خرید لپ تاپ ایسوس از مقداد آی تی با کمترین قیمت بازار

دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
در صورتی که به لپ تاپ گیمینگ نیاز دارید، خرید لپ تاپ ایسوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
تبلیغات

برند ایسوس در ساخت لپ تاپ‌ و دیگر تجهیزات گیمینگ یکی از بهترین برندها در دنیا است. البته این برند، لپ تاپ‌هایی در رنج‌های قیمتی متنوع تولید می‌کند و حتی بعضی از لپ تاپ‌های ایسوس، از نوع اقتصادی و رقیب مستقیم لپ تاپ‌های لنوو هستند.

اگر به دنبال لپ تاپ اقتصادی هستید، خرید لپ تاپ لنوو منطقی‌تر از لپ تاپ ایسوس به نظر می‌رسد؛ زیرا لپ تاپ‌های اقتصادی لنوو از لپ تاپ‌های اقتصادی ایسوس با مشخصات مشابه، کمی ارزان‌تر هستند. اگر به دنبال لپ تاپ بادوامی هستید که سال‌ها برای شما کار کند، هر دو برند ایسوس و لنوو برای شما مناسب هستند؛ اما خرید لپ تاپ اچ‌پی به دلیل تخصص این برند در ساخت لپ تاپ‌های بسیار بادوام، کار هوشمندانه‌تری است.

شما می‌توانید برای خرید جدیدترین مدل‌های لپ تاپ اچ‌ پی، لپ تاپ لنوو و لپ تاپ ایسوس به فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی مراجعه کنید تا این لپ تاپ‌ها را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر بخرید.

در ادامه می‌خواهیم در رابطه با لپ تاپ‌های ایسوس صحبت کنیم و این برند را به برندهای لنوو و اچ‌پی مقایسه نماییم.

آشنایی با برند ایسوس

پیش از خرید لپ تاپ ایسوس بد نیست کمی در رابطه با این برند بیشتر بدانید. ایسوس یک شرکت تایوانی تولیدکننده‌ی کامپیوتر و لوازم جانبی کامپیوتر است که تاریخ تأسیس آن به سال ۱۹۸۹ بازمی‌گردد. این برند، یکی از برترین برند‌های تولیدکننده‌ی مادربرد و و لپ تاپ‌ گیمینگ در دنیا است.

ایسوس برند علاوه بر تولید کامپیوترهای رومیزی، مادربردها، کارت گرافیک‌ها، گوشی‌های موبایل، نوت بوک‌ها و لپ تاپ‌ها، محصولات دیگری مثل لوازم جانبی کامپیوتر شامل کیبورد و ماوس نیز تولید می‌کند.

درباره لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های ایسوس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند با تمامی برندهای لپ تاپ موجود در بازار رقابت کنند. اگر به دنبال لپ تاپ گیمینگ هستید، خرید لپ تاپ ایسوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس نسبتا بالا است.

با اینکه این برند لپ تاپ‌های گیمینگ متعدد و بسیار خوبی تولید می‌کند؛ اما هدف اصلی ایسوس، تولید لپ تاپ‌ اقتصادی است.

چرا قیمت لپ تا‌پ‌های ایسوس در مقایسه با خیلی از برندها، پایین‌تر است؟

همان‌طور که می‌دانید در صنعت گوشی‌های هوشمند، برند شیائومی گوشی‌هایی با مشخصات گوشی‌های پرچم‌دار ولی با قیمت‌های بسیار خوب تولید می‌کند. شیائومی توانسته است با استفاده از مواد ارزان‌قیمت در ساخت گوشی‌های خود، قیمت آن‌ها را با وجود مشخصات بسیار خوب، پایین نگه دارد.

می‌توان گفت که ایسوس نیز همانند شیائومی دنیای لپ تاپ است و با کمی پایین آوردن کیفیت ساخت، لپ تاپ‌هایی با قیمت‌های مناسب و مشخصات بسیار خوب وارد بازار می‌کند. البته ایسوس یک رقیب قدرتمند در حوزه‌ی تولید لپ تاپ‌های اقتصادی به نام لنوو دارد. خیلی از کاربران، خرید لپ تاپ لنوو را به دلیل قیمت کمی پایین‌تر، به خرید لپ تاپ ایسوس ترجیح می‌دهند. با این حال، لپ تاپ‌های ایسوس، در مقایسه با لپ تاپ‌های لنوو، قوی‌تر هستند.

مقداد آی تی

طراحی لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های ایسوس از نظر زیبایی‌شناسی، وضعیت بسیار خوبی دارند. طراحی لپ تاپ‌های ایسوس بسیار خلاقانه است و یکی از دلایلی که خرید لپ تاپ ایسوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم، طراحی خلاقانه، مدرن و زیبای این لپ تاپ است.

لپ تاپ‌های ایسوس بسیار نازک و سبک هستند و طراحی ساده‌گرایانه‌ی کلاسیک آن‌ها سبب شده است که این لپ تاپ‌ها، طرفداران زیادی داشته باشند.

مقایسه برند لپ تاپ ایسوس با برند لپ تاپ اچ‌پی

دو برند لپ تاپ ایسوس و اچ‌پی هر دو از برندهای مهم لپ تاپ هستند؛ اما خرید لپ تاپ اچ‌پی خیلی بیشتر از خرید لپ تاپ ایسوس است. درحالی‌که اچ‌پی بیش از ۲۴ درصد از بازار جهانی لپ تاپ را به خودش اختصاص داده، سهم برند ایسوس از این بازار تنها حدود ۷ درصد است.

محصولات ایسوس بسیار متنوع‌تر از لپ تاپ‌های اچ‌پی هستند و طراحی‌های خلاقانه‌تری نیز دارند. این لپ تاپ‌ها برای کار کردن، طراحی و گیمینگ مناسب هستند. به‌علاوه، ارزش خرید لپ تاپ ایسوس نسبت به لپ تاپ اچ‌پی بیشتر است.

با این حال، اگر به دنبال لپ تاپی بادوام و مطمئن هستید که سال‌ها برای شما کار کند، نمی‌توانید برندی بهتر از اچ‌پی پیدا کنید. اچ‌پی لپ تاپ‌های گیمینگ زیادی تولید نمی‌کند و اکثر لپ تاپ‌های این برند، برای کارهای روزمره هستند و لپ تاپ‌ دانشجویی محسوب می‌شوند. البته اچ‌پی چند مدل لپ تاپ دارای مشخصات بسیار قوی نیز تولید می‌کند؛ ولی قیمت آن لپ تاپ‌ها بسیار بالا است.

در مجموع می‌توان گفت که لپ تاپ‌های ایسوس و اچ‌پی برای همه‌ی کارها مناسب هستند؛ اما تنوع لپ تاپ‌های ایسوس بیشتر است.

برند اچ‌پی یکی از بهترین برندهای لپ تاپ‌ کاری و دانشجویی است. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ برای محیط کار خود و انجام کارهای شغلی خود هستید، خرید لپ تاپ اچ‌پی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برند لپ تاپ‌های متعددی از این نوع تولید می‌کند و نوت بوک‌های ۲ در ۱ برند اچ‌پی برای دانشجویان عالی هستند.

البته ایسوس نیز لپ تاپ‌های کاری و دانشجویی خوبی تولید می‌کند؛ ولی تنوع این لپ تاپ‌ها در مقایسه با لپ تاپ‌های کاری و دانشجویی اچ‌پی، کمتر است.

با اینکه لپ تاپ‌های سری OMEN برند اچ‌پی برای گیمینگ عالی هستند؛ اما قطعا لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس یک سر و گردن بهتر از لپ تاپ‌های گیمینگ اچ‌پی هستند. خیلی از گیمرها در آرزوی خرید لپ تاپ ایسوس سری ROG هستند. این لپ تاپ‌ها علاوه بر داشتن قدرت لازم برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها، دارای طراحی مخصوص گیمینگ نیز هستند.

مقایسه برند لپ تاپ ایسوس با برند لپ تاپ لنوو

شاید بتوان گفت که رقیب مستقیم برند ایسوس در دنیای لپ تاپ، برند لنوو است که همانند ایسوس، لپ تاپ‌هایی بسیار متنوع تولید می‌کند و در زمینه‌ی تولید لپ تاپ‌ اقتصادی تخصص دارد.

با اینکه لپ تاپ‌های ایسوس دوام بالاتر، گرافیک بهتر و ظرفیت باتری بیشتری در مقایسه با لپ تاپ‌های لنوو دارند ولی به دلیل قیمت بالاتر لپ تاپ ایسوس، خیلی از مردم، خرید لپ تاپ لنوو را به خرید لپ تاپ ایسوس ترجیح می‌دهند.

در زمینه‌ی تولید لپ تاپ‌های کاری و دانشجویی، برند لنوو به دلیل تنوع بیشتر و قیمت پایین‌تر محصولاتش، برتری خفیفی نسبت به ایسوس دارد؛ اما قطعا لپ تاپ‌های ایسوس به دلیل قدرت پردازشی بالاتر و گرافیک بهتر، از لپ تاپ‌های لنوو بهتر هستند. اما قیمت خرید لپ تاپ ایسوس مناسب برای گیمینگ، از قیمت لپ تاپ گیمینگ لنوو کمی بالاتر است.

مزیت‌های خرید لپ تاپ ایسوس

  • قابلیت‌های گیمینگ و گرافیکی بسیار عالی
  • ویژگی‌های نوآورانه
  • طراحی خوب
  • ارزش خرید بالا به نسبت قیمت
  • لپ تاپ‌های گیمینگ اقتصادی

مزیت‌های خرید لپ تاپ اچ‌پی

  • طراحی و کیفیت ساخت عالی
  • نوآوری در طراحی
  • عملکرد بسیار قوی
  • عمر بالای باتری
  • تنوع بسیار زیاد

مزیت‌های خرید لپ تاپ لنوو

  • پرتابل بودن
  • حافظه‌های SSD
  • پشتیبانی خوب از مشتریان
  • قیمت پایین

جمع‌بندی

در این مقاله، پس از معرفی لپ تاپ‌های برند ایسوس، آن‌ها را با دو برند اچ‌پی و لنوو مقایسه کردیم. اگر لپ تاپ گیمینگ نیاز دارید، قطعا خرید لپ تاپ ایسوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ اما برای کاربردهای شغلی و دانشجویی، خرید لپ تاپ اچ‌پی و خرید لپ تاپ لنوو منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ‌های ایسوس، قدرت پردازشی و توان گرافیکی بالای آن‌ها است؛ ولی از نظر دوام، از لپ تاپ‌های اچ‌پی و از نظر پرتابل بودن از لپ تاپ‌های لنوو ضعیف‌تر هستند. در مجموع می‌توان گفت که خرید لپ تاپ ایسوس یک انتخاب هوشمندانه برای گیمرها و کسانی است که با نرم‌افزارهای بسیار سنگین گرافیکی کار می‌کنند. با اینکه قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس کمی بالا است، اما شما می‌توانید برای خرید لپ تاپ ایسوس با بهترین قیمت، به فروشگاه مقداد آی‌تی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات