نوین هاب برای همیشه رایگان شد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به منظور تسهیل مدیریت شبکه‌های اجتماعی، نوین هاب اقدام به رایگان کردن بخش زیادی از دسترسی‌ها کرده است. هدف نوین هاب، آسان‌تر کردن کار با شبکه‌های اجتماعی و مدیریت آن‌ها است.
تبلیغات

نوین هاب با قابلیت اتصال ۱۳ شبکه اجتماعی داخلی و خارجی به شما امکان مدیریت و دانلود کامنت، زمان‌بندی انتشار، مدیریت دایرکت‌ها و آنالیز شبکه‌های اجتماعی را می‌دهد.

هدف از رایگان کردن اشتراک نوین هاب، ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کاربران جدید برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است.

 دسترسی‌هایی که از این به بعد رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیرند به شرح زیر هستند:

 دسترسی‌های زمان‌بندی و انتشار

یکی از امکانات نوین هاب، زمان‌بندی و انتشار محتواست. می‌توانید با استفاده از داشبورد حرفه‌ای که در اختیار شما قرار داده می‌شود، محتوای خود را از قبل برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی‌تان زمان‌بندی کنید.  در دسترسی رایگان نوین هاب امکان زمان‌بندی و انتشار پست تک تصویر، ویدئو و فایل فراهم است. همچنین یکی دیگر از امکاناتی که نوین هاب اقدام به افزودن آن کرده است، تقویم مناسبت‌هاست. کاربر می‌تواند هنگام زمان‌بندی پست برای یک تاریخ خاص، مناسبت‌های ملی و بین‌المللی آن روز را ببیند. تقویم‌های مناسبتی برای تولید محتوا ایده‌های بسیار خوبی هستند که می‌توانید برای هر مناسبتی که به کسب‌وکار شما مربوط است، محتوای خاص تولید و منتشر کنید.

حتما از اهمیت هشتگ‌ها برای بیشتر دیده شدن محتوا در شبکه‌های اجتماعی باخبر هستید. داشبورد نوین هاب با توجه به کسب‌وکاری که دارید، هشتگ‌های محبوب را به شما پیشنهاد می‌دهد. می‌توانید با استفاده از این هشتگ‌ها در قسمت کپشن پست‌ها به بیشتر دیده شدن آن‌ها کمک کنید.

 مدیریت کامنت‌ها

یکی دیگر از امکانات نوین هاب، مدیریت و دانلود کامنت‌هاست. شما می‌توانید کامنت‌های همه شبکه‌های اجتماعی خود را به‌صورت یکجا ببینید، پاسخ دهید و از آن‌ها خروجی اکسل تهیه کنید.

ز آنجایی که نوین هاب اقدام به رایگان کردن بخش زیادی از دسترسی‌ها کرده است، حالا شما می‌توانید تا سقف ۵۰ کامنت را در شبکه‌های اجتماعی خود مشاهده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که پلن رایگان نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان برچسب‌گذاری کامنت‌هاست. می‌توانید کامنت‌ها را با لیبل‌های دلخواه خودتان برای پیگیری‌های بعدی برچسب‌گذاری کنید.

 آنالیز شبکه‌های اجتماعی

آنالیز شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی باید رصد و پیگیری شود و بهترین راه برای این کار آنالیز است. با استفاده از پلن رایگان نوین هاب می‌توانید اکانت‌های اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین خود را آنالیز و رشد فالوورهای خود را رصد کنید.

 حالا با این تغییر شما می‌توانید از خدمات نوین هاب به‌صورت رایگان استفاده کنید و مدیریت شبکههای اجتماعی خود را بهتر و ساده‌تر انجام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات