با آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی برق گستران درآمد ۵۰ میلیونی کسب کنید

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
موبایل یکی از پرکاربردترین گجت‌ها در دنیای امروز است و در سراسر دنیا میزان استفاده از آن با سرعت بسیاری در حال افزایش است.
تبلیغات

امروزه شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از فعالیت‌ها از انجام امور بانکی تا آموزش و یادگیری و شرکت در دوره‌های آموزشی همگی از طریق این دستگاه هوشمند صورت می‌گیرد و می‌توان در دست تمام افراد از کودک تا افراد میانسال این دستگاه دیده می‌شود. بنابراین به دنبال افزایش کاربرد این دستگاه هوشمند می‌توان انتظار داشت که تمامی مشاغل مرتبط با موبایل از جمله فروشندگان موبایل، فروشندگان لوازم جانبی و تعمیرکاران موبایل بازار کار خوبی داشته باشند.

در گذشته هنگام بروز مشکل در این دستگاه معمولا افراد موبایل خود را با یک دستگاه جدید تعویض می‌کردند اما امروزه قیمت گوشی‌های موبایل افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع باعث شده تا افراد به جای تعویض در جستجوی یک مرکز تعمیرات حرفه ای و تخصصی باشند تا با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن مشکل دستگاه را رفع کرده و مانند روز اول به آن‌ها تحویل دهد.

بنابراین به خوبی می بینیم که شغل تعمیرات موبایل از جمله مشاغل بسیار عالی است و در حال حاضر شاهد درآمد بالا افراد فعال در این حوزه هستیم و شما هم اگر از علاقه مندان به این رشته هستید می‌توانید با آموزش تعمیرات موبایل در یک مرکز تخصصی در مدت زمانی کوتاه به درآمد بالا 50 میلیون تومان دست یابید.

اما پیش از آنکه بخواهیم درباره درآمد تعمیرکاران موبایل صحبت کنیم بگذرید به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان وارد بازارکار تعمیرات موبایل شد؟

آموزشگاه برق گستران

آموزش تعمیرات موابایل مهم ترین پیش نیاز برای ورود به شغل تعمیرات موبایل

موبایل‌های امروزی در مقایسه با گوشی‌های دکمه ای قدیمی بسیار پیشرفته شده‌اند و از قطعات حساسی تشکیل شده‌اند این موضوع کار تعمیرات آن‌ها را بسیار سخت و حساس کرده است. به‌طور مثال در گذشته زمانی که باتری گوشی خراب می‌شد به‌راحتی هر فردی می توانست آن را تعویض کند اما امروزه تعویض باتری به این آسانی‌ها نیست و نیاز به انجام مراحل خاصی است. یا در گذشته در صورت آسیب دیدن LCD نیازی به تعویض تاچ نبود و این کار به آسانی صورت می گرفت اما امروزه LCD و تاچ با هم یکپارچه شده‌اند و در صورت آسیب دیدن هر یک تاچ و LCD هم‌زمان با هم باید تعویض شود و انجام اینکار نیاز به ابزارهای خاصی دارد.

بنابراین به خوبی شاهد این موضوع هستیم که ورود به بازار کار تعمیرات موبایل مستلزم یادگیری و آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد است. علاوه بر مشکلات سخت‌افزاری موبایل‌های امروزی با مشکلات نرم‌افزاری بسیاری روبه رو می‌شوند تعمیر این مشکلات بسیار آسان‌تر از مشکلات سخت‌افزاری است و نیازی به باز کردن گوشی ندارد اما باید آگاهی کاملی از علت مشکل و نحوه رفع آن داشته باشید زیرا تعمیر اشتباه ممکن است سیستم عامل گوشی را با اختلال روبه رو کند.

در صورتی که آموزش کامل و اصولی در رابطه با تعمیرات موبایل دیده باشید به همه این موضوعات تسلط کافی پیدا کرده و به‌راحتی می‌توانید هنگام بروز مشکل در گوشی علت را شناسایی و بهترین راه حل را برای رفع آن اتخاذ کنید.  

پس دانستیم که اگر تعمیرات موبایل را به خوبی یاد بگیرید می‌توانید از این حرفه درآمد بالایی کسب کنید. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه میتوانیم مهارت‌های مورد نیاز برای تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟

آموزشگاه برق گستران، مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری اصولی و کامل تعمیرات موبایل شرکت در دوره‌های آموزشی آن هم در آموزشگاهی معتبر است. آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین مراکز برای شرکت در دوره‌های موبایل است. این مرکز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت کرده و در دوره‌های خود آنچه برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل به آن نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد.

با شرکت در دوره‌های موبایل این مجموعه از پایه ای ترین مباحث از جمله الکترونیک عمومی و شناخت قطعات آغاز شده و طی دوره با انواع مدارهای موبایل و نحوه عیب‌یابی آن‌ها، باز و بسته کردن انواع مدل‌های گوشی، تعویض و تعمیر قطعات، برداشتن قطعات، شابلون زدن، جریان کشی و بسیاری از سرفصل‌های دیگر آشنا خواهید شد.

چرا بهتر است دوره‌های موبایل را در آموزشگاه برق گستران سپری کنیم؟

آموزشگاه برق گستران تنها یک هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی خود دارد آن هم بهبود وضعیت اشتغال افراد و توانایی بهره‌برداری از بازار کار عالی و پولساز مشاغل فنی در کشور. شرکت در دوره‌های آموزشی این مجموعه مزایای بسیاری را برای کارآموزان ایجاد می‌کند که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا پیشرفته
  • سرفصل‌های آموزشی جامع و به روز
  • آموزش کامل تعمیرات سخت افزار اندروید و آیفون
  • آموزش کامل تعمیرات نرم‌افزاری انواع موبایل
  • آموزش عملی تعمیرات موبایل
  • آموزش در کارگاه‌های مجهز
  • امکان بازآموزیی رایگان دوره
  • بهره‌مندی از استاتید حرفه ای
  • پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره
  • ارائه مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه برق گستران

دپارتمان نصب و تعمیرات ، برق و الکترونیک، مکانیک و جوشکاری برخی از دپارتمان‌هایی است که مجتمع آموزشی برق گستران در آن‌ها دوره‌های متعدد بسیاری را برگزار می‌کند. آموزش تعمیرات پکیج دیواری یکی از دوره‌های عالی در دپارتمان تعمیرات این آموزشگاه است که به صورت تخصصی به آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج‌های دیواری می پردازد.

همان‌طور که می دانید در سال‌های اخیر تقاضا برای خرید پکیج افزایش چشمگیری دارد. به‌طوری‌که در ساختمان‌های نوساز شاهد این هستیم که تنها از دستگاه برای گرمایش آب و محیط داخلی ساختمان استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان با افزایش خرید پکیج بازار کار خوبی را برای تعمیرکاران و نصاب این دستگاه انتظار داشت. از این رو آموزشگاه برق گستران دوره تعمیرات پکیج را با هدف تربیت تعمیرکار ماهر پکیج برگزار می‌کند.

شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های پکیج در این مجموعه در مدت زمانی کوتاه و در محیطی شبیه‌سازی شده با محیط واقعی کار نحوه تعمیرات انواع پکیج را یاد بگیرید و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید.

آموزش تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه برق گستران

آموزش تعمیرات کولر گازی از دیگر دوره‌های پرطرفدار دپارتمان تعمیرات در این مجتمع آموزشی است. خرید کولرهای گازی نیز امروزه رشد قابل توجه ای داشته و این موضوع خبر از بازار کار عالی تعمیرات این دستگاه می‌دهد. بنابراین اگر به مشاغل تاسیساتی علاقه دارید باید بگوییم که آموزش تعمیرات کولر گازی انتخاب خوبی است.

این حرفه از بازار کار و آینده شغلی عالی در تمامی کشورها برخوردار است. ضمن اینکه ورود به بازار کار آن به سرمایه اولیه چندانی هم نیاز ندارد. با شرکت در دوره تعمیرات کولر گازی آموزشگاه برق گستران به صورت تخصصی و عملی با تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی آشنا می شوید. ضمن اینکه طی دوره می‌توانید مباحث آموزشی را تمرین و تکرار کنید و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره‌های فوق کلاس‌های آموزشی متعدد بسیاری را برگزار می‌کند. علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات