حرف آخر؛ آموزش کنکور با روش های جدید

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
امروزه ساختار ذهنی دانش‌آموزان با دانش‌آموزان دهه‌های گذشته متفاوت است. به همین دلیل مؤسسه حرف آخر با استفاده از روش‌های جدید و نوین آموزش کنکور به موفقیت دانش آموزان کمک می‌کند.
تبلیغات

در سال‌های اخیر، بحث روش آموزش یک بخش مهم زندگی همه دانش‌آموزان شده است. به همین دلیل هر روزه، آموزش کنکور با روش‌های جدید به منظور افزایش شانس موفقیت آن‌ها صورت می‌گیرد. این امر به داوطلبان کمک می‌کند تا بر اساس آخرین دستاوردهای علمی در حوزه تدریس و یادگیری، قدم در این راه مهم بگذارند. به سبب اهمیت بحث شیوه تدریس، مؤسسه حرف آخر نیز این تغییرات و دستاوردهای نوین روشی را در پکیج‌های درسی خود لحاظ کرده است تا این­‌گونه موفقیت دانش‌آموزان را رقم بزند. در ادامه این مقاله به شما کمک می‌کند تا درک کنید چرا به‌کارگیری این شیوه‌های نوین تدریس در حرف آخر دارای اهمیت هستند.

چرا مؤسسه حرف آخر از شیوه‌های نوین تدریس استفاده می‌کند؟

امروزه ساختار ذهنی دانش‌آموزان با دانش‌آموزان دهه‌های گذشته متفاوت است. به همین دلیل استادان نیز نمی‌توانند از همان شیوه‌های تدریس کهنه بهره ببرند و باید خود را با این تغییرات به‌روز کنند. این مسئله در مورد آزمون کنکور دارای اهمیت بیشتری است؛ زیرا افراد حجم بیشتری از مطالب را باید یاد بگیرند و زیر فشار روانی زیادی باید آن‌ها را به‌کار گیرند.

حرف آخر

آموزش کنکور با رو‌ش های جدید به شما کمک می‌کند تا رویکرد تدریس متفاوت‌تری را شاهد باشید که دامنه نامحدودی دارد و در هر سطح آکادمیکی موفقیت شما را رقم می‌زند. این موفقیت در حرف آخر اتفاق افتاده است. این مؤسسه با کنارگذاشتن شیوه‌های سنتی تدریس و تلفیق روش‌های نوین و کارآمد توانسته است یک ستون قوی آموزشی را برای داوطلبان خود فراهم کند. رسیدن به چنین جایگاهی مستلزم بازبینی چندین‌باره سیستم تدریس است که در طول سال‌ها فعالیت این مؤسسه به دست آمده است.

این الزام به استفاده از روش‌های نوین در تمام پکیج‌های درسی حرف آخر رعایت شده است. برای مثال، یکی از پرطرفدارترین سری پکیج‌های درسی آن، پروژه 6040 است که برای دروس مختلف ارائه می‌شود. برای مثال، درس عربی را در نظر بگیرید. معمولا عربی درسی است که دانش‌آموزان همیشه از سختی و نکته‌داربودن تست‌های کنکوری آن کلافه می‌شوند. حال در پکیج عربی جامع ۶۰۴۰ حرف آخر این نکته‌داربودن با روشی تازه پوشش داده شده است.

این سری پکیج‌ها از دو دوره آموزشی تشکیل شده‌اند که در ۶۰ روز مطالب به شما آموزش داده می‌شود و در ۴۰ روز بعدی دانش شما مورد سنجش قرار می‌گیرد. شما در یک دوره صدروزه نه‌تنها تمام مطالب درسی را پوشش می‌دهید؛ بلکه به‌وسیله تاکتیک‌های تست‌‌زدن و روش‌های ارائه مطالب نوآورانه، مطالب درسی را با کیفیت بهتری فراخواهید گرفت. تقسیم‌‌کردن این دوره تدریس به دو قسمت خوانش و ارزیابی شبیه‌ساز کوچکی از محیط کنکور است و دانش‌آموز این فرصت را دارد تا توانایی خود را مورد محک قرار دهد. برای آگاهی از مشخصات سایر پکیج‌های درسی مجموعه ۶۰۴۰ می‌توانید به قسمت فروشگاه محصولات سایت حرف آخر مراجعه و توضیحات مربوط به هر کدام را مطالعه کنید.

استفاده از شیوه‌های نوین آموزش کنکور در مؤسسه حرف آخر چه مزیت‌هایی دارد؟

  • در آموزش کنکور با روش‌های نوین و جدید، هدف تنها انتقال مطالب نیست، یادگیری مطالب است. به همین دلیل اساتید مؤسسه به یک بار گفتن مطالب بسنده نمی‌کنند؛ بلکه در مطالب درسی مختلف به‌طور ناگهانی مطالب درسی پیشین را میان می‌کشند و سعی می‌کنند با ایجاد ارتباط بین دروس، الگوی منظم فکری برای دانش‌آموزان ایجاد کنند.
  • شیوه‌های نوین تدریس مطالب کنکور، از شیوه سنتی حفظ مطالب عبور کرده است و بر تجربه و آموختن تمرکز دارد. تلاش دارد تا با درآمیختن مطالب درسی، دانش‌آموز را به فهم آن‌ها مجبور کند. دانش‌آموزان هرچه از حفظ مطالب درسی فاصله بیشتری بگیرند، موفقیت در کنکور نیز بیشتر اتفاق می‌افتد. این موضوع در تمام پکیج‌های درسی حرف آخر مورد توجه قرار گرفته است.
  • روش‌های تدریس جدید، در زمان صرفه‌جویی می‌کند. در شیوه‌های سنتی که بر پایه حفظ‌کردن مطالب است، دانش‌آموز باید مرتبا این مطالب را تکرار و در آخر هم در زمان نیاز آن را فراموش می‌کرد؛ اما در این روش‌های جدید چون دانش‌آموز به‌صورت ناخودآگاه مطالب درسی را بین حافظه بلند‌مدت و کوتاه‌مدت جابه‌جا می‌کند، زمان و انرژی کمتری از او گرفته می‌شود.
  • آموزش کنکور با روش‌های جدید تلاش بیشتری در درگیر ساختن دانش‌آموزان دارند. به این معنی که آن‌ها در فرایند یادگیری منفعل نیستند و باید خود بخشی از این فرایند شوند، نه صرفا یک تماشاگر که مطالب درسی را حفظ می‌کند. در این شیوه دانش‌آموز با مطالب درسی درگیر می‌شود و استاد نیز تلاش می‌کند تا سؤالاتی در ذهن او ایجاد کند که جواب‌ آن‌ها را نمی‌داند. این‌گونه دانش‌آموز برای یافتن جواب درگیر و این چالش خود باعث ماندگاری و یادگیری عمیق مطالب درسی می‌شود.
  • یکی از مهم‌ترین مزیت‌های موجود این است که در مؤسسه حرف آخر، شیوه‌های نوین برای تمام دروس به‌کار گرفته شده است و هیچ استثنایی وجود ندارد. تمام دروس برای داوطلبان خود اهمیت دارند و به همین دلیل تلاش شده تا آخرین استانداردهای تدریس نوین در هر کدام به‌کار گرفته شود. شما با آگاهی از جزئیات پکیج‌های آموزشی مؤسسه به‌راحتی از صحت این موضوع اطمینان حاصل خواهید کرد.

ارتباطی بین موفقیت و شیوه تدریس در مؤسسه حرف آخر وجود دارد؟

جواب به این سؤال به‌طور قطع «بله» است. طبق آنچه تاکنون محققان متوجه شده‌اند، هرچه شیوه تدریس استادان به‌روزتر باشد، بازده‌ علمی دانش‌آموزان بیشتر خواهد بود. در آزمون کنکور شما چندین درس متفاوت را با دامنه موضوعی گسترده امتحان خواهید داد که هر درس شامل دروس سه پایه می‌شود. مدیریت این حجم از مطالب برای دانش‌آموزان بعضا ترسناک است. استادان نیز به‌دلیل تسهیل روند مدیریت مطالب تلاش می‌کنند تا از روش‌های نوین بهره ببرند که اغلب با تکنولوژی آمیخته شده است.

مهم‌ترین تأثیر این روش‌های نوین تأثیر در ماندگاری مطالب و به‌کارگیری آن‌ها است. این روش‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر یک مطلب درسی را به‌خاطر بسپارند و در‌نتیجه بهتر از آن استفاده کنند. در مؤسسه حرف آخر نه‌تنها شما مطالب درسی را طبق آخرین روش‌های موجود یاد خواهید گرفت؛ بلکه به یادآوردن و به‌کارگیری آن مطالب را نیز فراخواهید گرفت که خود یک هنر است. 

آموزش کنکور با روش‌های جدید و نوین در سال‌های گذشته شانس داوطلبان را بیشتر کرده است؛ چرا‌که دیگر موضوع تنها درباره مطالب درسی نیست و روش‌های تست‌زدن و راه‌های میان‌بر که برآیند همین شیوه‌های نوین هستند، نیز حائز اهمیت هستند.

شما می‌توانید برای دسترسی به پکیج‌های آموزش کنکور با تخفیف ویژه به سایت مرکزی این مؤسسه و فروشگاه محصولات حرف آخر به آدرس harfeakhar.org مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات