پخش موسیقی در هر لحظه و مکان؛ هدفون‌ها و اسپیکرهای کریتیو در تیکاکالا

شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت «کریتیو» از سال ۱۹۸۱ میلادی فعالیت تخصصی خود در زمینه تولید محصولات صوتی مرتبط با رایانه‌های شخصی را شروع کرده است.
تبلیغات

«کریتیو» بعد از ارائه تولیدات باکیفیت و نوآوری‌های جذاب در زمینه کارت‌های صدا حرفه‌ای و اسپیکرها، بازار هدفون‌های وایرلس، اسپیکرهای قابل‌حمل و موارد مرتبط با تلفن‌های هوشمند را هدف قرار داده و حدودا سه سالی می‌شود که محصولاتی خوش‌ساخت را در این دسته محصولی عرضه می‌کند.

از آن‌جایی که کریتیو همواره با عرضه تکنولوژی و نوآوری‌های خاص و انحصاری تلاش داشته خود و محصولاتش را از رقبا متمایز نگاه دارد، در این دسته از محصولات نیز همین رویه را ادامه داده تا ساخته‌هایش در مقایسه با تنوع کالایی بالا بازار بتوانند خوش درخشیده و توجه مخاطبان را به خود جلب نمایند.

در گروه کالاهای مرتبط با تلفن‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم، سه دسته‌بندی از کریتیو در بازار ایران قابل دسترسی است که عبارت‌اند از:

تیکاکالا

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر پیرامون هر محصول، به سایت mycreative.ir مراجعه کنید.

کریتیو در محصولات جدید دسته کالایی TWS چون Outlier AIR V2 برای ایجاد بیس قدرتمندتر و تفکیک صدای بهتر، از درایورهایی با جنس Nano Graphene Diaphragm بهره برده که باعث می‌شود هدفون علاوه بر تولید صدایی با کیفیتی قابل متمایز، مصرف انرژی بسیار کمتری داشته باشد و در نهایت طول عمر باتری در هر بار شارژ به عددی قابل توجه افزایش یابد که قطعاً برای کسانی که از هدفون‌های کاملاً بی‌سیم برای طول روز کاری، ورزش یا مسافرت استفاده می‌کنند حائز اهمیت است. در مدل‌های قدیمی‌تر این محصولات نیز از درایورهای Neodymium استفاده شده است که می‌تواند صدایی با شفافیت و عمقی مناسب تولید کند و برای پخش هر نوع موسیقی و محتوای تصویری‌ای به کار آید.

استفاده از تکنولوژی Super X-Fi یا همان SXFI سطح شنیداری شما را در هنگام گوش دادن به موسیقی، فیلم یا حتی انجام بازی ارتقا می‌دهد‌ به‌گونه‌ای که شما صداها را به‌صورت ۷.۱ کاناله با تفکیک عالی و البته به‌صورت فراگیر (Holography) خواهید شنید؛ صرف نظر از اینکه موسیقی یا محتواهای دیگرتان به‌صورت ۷.۱ کاناله تولید شده باشد یا خیر. این تکنولوژی در نمایشگاه CES آمریکا در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در مجموع برنده ۲۳ جایزه نوآوری در صنعت صدا شد و می‌توان آن را در مدل Outlier GOLD SXFI یافت. برای فعال کردن این ویژگی ابتدا باید با نرم‌افزار اختصاصی SXFI که برای اندروید و iOS قابل دانلود است، از گوش‌ها و صورت شنوده عکس گرفته شده تا براساس نوع لاله گوش و زاویه قرارگیری گوش روی صورت، پردازش Super X-Fi به‌صورت هم‌زمان انجام گیرد.

در گروه محصولات هدفون‌های بلوتوثی دور گردنی و رو گوشی، کریتیو دو مدل اقتصادی Outlier ONE و Outlier ONE V2 را با شارژدهی ۹.۵ ساعته را برای دور گردن مخاطبان در نظر گرفته است. در مدل Outlier Sport نیز مازاد بر طراحی متفاوت‌تر و رنگ‌بندی خاص، ۱۱ ساعت شارژدهی باتری و تکنولوژی AptX هم ارائه شده تا کیفیت انتقال صدا در بلوتوث را ارتقا دهد. هدفون Sound Blaster JAM V2 نیز که ارتقاءیافته مدل قبلی خود یعنی Sound Blaster JAM است دارای امکانات متعدد و کاربری چندمنظوره است؛ از جمله این امکانات می‌توان ۲۲ ساعت شارژدهی باتری، وزنی سبک در حدود ۹۰ گرم، قابلیت حذف نویزهای مزاحم محیط با استفاده از تکنولوژی AptX Qualcomm cVc 8.0 و کیت انحصاری SmartCommsKIT برای حذف صدای نویز از هر دو سمت ارسال‌کننده و گیرنده صدا، میکروفون دوگانه و کلی امکانات دیگر را نام برد که برای لذت‌بخش‌تر کردن تجربه شنیداری شما تدارک دیده شده‌اند.

در دسته آخر که اسپیکرهای قابل حمل کریتیو را شامل می‌شود، محصولی چون MUVO Play به چشم می‌خورد که با سایز مناسب خود سهولتی مناسب جهت حمل کردن را به ارمغان می‌آورد و استفاده از دو درایور فول رنج ارتقا یافته به همراه دو پسیو رادیاتور برای ایجاد بیس قدرتمند در این مدل نوید تولید خروجی صدایی گوش‌نواز است. کریتیو برای این مدل توان کلی ۲۰ وات را در کنار ضد آب بودن با گواهی‌نامه IPX7 و قابلیت پاسخ‌دهی به تماس‌ها در نظر گرفته تا تجربه کاربری را بهبود دهد، استفاده از میکروفون در این اسپیکر همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از بین Google Assistant و Siri دستیار هوشمند مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن بهره ببرید.

اسپیکر چندمنظوره iRoar GO نیز علاوه بر اینکه تنها اسپیکر در سایز خود است که دارای پنج درایور برای ایجاد صدای تأثیرگذار و بیس قدرتمند است، از دو آمپلی‌فایر داخلی نیز در آن برای تقویت بیشتر بیس و صداهای سمت راست و چپ استفاده شده است. انواع ورودی‌ها نیز مانند USB Flash، USB Digital Audio،AUX، Micro SD، NFC و در نهایت بلوتوث در این محصول قرار داده شده تا کاربر حق انتخاب‌های زیادی برای پخش موسیقی خود با صدای Super Wide داشته باشد. امکان ضبط صدا، استفاده به‌عنوان پرزنتر با اتصال مستقیم میکروفون و حتی قابلیت پاوربانک با خروجی ۱.۰ آمپر را نیز به این اسپیکر همه‌کاره اضافه کنید تا متوجه شوید که کریتیو چگونه با دستی پر iRoar Go را تولید کرده است.

محصولات کریتیو انحصاراً توسط شرکت «فارِس» وارد بازار کشور شده و توسط نماینده‌های این شرکت در سراسر ایران به فروش می‌رسند؛ همچنین شما می‌توانید مدل‌های مدنظر خود از دسته‌های کالایی کریتیو را در فروشگاه اینترنتی تیکاکالا مشاهده کرده و اقدام به خرید آن‌ها کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات