فروشگاه نقش زمان؛ روشی آسان برای خرید آنلاین انواع ساعت مچی

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در دنیای امروز انواع ساعت مچی در کنار نقش اولیه‌اش که مشخص کردن زمان و ساعت است، کاربردهای دیگری هم دارد.
تبلیغات

ساعت‌های بروز و مدرن روی صفحه‌نمایششان ساعت، تاریخ، دما، قطب‌نما و دیگر چیزها را نشان می‌دهند. در زمان فعلی شکل‌های بزرگ و سنگین‌وزن ساعت مچی ها سبب شده است که ساعت‌های با طرح ظریف، قشنگ و با بندهای سبک‌وزن و باکلاس به چشم نیایند. ساعت مچی جزئی از ابزار و لوازم مد و اکسسوری هم به‌حساب می‌آید. ساخت و ارائه انواع ساعت‌های بروز با قیمت گران بیان‌کننده این قضیه است. دارا بودن ساعت مچی خوش‌فرم و دارای ظرافت روی مچ دست جزو علامت‌های پوشش بروز و لاکچری محسوب می‌شود؛ ولی ساعت‌های مچی در حال حاضر از قدمت زیادی برخوردار نمی‌باشند. پیتر هنلین مخترع و تولیدکننده نخستین ساعت مچی در دنیا شناخته شده است. هرچند ساخت ساعت‌های آفتابی و شنی به قرن‌ها پیش مربوط می‌شود اما ساعت مچی در قرن شانزدهم میلادی و در اروپا اختراع شد. به‌کارگیری ساعت مچی در قرن بیستم میلادی توسعه یافت. خوب است ذکر کنیم این را که نخستین مشتریان ساعت مچی بانوان بودند که ساعت را تحت عنوان دستبند روی مچ دست خود استفاده می‌کردند.

معرفی انواع ساعت مچی

ساعت‌های مچی که تک عقربه هستند جزو ساعت‌های ویژه محسوب می‌شوند. نخستین ساعت مچی تک عقربه در سال ۱۹۸۶ میلادی توسط آقای کلاوس بتا تولید و به بازار ارائه شدند. سپس باگذشت زمان برندهای دارای اعتبار دنیا به ساختن و همین‌طور ارائه انواع ساعت مچی تک عقربه اقدام کردند. ساعت‌های تک عقربه از ملاک و اساس ویژه‌ای جهت فهمیدن زمان برخوردار هستند. در حالتی که به طریقه‌ی خواندن زمان روی صفحه ساعت را یاد بگیرید کار آسانی به‌حساب می‌آید. انواع ساعت مچی تک عقربه امکان دارد که روی صفحه‌اش ۱۲ عدد باشد یا جزو دسته ۲۴ ساعته باشند. ساعت‌های که دوازده‌ساعته تک عقربه هستند روش مخصوصی در جهت تشخیص زمان‌ دارا هستند.

به صورتی که خط‌های بزرگ در صفحه آن نمایشگر ساعت، خط‌های کمی کوچک‌تر نمایشگر نیم ساعت و خط‌های کوچک‌تر نشان‌دهنده یک ربع ساعت و کوچک‌ترین آن‌ها نشان‌دهنده ۵ دقیقه است. انواع ساعت مچی تک عقربه زمان را برای اندازه حدود چند دقیقه به شما نمایش خواهد داد. به‌طور معمول تاریخ هم بر صفحه ساعت قابل مشاهده است خوبی این گونه از ساعت‌ها این است که به فرد حس آزادگی و آسودگی می‌بخشد. با انواع ساعت مچی تک عقربه شما قادرید دیگر خودتان را از دغدغه‌های زمان خلاص کنید.

روش‌های تشخیص انواع ساعت مچی اصل از تقلبی

از دغدغه‌های افراد حین خرید ساعت مچی این است که چطور می‌شود ساعت جنس خوب و اصلی را از میان ساعت‌های جعلی و فیک بازار شناسایی کرد. در بعضی موارد اشخاص هزینه فراوانی در جهت خرید یک ساعت مچی پرداخت می‌کنند، درحالی‌که بعداً می‌فهمند ساعتی که خریده‌اند جعلی است. جهت تشخیص ساعت مچی اورجینال از نوع تقلبی به بعضی موارد بایستی دقت کرد:

ضمانت و خدمات بعد از فروش بین‌المللی

از نکات ضروری که ساعت‌های مچی اصلی و دارای اعتبار برخوردار هستند، دارا بودن گارانتی بین‌المللی است. برندهای ساعت دارای اعتبار جهانی به محصولات خود ضمانت بین‌المللی خواهد داد. با این حساب شما قادر هستید نه‌فقط در ایران بلکه در هر نقطه‌ای از جهان که برند ساعت خریداری‌شده که دفتر دارد، شعبه یا نمایندگی باشد جهت بهره‌مندی از خدمات رجوع کنید. انواع ساعت مچی برند میان دفترچه راهنمای کالا که حین خرید به‌وسیله‌ی فروشنده به مشتری می‌رسد، شامل انواع نمایندگی‌های دارای مجوز برند در کشورهای گوناگون جهان است.

ساعت مچی زنانه

دارا بودن کد رفرنس

از سایر نکاتی که می‌توان در خصوص پیگیری اورجینال بودن ساعت مچی مورد توجه قرار داد، کد رفرنس هک شده در پشت ساعت مچی است. دسته برندهای دارای اعتبار ساعت مچی یک کد رفرنس دارد که قادر هستید آن‌ها را به وسیله اینترنت و سایت‌های دارای اعتبار مورد استعلام قرار داد. در حالتی که کد رفرنس معتبر نباشد در اورجینال بودن ساعت شک کنید.

کیفیت بالای ساعت

ساعت‌های مچی اصلی و دارای اعتبار از خاصیت ضدآب برخوردار هستند. کمترین عمق آب در این موارد سی متر است که در قسمت شناسنامه کالا یا پشت در ساعت نوشته شده. از سمتی هم ساعت‌های اصلی از صدای خیلی کمی برخوردار است که انواع تقلبی آن را دارا نمی‌باشند. در پایان حین خرید ساعت مچی از فروشنده درخواست کنید که در فاکتور رسمی که به شما می‌دهد، اورجینال بودن کالا را ثبت کند. چنانچه فروشنده از این کار خودداری کرد در اورجینال بودن ساعت مچی انتخاب‌شده شک کنید. از سایر نکات مورد توجه حین خرید ساعت مچی به خرید از نمایندگی‌های مطمئن، گرفتن شناسنامه کالا، وزن مناسب ساعت و طراحی درست و بدون عیب محصول باید توجه نمود.

معرفی ساعت مچی زنانه

مدل و طرح‌های گوناگونی از ساعت مچی زنانه برای شرایط متنوع در بازار موجود هستند. چنانچه قصد دارید به شخصی ساعت مچی کادو بدهید، ساعتی بر اساس نحوه پوشش و شخصیت وی در نظر بگیرید. ساعت مچی زنانه در جاهایی مثل مهمانی و مجالس رسمی بکار گرفته می‌شود و از نگین‌های تزئینی یا سنگ‌های قیمتی یا به‌صورت اسپرت برخوردار است. ساعت‌های مچی زنانه به‌طور معمول دارای قطر صفحه ۳۴ میلی‌متر است اما بعضی از ساعت‌های مچی زنانه جدیدتر صفحه‌هایی به قطر ۶۰ میلی‌متر را دارا هستند و سایز صفحه آن‌ها بسیار بزرگ است. برای خانم‌های سن دار و بانوانی که به روش پوشش سنتی و کلاسیک علاقه‌مند هستند، ساعت‌ مچی زنانه با قطر صفحه کوچک و بندهای باریک و ساده،  می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

ساعت مچی مردانه

معرفی ساعت مچی مردانه

چنانچه قصد دارید فقط یک ساعت مچی داشته باشید و ساعت ستتان نیز دارای صفحه و بند فلزی داشته باشد، ساعت مچی مردانه چرم انتخاب مناسبی نیست! ولی چنانچه به ساعت‌های مچی مردانه بیشتر از این موارد تمایل دارید، در انتخاب ساعت مچی مردانه آزادی بیشتری دارید. دست کم نوعی ساعت کاملا رسمی و شیک را جهت استایل کاری و رسمی برای محیط کارتان برگزینید و یک ساعت مچی مردانه اسپرت را با خصوصیات جذاب و ویژه جهت استایل روزمره خرید کنید. جهت استایل کلی ساعت مچی مردانه رسمی ، ساعت بند چرمی و اکسسوری‌های چرم با رنگ سیاه در مقایسه با شیک‌ترین ساعت‌های فلزی بهتر هستند. ساعت مچی مردانه که دارای بند فلزی است شکلی روزمره‌تر و قدرتمندتر را دارا است. بند چرم استفاده‌شده در ساعت مچی مردانه، ساعت را لوکس‌تر و استایل شما را پیچیده‌تر جلوه خواهد داد.

برای اطلاع از محصولات و قیمت‌ها می‌توانید نام گالری نقش زمان را در گوگل سرچ کنید یا با شماره 26702363-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان فروشگاه نقش زمان برای انتخاب بهتر در خرید بهره‌مند شوید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات