خرید و فروش رمزارز تتر (USDT) در تترلند

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شما می‌توانید رمزارز تتر را در تترلند خرید و فروش کنید. تترلند مرجعی برای خرید و فروش تتر (USDT) با سرعت و امنیت بالا است.
تبلیغات

معرفی رمزارز تتر (Tether)

تتر نوعی ارزپایدار با پشتوانه دلار است که با هدف به حداقل رساندن نوسانات قیمت طراحی شده است. رمزارز تتر برای اولین بار در سال 2014، به عنوان اولین ارزپایدار معرفی شد. این ارز دیجیتال مانند دیگر ارزهای دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین است. یعنی علاوه‌بر اینکه از همان میزان امنیت و سرعت در معاملات بهره می‌برد، دارای پشتوانه فیات هم است. همین باعث پایداری قیمت آن شده است. تتر رمزارزی محبوب است که تریدرها و فعالان حوزه کریپتوکارنسی از آن برای انجام فعالیت‌ها و معاملات خود بسیار بهره می‌برند. به همین دلیل میزان خرید و فروش ارزدیجیتال تتر بسیار بالا است. در حال حاضر با توجه به اطلاعات وب‌سایت Coinmarketcap.com، ارز دیجیتال Tether از نظر حجم بازار، در رتبه پنجم قرار دارد.

علت محبوبیت و مزایای تتر

رمزارز تتر علاوه بر ویژگی‌های بارزی که ذکر شد، مزایای دیگری نیز دارد که مختصرا به آن‌ها اشاره می‌کنیم

۱-سرعت تراکنش

تراکنش با استفاده از رمزارز تتر در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. ویژگی مهمی که برای تریدرها بسیار اهمیت دارد، زیرا انجام سریع معاملات یکی از فاکتورهای مهم در دنیای ارزهای دیجیتال است.

۲-پایین بودن کارمزد

صحبت از کارمزد همیشه بحث داغی بوده است. اگرچه که قیمت کارمزد بسته فاکتورهای مختلفی متغیر است، اما با استفاده از تتر همیشه کمترین کارمزد را پرداخت خواهید کرد. پرداخت کارمزد کمتر قطعا در انتها منجر به سود بیشتر خواهد شد.

۳-ثبات قیمتی

اگر کمی آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشید، متوجه یک ویژگی بارز در آن‌ها خواهید شد. آن ویژگی صعود و سقوط غیرقابل پیش‌بینی ارزش این ارزها است. بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها همیشه در معرض فراز و نشیب‌های قیمتی هستند و بسیاری از فعالان این عرصه از این ویژگی و غیرقابل پیش بینی بودن خشنود نیستند زیرا میزان ریسک افزایش پیدا می‌کند. اما این ویژگی در مورد ارز دیجیتال تتر صادق نیست. همان‌طور که گفته شد، ثبات قیمتی از ویژگی‌های بارز تتر است.

تتر لند

تترلند، خدمات و ویژگی‌ها

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از مراجع مختلف، همواره فاکتورهای مختلفی مدنظر فعالان قرار دارد. اما از شناخته شده‌ترین آن‌ها می‌توان از امنیت، سرعت تسویه (ریال و رمزارز) و قیمت مناسب نام برد. با در نظر گرفتن این فاکتورها می‌توان از تترلند به عنوان مرجعی مناسب برای خرید و فروش تتر یاد کرد. تضمین امنیت معاملات کاربران، قیمت مناسب برای خرید و فروش رمزارز تتر و سرعت واریز تتر همواره از اصولی بوده‌اند که ما در تترلند بر آن‌ها پایبند بوده ایم.

علاوه‌بر این ویژگی‌ها، یک مرجع ایده‌آل باید جهت آموزش و افزایش آگاهی کاربران خود فعال باشد تا با افزایش آگاهی و اطلاعات آن‌ها ریسک از دست دادن سرمایه را تا حد امکان کاهش دهد. به همین دلیل، تترلند آموزش‌های لازم جهت افزایش آگاهی کاربران خود را در وبلاگ و صفحات اجتماعی خود به ساده‌ترین روش‌ها دراختیار کاربران قرار داده است.

برای خرید یا فروش رمزارز تتر، می‌توانید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات