آموزشگاه فنی پارس؛ میانبری برای راه اندازی کسب‌وکار پولساز فنی

شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
نتایج آمار و بررسی‌ها در کشور به‌خوبی نشان می‌دهد که بازار کار مشاغل فنی رشد قابل توجهی داشته است.
تبلیغات

در سال‌های گذشته افراد در کشور به دنبال دریافت مدرک برای استخدام در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی یا خصوصی بودند؛ اما وضعیت نامناسب استخدام در کشور، پایین بودن حقوق این سازمان‌ها و مشخص نبودن وضعیت آینده شغلی در این سازمان‌ها بسیاری از افراد را برای درآمدزایی بیشتر به سمت راه اندازی کسب‌و‌کار فنی سوق داده است.

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که حداقل درآمد افراد در شغل‌های فنی در سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است این در حالی است که حداقل حقوق در شرکت‌های خصوصی عددی برابر با ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ است. این موضوع به‌خوبی آینده شغلی و درآمد عالی بازار کار این مشاغل را نشان می‌دهد.

البته ورود به بازار کار این مشاغل نیازمند رعایت نکاتی است. چرا که بسیاری از افراد پس از راه اندازی کسب‌وکارهای فنی با شکست روبه‌رو می‌شوند. پیش از ورود به بازار کار این مشاغل لازم است تا به چند موضوع توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با این نکات و بهترین و پولساز مشاغل فنی آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

علایق و توانمندی‌های خود را شناسایی کنید

اگر می‌خواهید یک کسب‌و‌کار پولساز فنی راه اندازی کنید، ابتدا لازم است تا علایق و توانمندی‌های خود را شناسایی کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که اگر صرفا به خاطر درآمد بالا این مشاغل تصمیم به ورود به راه اندازی این کسب‌وکارها دارید باید بگوییم درست است که این مشاغل درآمد خوبی دارند اما در این صورت احتمال موفقیت شما بسیار کمتر از شرایطی است که با علاقه وارد یک رشته شده‌اید. رشته‌های فنی حرفه ای از تنوع بسیاری برخوردار هستند بنابراین توصیه می‌کنیم ابتدا علایق خود را بررسی کرده و رشته‌ای را که با علاقه شما تناسب بیشتری دارد انتخاب کنید.

بهترین و پولسازترین مشاغل فنی را شناسایی کنید

رشته های فنی حرفه ای تنوع بسیاری دارند. آرایشگری، مکانیک، جوشکاری، رشته‌های تأسیساتی، برق و الکترونیک، برق صنعتی، نجاری، تراشکاری برخی از انواع رشته های فنی حرفه ای هستند. تغییر و تحول در دنیای امروز بازار کار برخی از این رشته‌ها را راکد کرده است اما در مقابل تغییرات زندگی امروز، بازار کار برخی از دیگر رشته های فنی را بسیار داغ کرده است؛ بنابراین یکی از دیگر موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید شناسایی بهترین رشته های فنی است.

دقت داشته باشید که انتخاب رشته فنی بدون بررسی بازار کار آن ممکن است خیلی زود باعث شکست شما شود؛ بنابراین پیش از انتخاب حتما بازار کار و آینده شغلی رشته انتخابی را بررسی کنید.

آموزشگاه فنی پارس

تعمیرات موبایل شغلی با بازار کار همیشگی

تعمیرات موبایل یکی از مشاغلی است که امروزه بازار کار عالی در میان رشته های فنی حرفه ای دارد. علت این موضوع نیز تغییر در سبک زندگی افراد، پیشرفت تکنولوژی موبایل و افزایش روزافزون استفاده از این دستگاه برای انجام کارهای روزمره است. اگر به الکترونیک علاقه‌مند هستید و تمرکز و دقت بالایی در انجام امور دارید این شغل می‌تواند برای شما مناسب باشد. چرا که موبایل‌ها از قطعات حساس و کوچکی تشکیل شده‌اند و تعمیرات آن‌ها به دقت و تمرکز بالایی نیاز دارد.

پیشرفت تکنولوژی در موبایل‌های امروزی باعث شده تا تعمیرات آن‌ها کار آسانی نباشد و نیز به دانش و مهارت تخصصی و ابزارهای خاصی دارد. آشنایی کامل با تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در موبایل‌های آیفون و اندروید، آموزش تعمیرات موبایل، مهارت در کار با ابزارهای تعمیرات موبایل، تمرکز و دقت، مشتری‌مداری از جمله الزامات لازم برای راه اندازی کسب‌و‌کار تعمیرات موبایل است.  

اگر به این نکات توجه نداشته باشید و بدون دانش کافی وارد بازار کار این شغل شوید خیلی زود در این شغل شکست خواهید خورد؛ بنابراین اگر می‌خواهید در این شغل حرفی برای گفتن داشته باشید مدت‌زمانی را به یادگیری تعمیرات موبایل از طریق شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه حرفه ای اختصاص دهید.

تعمیرات پکیج یکی از مشاغل پولساز فنی

تعمیرات پکیج یکی از دیگر مشاغل فنی بسیار عالی و پولساز به‌خصوص برای افراد علاقه‌مند به مشاغل تاسیساتی است. در حال حاضر افراد حرفه ای در این شغل درآمدی برابر با ۳۰ تا ۵۰ میلیون از این شغل کسب می‌کنند؛ بنابراین مطمئن باشید که اگر به این رشته علاقه داشته باشید همچنین به‌خوبی مهارت‌های این رشته را یاد گرفته و بر تعمیرات انواع مدل‌های پکیج تسلط کافی داشته باشید پس از چند ماه تلاش و کوشش مستمر می‌توانید در این شغل حرفی برای گفتن داشته باشید.

شناخت انواع قطعات پکیج، آشنایی با نحوه باز کردن قطعات پکیج، آشنایی با انواع مشکلات پکیج و نحوه عیب‌یابی و تعمیرات آن‌ها، مهارت در تعویض قطعات پکیج، هواگیری پکیج، رسوب‌گیری، کار با ابزارهای تعمیرات پکیج برخی از مطالبی است که بایستی برای راه اندازی کسب‌و‌کار تعمیرات پکیج به آن تسلط داشته باشید. یادگیری تمامی این مهارت نیاز به ماه‌ها کارآموزی یا شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاهی معتبر دارد.

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های برگزارکننده دوره‌های آموزشی تعمیرات پکیج در تهران است که به‌صورت عملی و در کارگاه‌های مجهز دوره‌های پکیج را برگزار کرده و همه‌ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار این رشته فنی کرده است.

آموزشگاه فنی پارس

تعمیرات کولر گازی؛ شغلی با درآمد و آینده شغلی عالی

تعمیرات کولر گازی یکی از دیگر مشاغل تأسیساتی است که برای افراد علاقه‌مند به این مشاغل می‌تواند بسیار عالی و درآمدزا باشد. بیایید به بررسی بازار کار تعمیرات کولر گازی بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید امروزه کولرهای گازی در بسیاری از ساختمان‌ها از قبیل رستوران‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، سازمان‌ها، ساختمان‌های مسکونی و ...  جایگزین کولرهای آبی و دیگر سیستم‌ها خنک‌کننده هستند. امروزه همچنین شاهد افزایش نصب کولرهای گازی در ساختمان‌های مسکونی هستیم. از طرفی کولر گازی یکی از دستگاه‌هایی است که برای کارایی و راندمان بیشتر بایستی به‌صورت دوره‌ای تعمیر و سرویس شود. این موارد به‌خوبی نشان از بازار کار این رشته فنی می‌دهد.

اگر قصد ورود به بازار کار این شغل و راه اندازی کسب‌و‌کار تعمیرات کولر گازی را دارید بایستی مدت‌زمانی را به یادگیری مهارت‌های مورد نیاز این رشته اختصاص دهید. یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری این مهارت‌ها شناسایی بهترین آموزشگاه فنی و شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات کولر گازی آن است.

آموزشگاه فنی پارس تهران یکی از بهترین آموزشگاهی است که سال‌ها سابقه در زمینه برگزاری دوره‌های فنی حرفه ای داشته و زیر نظر اساتید باتجربه و به‌صورت کاملا عملی و کارگاهی دوره‌های تعمیرات کولر گازی  را برگزار می‌کند. این آموزشگاه طی دوره در تلاش است تا در فضایی شبیه به محیط کار کارآموزان کلیه مباحث تعمیرات کولر گازی را تمرین کرده و رفع اشکال نمایند.

چرا دوره‌های فنی حرفه ای را در آموزشگاه فنی پارس ثبت نام کنیم؟

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با سال‌ها سابقه دوره‌های گوناگون فنی را در پنج دپارتمان برق، الکترونیک، تأسیسات، خودرو و جوشکاری برگزار می‌کند. کلیه کلاس‌های برگزارشده در این مرکز به‌صورت عملی برگزار می‌شود و کارآموز طی دوره مباحث آموزش داده‌شده را تمرین کرده و رفع اشکال می‌کند.

آموزش زیر نظر اساتید متخصص از دیگر مزایایی است که شما با شرکت در دوره‌های این آموزشگاه به دست می‌آورید. ضمن اینکه این مجتمع پس از پایان یافتن دوره نیز همراه کارآموز بوده و پشتیبانی نامحدودی را ارائه می‌دهد.

ارائه مدرک معتبر دوزبانه فنی حرفه ای، امکان تجدید دوره به‌صورت رایگان، کامل و جامع بودن سرفصل‌های آموزشی، برگزاری دوره در روزهای تعطیل، تدارک خوابگاه برخی از دیگر ویژگی‌هایی است که این مرکز آموزشی را به یکی از بهترین آموزشگاه‌های فنی حرفه ای در کشور تبدیل کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با دوره‌های این آموزشگاه به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس گرفته و به‌صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات