ویپان؛ ارائه‌دهنده خدمات آنلاین برق ساختمان

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت صنعت بندار پارس فرتاک با نام تجاری ویپان، اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات آنلاین برق ساختمان به‌صورت حرفه‌ای است.
تبلیغات

ویپان هرگونه نیاز الکتریکی شما در منزل و محل کار مانند آیفن های صوتی-تصویری و کدینگ، دوربین مداربسته، تلفن و سانترال، اعلام حریق، کولر، سیستم ارت، چراغ و سنسور، آنتن معمولی و مرکزی، برق اضطراری، محافظ ساختمان، جعبه فیوز و کلید و پریز برطرف می‌کند، همچنین می‌تواند در رابطه با خدمات برق صنعتی و سیم‌کشی ساختمان مسکونی نیز به شما کمک کند.

بنیان‌گذاران ویپان در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه خدمات آنلاین برق ساختمان به‌صورت غیر رسمی آغاز کردند و توانسته‌اند طی این سال‌ها با افزایش تجربه و تخصصی که در حال رشد بوده است نیازهای منحصر‌به‌فرد مشتریان را تشخیص دهند، سپس با ارائه مناسب‌ترین راه‌حل‌ها جهت رفع نیازهای مشتریان در مردادماه سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را رسمی و وارد عرصه خدمات آنلاین و نوین گردیدند.

آنچه ویپان را منحصر‌به‌فرد می‌کند

 نیروهایش: نیروهای ویپان اختصاصی هستند و بعد از عبور از فیلترهای، اول اخلاقی و دوم حرفه‌ای ویپانی می‌شوند. از آنجایی که معتقد هستند وقت و کار مشتریان و تکنسین‌ها باارزش است تمامی هماهنگی‌ها و پیگیری‌ها و پشتیبانی به شکل آنلاین و توسط اپراتورها صورت می‌گیرد و این ارتباط با قرار دادن یک اپلیکیشن مخصوص تکنسین‌ها در راستای سهولت در برنامه‌ریزی و سرویس‌دهی بهتر انجام می‌گردد. 

محاسبه قیمت سیستمی و آنلاین: از آن جایی که ادمین اختصاصی و وب‌سایت ویپان به صورتی است که برای راحتی و رفع مشکلات خدمات الکتریکی طراحی شده است، بنابراین قبل از اعزام تکنسین، قیمت‌ها به‌صورت آنی و سیستمی و نهایی به مشتری اعلام می‌گردد. 

فرهنگ سازمانی: هدف ویپان این است که اخلاق حرفه‌ای داشته باشد و به مردم احترام بگذارد. راهبرد ویپان ارائه تجربه‌ای به‌یادماندنی، حس مهربانی و امنیت به‌علاوه حرفه‌ای بودن است. تکنسین‌های ویپان نیز با سرعت عمل بالا، تشخیص درست و جلوگیری از هزینه‌های اضافی با تمرکز بر یاری‌رسان بودن، همیشه در مسیر خدمت‌رسانی هستند. 

ویپان

در مورد تیم ویپان 

مردم عادی و تمام کسب‌وکارها می‌توانند از ویپان استفاده کنند؛ حتی اگر بر بسـتر دیجیتال و فضای آنلاین فعالیت نداشته باشند. ویپان با ساختن تیمی بااخلاق و قابل اعتماد، کارآزموده سعی کرده است از چالش‌های روزانه لذت ببرد و سعی می‌کنند با خلاقیت در کار روز بهتری رو برای خودشان  و مشتریانشان بسازند. از آن جایی که هدف ویپان صرفا فقط ارائه خدمات باکیفیت برقی نبوده است  و علاقه‌مند بوده تا  ارتباط مؤثر و بلندمدت  با مردم برقرار کند. به همین جهت احترام، مسئولیت‌پذیری و یاری‌رسانی از ویژگی‌هایی هستند که وجود آن‌ها را در اعضای تیم ویپان می‌توانید مشاهده کنید. از ویژگی‌های شخصی‌تری که می‌توان در تکنسین‌های ویپان نام برد، سرعت عمل بالا در انجام کار، تشخیص درست و تلفیق علم با تجربه است همچنین تمامی تکنسین‌های ویپان بعد از اتمام کار محل شما را تمیز و مرتب می‌کنند. 

حال ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که چطور می‌توان از خدمات ویپان استفاده کرد در ادامه مطلب علاوه بر پاسخ به این سؤال شمارا با چند سرویس پرکاربرد ویپان آشنا خواهیم کرد: 

نحوه ثبت درخواست از دو روش تماس تلفنی (91013700-021) و وب‌سایت ویپان (vpon.ir) امکان‌پذیر است که در هر دو روش بعد از پاسخ به چند سؤال ساده قیمت نهایی و زمان حضور تکنسین مربوطه اعلام و در صورت تمایل درخواست ثبت می‌گردد. پشتیبانی از خدمات هم امر بسیار مهمی است که در صورت نیاز به پشتیبانی، اپراتورهای ویپان در کمال صبر پاسخگو هستند.

سرویس‌های پرکاربرد ویپان

کولر آبی

کولر اجزای زیادی دارد و موتور قلب کولر است. کولر به جهت استفاده‌ی مدام و زیاد از آن در فصل گرما نیاز به رسیدگی دارد، در غیر این صورت با ایجاد مشکلات از قبیل: بوی سوختگی، صدای ناهنجار، باد گرم، مشکلات برق و ... شما را  وادار به تعمیر یا تعویض قطعاتی خواهد کرد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اجزا و روند کارکرد کولرتان تکنسین‌های ویپان آماده ارائه خدمت به شما حتی در روزهای تعطیل هستند. البته تعمیرات کولر آبی تنها خدمت ارائه‌شده در ویپان نیست و شما می‌توانید از خدمات نصب و را ه اندازی کولر جدید و سرویس کولر آبی نیز از شرکت ویپان خدمات بگیرید.

آیفون های صوتی و تصویری

دوران زیادی از اینکه به خانه مادربزرگ‌هایمان می‌رفتیم و مجبور بودیم چند دقیقه‌ای را پشت در بایستیم تا در را برایمان باز کنند نگذشته است، اما با گذشت زمان و تبدیل شدن خانه‌های حیاط دار به آپارتمان آیفن های صوتی-تصویری وارد بازار شدند. با اینکه استقبال حضوری جلوی در دل‌نشین‌تر بود و دیگر از شیطنت‌های کودکی خبری نبود اما آیفون ها بسیار مفید واقع شدند. یکی از خدمات تخصصی ویپان نصب یا عیب‌یابی آیفن های صوتی یا تصویری و کدینگ است که تکنسین‌های ویپان در حال ارائه خدمات تخصصی در این زمینه هستند بنابراین می‌توانید برای حل مشکلات انواع برند آیفون های خود از قبیل ردوبدل نشدن صدا، نداشتن تصویر، باز نشدن در و ... از تکنسین‌های ویپان کمک بگیرید.

سیم کشی ساختمان

هیچ برق‌کاری‌ای  برای ویپان خیلی بزرگ یا کوچک نیست. در ویپان به‌طور معمول مواردی مانند تفکیک و اصلاح کنتور برق، نصب و مرتب‌سازی  مینیاتوری‌ها  ، سیم کشی یا کابل کشی  جزئی، تعویض سیم کشی فرسوده  و همچنین  انجام صفر تا صد یک ساختمان از شیارزنی،  لوله‌گذاری،  سیم کشی تا  سربندی و نهایتا نصب روشنایی در ویپان انجام می‌شود و  مطمئن باشید که می‌توانید روی ارتباط شفاف و تیم حرفه‌ای، منظم، مسئولیت‌پذیر ویپان که علاوه بر دید فنی توانایی ظریف‌کاری  را داشته باشند حساب کنید، چرا که اطمینان از ایمنی خانواده شما مهم‌ترین بخش کار ویپان است. همچنین برای خدمات اضطراری این دسته از خدمت مانند اتصالی کردن برق تکنسین‌های ویپان خود را در کمتر از ۴۵ دقیقه به محل شما می‌رسانند.

دوربین مدار بسته

دوربین‌های مداربسته مزایا و راحتی‌های بی‌شماری را به صاحبان خانه و مکان‌های تجاری و شرکت‌ها ارائه می‌دهند. با این حال، وقتی اکثر مردم به دوربین مداربسته فکر می‌کنند به دلیل قیمت بالای  آن دچار تردید می‌شوند اما پشت این قیمت‌های بالا و رقابتی توصیه می‌کنیم از مشاوره‌های شرکت ویپان استفاده کنید. در ویپان به شما کمک می‌کنند تا در خرید و نصب و راه‌اندازی معقول و باکیفیت دوربین‌های مداربسته از هزینه‌های اضافی و گزاف دور بمانید. همچنین درصورتی‌که هم‌اکنون از سیستم دوربین مداربسته استفاده می‌کنید و نیاز به رفع مشکلاتی از قبیل قطعی یکی از دوربین‌ها، انتقال تصویر به موبایل، خرابی هارد و ... دارید با شرکت ویپان تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات