پلتفرم مشاوره مهاجرتی رایگان اینفودنیز

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اینفودنیز، اولین و جامع‌ترین پلتفرم مهاجرتی واسط بین مؤسسات حقوقی و کاربران جهت اخذ اطلاعات مهاجرتی و اخذ ویزای انواع کشورها و گرفتن مشاوره مهاجرتی رایگان از ده‌ها مؤسسه مهاجرتی به‌صورت هم‌زمان.
تبلیغات

دلایل مهاجرت

انسان موجودی عجیب و به دنبال پیشرفت و ترقی است. از سکون بدش می‌آید و مدام به دنبال قرارگیری در جایگاهی بالاتر و بهتر نسبت به گذشته خود است. علاوه بر کمال‌گرایی انسان و تلاش برای رسیدن به جایگاهی بهتر، در سال‌‌های اخیر با توجه به مسائل و اتفاقات اقتصادی کشور ما و به دنبال آن کاهش سطح رفاه، آمار مهاجرت در سال ۱۹۹۰ میلادی از نرخ ۱٫۴۵ درصد به ۲٫۲۹ درصد در سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است.

مهاجرت انواع گوناگونی دارد و بر اساس شرایط عمومی و جایگاه اجتماعی و اقتصادی هر فرد متفاوت است. انتخاب مناسب‌ترین روش مهاجرتی بر اساس موقعیت فرد برای هر کشور مقصد نیز متفاوت است. پس بااین‌وجود پارامترهای بسیاری برای هر فرد بر اساس نوع مهاجرت و کشور مقصد انتخابی باید سنجیده شود و مقدمات آن مهیا گردد.

ما در اینفودنیز تصمیم گرفتیم تا هر آنچه شما عزیزان در این مسیر نیاز دارید را برای شما مهیا کنیم و در این مسیر همراه شما باشیم.

 خدمات قابل ارائه در جامع‌ترین و اولین پلتفرم مهاجرتی (اینفودنیز)

  • معرفی مؤسسات برتر مهاجرتی و وکلای مطرح
  • معرفی مؤسسات زبان
  • اینفوپک معرفی هر کشور و تعیین روش‌های مهاجرتی به هر کشور به همراه توضیحات
  • اطلاع‌رسانی اخبار مهاجرتی و جاب آفرها
  • لایو با افرادی که مهاجرت کردند و استفاده از تجربیات این عزیزان
  • لایو با مؤسسات مهاجرتی و وکلا برای اطلاع‌رسانی از شرایط مهاجرت به کشورهای مختلف و شنیدن ناگفته‌های مهاجرتی توسط این مؤسسات
  • استفاده از تخفیف‌های استثنائی مؤسسات مهاجرتی
  • و مهم‌ترین و مؤثرترین همراهی ما، پیشنهاد افرادی مشابه شرایط شما که در مسیر مهاجرتی قرار گرفتند. شما می‌توانید در این پلتفرم به‌راحتی از تجربیات افرادی که اقدام به مهاجرت کردند و اطلاعات بیشتری دارند استفاده کنید و به‌راحتی این اطلاعات را با هم به اشتراک بگذارید.
اینفودنیز

ارسال فرم ارزیابی مهاجرتی

برای پر کردن این کوله و انتخاب مسیر صحیح مهاجرتی متناسب با شرایط و علایق خودت، تنها کافی است که در سایت اینفودنیز ثبت‌نام کنید و پروفایل خود را به‌دقت تکمیل کنید و حتی با شرکت در کمپین‌های مختلف اینفودنیز از مزایای بسیاری همچون بهره‌مندی از مشاوره رایگان  از چندین مؤسسه مهاجرتی، مسیر ابتدایی حرکتتو مشخص کنی و آگاهانه و با دیدی بازتر قدمهای مهاجرتی خودتو برداری.

یادت باشه که تو این کوله باید تمام چیزهای ضروریه سفر و زندگی آیندتو قرار بدی و نباید چیزیو فراموش کنی. اینفودنیز همراه شما است و نمی‌گذاره که چیزیو فراموش کنی یا از قلم بندازی…

معرفی پلتفرم مهاجرتی انفودنیز

با توجه به افزایش روزافزون مهاجرت، افراد برای اقدام، نیاز به اطلاعات کافی درباره کشورها و انواع ویزاهای مهاجرتی دارند که برای رفع این مشکل نیاز به منابع معتبر و کارآمد دارند. برخی از افراد هم برای رفع این مشکلات از شرکت‌های مهاجرتی کمک می‌گیرند که برای انتخاب مؤسسه مهاجرتی خوب و قابل اعتماد باید هزینه و زمان زیادی بگذارند که هدف پلتفرم اینفودنیز پوشش این خلع در امر مهاجرت است که اینفودنیز تمام تلاش خود را کرده تا بتواند با امکانات و ایده‌های جدید بتواند این مشکلات را در پروسه مهاجرت رفع کند.

امکانات اینفودنیز

  • امکان چت با کاربرانی که در پروسه مهاجرت شرایطی شبیه به شما دارند
  • اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی
  • اطلاع از جدیدترین فرصت‌های کاری و تحصیلی
  • پک‌های کامل مهاجرتی برای کشورها
  • معرفی انواع ویزا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینفودنیز که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما می‌شود. کاربران می‌توانند به پر کردن فرم ارزیابی مهاجرتی از ده‌ها مؤسسه معتبر به واسطه‌ی اینفودنیز مشاوره رایگان مهاجرتی بگیرند.

به این صورت که اینفودنیز فرم مهاجرتی کاربران را در اختیار مؤسسات مهاجرتی معتبر قرار می‌دهد و کارشناسان هر مؤسسه نظر کارشناسی خود را بنا به شرایط فرد عنوان می‌کنند که پس از این امر یک ایمیل به کاربر ارسال می‌شود که با مراجعه به پروفایل خود می‌تواند پیام را مشاهده کند و در راستای نظر کارشناس سؤالات خود را بپرسد. در نهایت یک مؤسسه را از بین مؤسسات انتخاب می‌کند و به‌صورت مستقیم پروسه مهاجرت خود را با شرکت مورد نظر ادامه می‌دهد.

چگونگی پیشنهاد ویزای مناسب برای اشخاص

برای مثال شاید شخصی علاقه به مهاجرت به اتریش یا دیگر کشورهای اروپایی داشته باشد اما با بررسی شرایط شخص، کارشناس پیشنهاد ویزای سرمایه‌گذاری ایتالیا یا هر نوع ویزای دیگری را به کاربر پیشنهاد دهد. یا شخصی که علاقه به کسب ویزای کاری آلمان دارد، بعد از بررسی شرایط توسط کارشناسان پیشنهاد اقدام برای ویزای کانادا به او داده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات