پارس استیل؛ یک محصول برای یک نسل

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پارس استیل اولین برند تولیدکننده ظروف استیل است که از سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را آغاز کرده.
تبلیغات

پارس استیل ماشین‌آلات و تکنولوژی تولید را از پیشکسوتان اروپایی دریافت کرده و در طول سال‌ها فعالیت با کمک بهترین‌های جهان به‌روزرسانی در تولید محصولات انجام داده است. این شرکت با یک خط تولید محدود و تعداد محدودی محصول شروع به فعالیت کرده و هم‌اکنون بیش از ۳۵ نوع ظروف استیل تولید می‌کند. محصولات این واحد شامل انواع دیگ زودپز، قابلمه، ماهیتابه و ست کتری و قوری است. هم‌اکنون پارس استیل با بیش از صدها نمایندگی در اقصی نقاط کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نمایندگی رسمی فروش محصولات پارس استیل

جهت مراجعه حضوری و مشاهده محصولات پارس استیل می‌توانید به فروشگاه‌های شهروند، اتکا، رفاه و هایپراستار در استان تهران و همچنین فروشگاه‌های رفاه، اتکا، بعلاوه یک و هایپراستار در دیگر استان‌ها مراجعه کنید.

با توجه به تمایل افراد به خرید آنلاین، درصورتی‌که شما هم ترجیح می‌دهید محصولات پارس استیل را به دور از هرگونه آلودگی و ترافیک خریداری کنید پارس استیل این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر سایت پارس استیل، دیجی کالا تنها سایت رسمی فروش انواع محصولات پارس استیل است و دیگر صفحات به‌هیچ‌وجه مورد تأیید این شرکت نبوده و نماینده فروش پارس استیل نمی‌باشند.

پارس استیل؛ همسو با انتظارات مشتریان

در کنار معرفی نمایندگی‌های فروش، به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی و طبخ صحیح غذا لازم است نمایندگی‌های معتبر این شرکت در استان تهران و در دیگر استان‌ها را معرفی نماییم. ما مفتخریم که تیمی بزرگ از پارس استیل آماده کمک به مشتریان خود قبل، بعد و حین خرید محصولات هستند.

قبل از خرید: با دادن اطلاعات کافی در مورد محصولات به آن‌ها کمک می‌کنیم تا محصولی را با توجه به نیاز خود خریداری کنند. مشتریان خود را با مزایای استیل آشنا می‌‌کنیم و توضیحات جامع و کافی در رابطه با اینکه استیل چگونه می‌تواند به بهداشت و سلامت خانواده کمک کند به آن‌ها می‎‌دهیم.

در حین خرید: مشتریان خود را با نحوه استفاده، نگه‌داری، شستشو و پخت و پز با ظروف استیل آشنا می‌کنیم. آمادگی پاسخ‌گویی به هرگونه سؤال احتمالی در رابطه با پخت غذا با محصولات پارس استیل را داریم.

بعد از فروش: پارس استیل تنها یک محصول برای آشپزخانه نیست. با خرید هر نوع محصول پارس استیل شما عضوی از خانواده ما می‌شوید و ما سال‌ها بعد از خرید محصول با شما و در کنار شما خواهیم بود. تمامی محصولات این مجموعه شامل خدمات پس از فروش هستند. نمایندگی معتبر خدمات پس از فروش این شرکت در تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از بهار شیراز، نبش خیابان صالحی (میثاق ۴)، پلاک ۲۷۸ است. جهت کسب اطلاعات نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش در دیگر استان‌ها با تلفن دفتر مرکزی پارس استیل تماس حاصل کنید. توجه داشته باشید که استفاده از قطعات یدکی متفرقه غیر استاندارد موجب خطرات احتمالی از جمله انفجار زودپز می‌گردد.

ارتباط با پارس استیل

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 4-77508303 تماس حاصل کنید. ضمناً توجه کنید تنها سایت رسمی فروش محصولات پارس استیل با گارانتی و ضمانت اصالت به آدرس  https://parssteel.com/ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات