاملی جهت بررسی عمیق‌تر موضوعات
  • فرصت شبکه‌سازی میان مدیران محصول و اساتید
  • فرصت رفع مسائل تجربی و علمی مدیران محصول

اساتید دوره:

  • محمد پورمند؛ مدیر محصول فنی در KI labs GmbH
  • کاوه یزدی‌فرد؛ مشاور نوآوری سحاب
  • واهاگن سرکیسیان؛ مدیر تیم بازاریابی Krisp
  • نیکو جاویدپور؛ طراح خدمات و بنیان‌گذار آژانس لین دیزاین
  • رامین خطیبی؛ بنیان‌گذار دیزاین استودیو
  • اشکان الهیاری؛ مشاور بازاریابی و برندینگ
  • حسین مهدی‌خواه؛ مدیر ارشد رشد و داده در شرکت جاباما
  • محمدحسین نقوی؛ مدیر عامل مدرسه مدیریت ناول
  • سمیه بابایی؛ روان‌درمانگر و روان‌شناس در مجموعه‌ی سیمیا
  • خیام عسگری؛ مؤسس و مدیر مدرسه بازاریابی

اساتید بخش گفت‌وگوی آزاد:

  • امین وطانی؛ سرپرست تیم محصول در Walmart
  • سیامک خرمی؛ مدیر ارشد محصول در Amazon
  • امیر اعرابی‌پور؛ مدیر ارشد عملیات در شاتل

سرفصل‌های دوره:

  • مقدمه‌ای بر مدیریت محصول
  • طراحی محصول
  • کشف مشتریان
  • استراتژی توسعه محصول
  • نقشه راه
  • مبانی بازاریابی محصول
  • استراتژی‌های ورود به بازار
  • مدیریت محصول داده‌بلد (آگاه به داده)
  • مدیریت چرخه‌ی عمر محصول
  • هک رشد
  • هوش احساسی و مدیر کافی
  • ایجاد انگیزه و احساس تعلق در تیم
  • سواد مالی برای مدیران محصول

چه کسانی می‌توانند در دوره مدیریت محصول سازمانی شرکت کنند؟

یکی از مزیت‌های این دوره برای شرکت‌کنندگان، حضور مدیران محصول باتجربه است. مدیران محصولی که ابتدای کار نیستند و هر کدام در صنعت خود، تجربیاتی برای به اشتراک‌گذاری دارند. به‌منظور اطمینان از حضور چنین افرادی در دوره، الزاماتی برای شرکت در آن مطرح است به شرح ذیل:

  • حداقل یک سال تجربه در حوزه مدیریت محصول
  • زبان انگلیسی در سطح متوسط

همچنین در حین ثبتنام انگیزه و رزومه بررسی میشود تا به شکل صحیح گزینش صورت گیرد. با توجه به ظرفیت محدود دوره، اولویت ثبت نام با کسانی است که:

  • سابقه کاری بیشتری در طراحی و تولید محصولات دیجیتال دارند.
  • در حال حاضر، کار اصلی آن‌ها طراحی و تولید محصولات دیجیتال سازمانی است.
  • رزومه آن‌ها نشانگر انعطاف‌پذیری، سخت‌کوشی، دانش و مهارت آن‌ها در این حوزه است.
  • بیان انگیزه آن‌ها، نشان‌دهنده انگیزه و عزم بالا برای یادگیری است.
  • وقت و زمان کافی برای یادگیری، حضور منظم و مشارکت فعال در کلاس‌­ها و انجام تمرین‌ها را دارند.
  • در پاسخ به سؤالات مطرح‌شده، دانش ‌پایه، تفکر سیستمی، نگرش همدلانه و مهارت‌های کلامی و نگارش بالاتری منعکس کرده‌­اند.

قیمت و تخفیف دوره: 

شهریه دوره آنلاین ۷۰ ساعته مدیریت محصول سازمانی مبلغ ۲۵ میلیون تومان است. افراد پس کسب امتیاز کافی در ارزیابی، امکان پرداخت شهریه و شرکت در دوره‌ها خواهند داشت. تخفیف و حمایت به شرح زیر است:

  • امکان بهره‌مندی از تخفیف ۵۰ درصد برای یکی از کارکنان شرکت­‌های دانش‌بنیان
  • تخفیف ثبت‌نام گروهی ویژه شرکت­‌ها (تا ۴ نفر ۲۰% و بیشتر از ۴ نفر ۳۰%)

دو بورسیه کامل برای دو نفر از پذیرفتهشدگانِ برتر که توان پرداخت شهریه را ندارند، درصورتی‌که شاخص‌­های زیر را داشته باشند:

  • امتیاز بالا در ارزیابی
  • سابقه کار مرتبط با مدیریت محصول
  • داشتن سن کمتر از ۳۵ سال
آکادمی سحاب

علاقه‌مندان به شرکت در دوره مدیریت محصول سازمانی سحاب تا ۲۵ شهریور فرصت دارند به صفحه ثبت نام EPM مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند. این دوره ۲۲ مهر آغاز شده و دی‌ماه ۱۴۰۰ پایان می‌یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات