سپیدارسیستم، انتخاب اول کسب‌وکار‌های ایرانی

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 10 دقیقه
حسابداری سخت نیست. کسب‌وکارها با استفاده از دانش حسابداری و بهره‌گیری از یک نرم‌ افزار حسابداری عالی می‌توانند به‌راحتی تمامی فرآیندهای مالی و حسابداری خود را مدیریت کنند.
تبلیغات

شرکت سپیدارسیستم با ارائه بهترین نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی و فروشگاهی انتخاب اول کسب‌وکارهای ایرانی است. در این مقاله به صورت کامل با امکانات و خدمات آموزشی سپیدارسیستم آشنا می‌شوید.

سپیدار بهترین نرم‌ افزار حسابداری برای شرکت‌های کوچک

شرکت سپیدار سیستم با برنامه و عزمی جدی در سال ۱۳۸۷ حضور پیدا کرد تا بتواند بهترین نرم‌ افزار حسابداری را تولید و در اختیار شرکت‌ها، سازمان‌ها و به‌طور کلی تمامی بنگاه‌ها اقتصادی کوچک و بزرگ قرار دهد. نرم‌ افزار حسابداری سپیدار با شعار ساده و پایدار طراحی و تولید شد و در ادامه با پنج بسته‌ی خدماتی، تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری و پخش و سفارش‌گیری متناسب با نیاز شرکت‌های کوچک به بازار ایران معرفی شد.

سپیدار دارای ۱۰ سیستم پیشرفته حسابداری

نرم‌افزار حسابداری سپیدار برای مدیریت دقیق، شفاف و جامع دارای ۱۰ سیستم کاربردی است که هر شرکتی به این سیستم‌ها نیاز ویژه‌ای دارد.

سیستم پخش و سفارش‌گیری

با نرم‌افزار حسابداری پخش و سفارش‌گیری سپیدار، می‌توانید مدیریت کاملی روی فرایند پخش مویرگی خود داشته باشید. در خصوص بازاریابی محصولات خود می‌توانید برای ویزیتور‌های خود محدودیت سقف سفارش‌گیری مشخص کنید و میزان فروش در هر منطقه را تعیین و برنامه‌ریزی دقیقی برای خود داشته باشید. با سیستم پخش و سفارش‌گیری سپیدار سفارشات و درخواست مرجوعی به صورت آنلاین انجام می‌شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم پخش و سفارش‌گیری سپیدار مدیریت وصول مطالبات و ثبت سفارش آنلاین ویزیتورها است.

سیستم مشتریان و فروش

با سیستم مشتریان و فروش سپیدار به‌راحتی می‌توانید اطلاعات به‌روز و دقیقی از حساب مشتریان داشته و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان خود باشید. در سیستم مشتریان و فروش سپیدار می‌توانید انواع فروش مختلف خود را تعریف کرده و برای هر مشتری صورت‌حساب صادر کنید.

همچنین از مهم‌ترین مزایای سیستم مشتریان و فروش سپیدار می‌توان به یکپارچگی اطلاعات بین انبار و فروش، امکان یادآوری و ارسال اطلاعات اقساط به مشتریان و محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده و تهیه گزارش اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد.

سیستم دارایی ثابت

سیستم دارایی ثابت سپیدار به شما کمک می‌کند که استهلاک دارایی خود را به موقع و دقیق محاسبه کنید و در هر زمان که خواستید بتوانید گزارش‌گیری سریع و دقیقی از میزان دارایی‌هایتان داشته باشید. با سیستم دارایی ثابت سپیدار، مدیریت تحصیل، تبدیل و جابجایی اموال، ردیابی تحویل گیرندگان دارایی را بسیار دقیق و به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهید.

سیستم حسابداری

استفاده از سیستم حسابداری سپیدار باعث می‌شود پایان سال مالی بهینه‌ای داشته باشید؛ چراکه به شما کمک می‌کند که حساب‌های سود و زیان و صدور افتتاحیه و اختتامیه را به صورت خودکار بسته تا پایان سال مالی منسجم و منظمی داشته باشید.

از مهم‌ترین مزایای سیستم حسابداری سپیدار می‌توان به پیوست ضمائم به اسناد حسابداری، ثبت دفاتر قانونی، گزارش گردش حساب، تبدیل ارز‌های مختلف به ارز پایه و اطلاع از ویرایش و حذف اسناد حسابداری از طریق پیامک اشاره کرد.

سیستم تردد

شرکتی که نظم نداشته باشد نمی‌تواند مسیر توسعه را برای خود هموار کند. برای کنترل ورود و خروج کارکنان باید برنامه‌ای ویژه داشت. سیستم تردد سپیدار در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه می‌شود که می‌توانید باتوجه به نیاز سازمانی خود آن را تهیه کنید.

در بخش نرم‌افزاری محاسبه عملکرد و در بخش سخت‌افزاری کنترل تردد را با ردگیری و گرفتن گزارش‌های مربوط به تردد در منطقه جغرافیایی را به‌راحتی مدیریت می‌کنید.

سیستم تولید

در شرکت‌های تولیدی باید همیشه مواد اولیه وجود داشته باشد وگرنه سازوکار تولیدی شرکت با توقف رو‌به‌رو خواهد شد؛ با سیستم تولید سپیدار به‌راحتی می‌توانید مصرف مواد‌اولیه را بر اساس میزان سفارش‌هایی که دارید کنترل و سازوکار بخش تولید را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

 از مهم‌ترین مزایای استفاده از سیستم تولید سپیدار می‌توان به گزارش‌گیری از اتلاف مواد‌اولیه، مدیریت ورود و خروج مواد‌اولیه به انبار، محاسبه دقیق قیمت تمام‌شده کالا و گزارش از مقدار واقعی تولید اشاره کرد.

سیستم حقوق و دستمزد

حسابدار برای محاسبه حقوق و دستمزد زمان زیادی را صرف می‌کند؛ اما با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد سپیدار به‌راحتی می‌توان فرایند محاسبه حقوق و دستمزد که از مهم‌ترین و زمان‌بر‌ترین کار‌های حسابدار است را به‌راحتی انجام داد.

در سیستم حقوق و دستمزد می‌توانید اطلاعات کارکنان خود را ثبت و مالیات را با ۴ روش محاسبه کنید. همچنین اگر شرکتی به کارکنان خود وام می‌دهد در سیستم حقوق و دستمزد سپیدار به‌راحتی می‌تواند اقساط ماهانه، مانده وام و خالص پرداختی را محاسبه و به‌راحتی گزارش صورت‌حساب‌های مالی کارکنان خود را هر ماه به آن‌ها ارائه کند.

سیستم انبارداری

مدیریت صحیح، سریع و دقیق انبار شرکت‌های تولیدی از مهم‌ترین و ضروی‌ترین کار‌هایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد. مدیریت انبار به صورت دستی بسیار پیچیده و غیرممکن است. اگر می‌خواهید یکپارچگی و نظمی به انبار خود بدهید سیستم انبارداری سپیدار بدین منظور ساخته شده است.

با استفاده از سیستم انبار داری سپیدار امکان انبارگردانی، قیمت‌گذاری موجودی کالا، تعیین نقطه سفارش، امکان ارسال پیامک در صورت خروج کالا و نگه‌داری تصویر کالا را برای خود فراهم می‌کنید.

سیستم پیمانکاری

اگر درگیر چند پروژه‌ی هم‌زمان هستید، بدون شک مدیریت مالی آن پیچیده و گنگ به نظر می‌رسد؛ اما با استفاده از سیستم پیمانکاری سپیدار می‌توانید به تفکیک پروژه، گزارش کامل و دقیقی از هزینه‌های انجام شده بگیرید و وجوه نقد دریافتی و پرداختی خود را به ساده‌ترین شکل ممکن مدیریت کنید.

 از مهم‌ترین مزایای سیستم پیمانکاری سپیدار می‌توان به تهیه کارت‌پیمان، مدیریت ضمانت‌ها، گزارش‌گیری از میزان تأیید شده هر صورت‌وضعیت و کنترل قرارداد‌ها اشاره کرد.

سیستم دریافت و پرداخت

اگر می‌خواهید تسلط کاملی به شرکت و سازمان خود داشته باشید باید به وجوه نقد که مهم‌ترین دارایی هر شرکتی است توجه جدی داشته باشید. با سیستم دریافت و پرداخت سپیدار دریافت و پرداخت چک‌های تضمینی، گزارش از مانده‌حساب حساب‌های بانکی، ثبت تمامی فرایند‌های چک، کنترل مانده منفی حساب‌های بانک، بررسی مغایرت‌های بانکی و امکان دریافت صورتحساب بانک را به ایده‌آل‌ترین و ساده‌ترین شیوه ممکن مدیریت می‌کنید.

که شما می‌توانید بسته به نیاز شرکت و سازمان خود سیستم‌های متفاوتی را از شرکت سپیدار سیستم خریداری کنید.

نرم‌افزار حسابداری دشت؛ پیام ساده و سودمند

با مدیریت دقیق مالی فروشگاه خود، سودتان را چند برابر کنید! سریع‌ترین راه برای توسعه، مدیریت و تسلط کامل به امور مالی است. با استفاده از بهترین نرم‌افزار حسابداری که همسو با فعالیت‌های اقتصادی شما باشد، به‌راحتی می‌توانید مسیر توسعه را برای فروشگاه و محل کسب خود هموار کنید.

نرم‌افزار حسابداری دشت یکی از پر طرفدارترین نرم‌افزار‌های حسابداری در ایران است و هم اکنون ۲۰ هزار مشترک از نرم‌افزار حسابداری دشت برای مدیریت فروشگاه خود استفاه می‌کنند.

نرم‌افزار حسابداری دشت مورد تأیید دارایی است. با نرم‌افزار دشت می‌توانید کلیه امورات مالی خود اعم از خرید و فروش، سود و زیان، بدهکاری و بستانکاری، موجودی کالا، گزارش‌ها دارایی و... را به بهترین شیوه ممکن مدیریت کنید.

سپیدار سیستم

قیمت نرم‌افزار حسابداری سپیدار و دشت چقدر است؟

نرم‌افزار‌های حسابداری شرکت سپیدار سیستم که جز بهترین نرم‌افزار حسابداری در ایران هستند، قیمت متفاوتی دارند. به‌طور مثال قیمت نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی دشت به تعداد صندوق فروشگاهی، تعداد دفتر حساب فروشگاه و امکاناتی که می‌خواهید بستگی دارد.

همچنین درصورتی‌که نرم‌افزار حسابداری شرکتی، خدماتی، تولیدی، پخش و پیمانکاری سپیدار سیستم نیاز دارید قیمت آن بسته به اینکه از کدام سیستم‌های ۱۰‌گانه استفاده می‌کنید، بستگی دارد. در هنگام خرید توجه کنید که نرم‌افزار حسابداری را برای چند کاربر می‌خواهید تهیه کنید.

مزایا و نقاط قوت نرم‌افزار‌های حسابداری سپیدار سیستم

شرکت سپیدار سیستم در دنیای حسابداری به صورت کاملا تخصصی اقدام به تولید نرم‌افزار‌های حسابداری کرده که ساده، کاربردی و همسو با نیاز فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی ایران باشد. مزایای گسترده نرم‌افزار سپیدار و دشت باعث شده که این دو را به بهترین نرم ‌افزار حسابداری در ایران تبدیل کند.

۱. سریع، دقیق با بروز‌رسانی مداوم

چه نرم‌افزار حسابداری را برای فروشگاه بخواهید چه برای شرکت، نرم‌افزار‌هایی حسابداری سپیدار سیستم، دقیق و بسیار سریع هستند. سپیدار سیستم با توجه به استاندارد‌های موجود در دنیای حسابداری، نرم‌افزار‌های خود را با بالاترین استانداردهای جهانی و داخلی تولید کرده است.

یکی از مهم‌ترین مزایای نرم‌افزار‌های سپیدار سیستم پیروی از استاندارد‌های حسابداری است؛ چرا که با تغییر حسابدار هیچ تداخلی در سیستم حسابداری شما روی نمی‌دهد و حسابدار جدید به‌راحتی می‌تواند در همان روز اول با رویه مالی شرکت و فروشگاه شما هماهنگ شود.

از طرفی باتوجه به بروز‌رسانی مداومی که نرم‌افزار‌های سپیدار و دشت دارند، در صورت هرگونه تغییر در قوانین بیمه، مالیات، واحد‌پولی یا هرگونه ارور و تداخل نرم‌افزاری در سریع‌ترین زمان ممکن با به‌روزرسانی نرم‌افزار با آخرین تغییرات همسو خواهید شد.

۲. امنیت بالا؛ مهم‌ترین ویژگی نرم‌افزار‌های سپیدار و دشت

امروزه در جهان چنانچه نرم‌افزاری طبق استاندارد‌های کد‌نویسی تولید نشده باشد، استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود! هک‌شدن نرم‌افزار آن هم نرم‌افزاری که برای شرکت و فروشگاه استفاده می‌کنید، می‌تواند عواقب بسیار خطرناک و جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

سپیدار و دشت با گذراندن انواع تست‌های امنیتی و گرفتن گواهینامه‌های معتبر خیال مصرف‌کننده را بابت امنیت نرم‌افزاری آسوده کرده است؛ به همین دلیل است که از نرم‌افزار‌های سپیدار و دشت به عنوان بهترین نرم‌افزار حسابداری یاد می‌کنند.

۳. خدمات پشتیبانی؛ مهم‌ترین ویژگی سپیدار و دشت

خدمات پس از فروش و بطورکلی خدمات پشتیبانی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که باید هنگام خرید نرم‌افزار حسابداری خود به آن اهمیت دو چندان بدهید. نرم‌افزار‌ها روی سیستم عامل‌هایی نصب می‌شوند که ده‌ها برنامه‌ای دیگر وجود دارد. امکان حذف برنامه‌های راه‌انداز در هر زمان وجود دارد.

ممکن است روزی با خطا‌هایی همچون عدم ورود به برنامه، عدم بکاپ‌گیری، عدم دسترسی به سرور، هنگ‌کردن نرم‌افزار، حذف اطلاعات، ویروسی‌شدن سیستم و ده‌ها خطایی که پیش‌بینی نمی‌شود مواجه شوید. در این صورت فقط شرکت پشتیبان است که می‌تواند این ایرادات را به‌طور کامل برطرف کند؛

شرکت سپیدار سیستم با توجه به باشگاه گسترده مشتریان و نمایندگانی که دارد، در بخش پشتیبانی بسیار فعال بوده و اهمیت مضاعفی برای بخش پشتیبانی خود قائل است و در سراسر ایران بیش از ۳۲۰ نماینده آموزش را دارا است.

۴. سپیدار و دشت محبوب‌ترین و بهترین نرم‌افزار حسابداری در ایران

شرکت سپیدار سیستم در سراسر ایران بیش از ۶۷ هزار مشترک، ۲۵۰ نمایندگی فروش و ۳۲۰ نماینده آموزش در سراسر ایران دارد. این آمار نشان‌دهنده محبوبیت و بهترین نرم‌افزار حسابداری است که در ایران وجود دارد.

باتوجه به باشگاه گسترده‌ی مشتریان که سپیدار سیستم در ایران دارد، این شرکت از نظر نرم‌افزاری همیشه بروز بوده و در صورت تغییر در قوانین بیمه، مالیات و حسابرسی در سریع‌ترین زمان ممکن با ارائه نسخه به‌روز، نرم‌افزارهای حسابداری خود را، سریعاً با نسخه بهینه و جدید همراه می‌کند.

۵. با توجه به نیاز خود سیستم نرم‌افزاری خاصی را تهیه می‌کنید

سپیدار سیستم برای هر کسب‌وکاری سیستم نرم‌افزاری خاصی را پیاده کرده است. بهترین نرم‌افزار حسابداری، نرم‌افزاری است که به شما قدرت انتخاب بدهد. به همین دلیل نیازی نیست که تمامی سیستم‌های موجود را خریداری کنید.

باتوجه به نیاز کسب‌و‌کار خود می‌توانید از سیستم‌های متفاوتی استفاده کنید. اگر فروشگاه دارید باید از نرم‌افزار دشت و اگر شرکت خدماتی، تولیدی، پخش، پیمانکاری و بازرگانی دارید باید از سیستم ۱۰‌گانه‌ی حسابداری نرم‌افزار سپیدار استفاده کنید.

به دلیل تفکیک‌بودن سیستم‌های حسابداری سپیدار شما برای آن بخش از نیاز شرکت خود نرم‌افزار حسابداری همسویی را خرید می‌کنید. به‌طور مثال اگر شرکت خدماتی هستید و ورود و خروج کالایی در شرکت شما وجود ندارد، نیازی به خرید سیستم انبار داری ندارید.

۶. آموزش حسابداری برای مدیران و حسابداران

شرکت سپیدار سیستم خلع موجود در دنیای نرم‌افزار‌های حسابداری را بسیار خوب شناسایی کرده و در صدد رفع آن برآمده است. شرکت سپیدار سیستم دوره‌های آموزش حسابداری ویژه‌ای را فراهم آورده تا مدیران، حسابداران و مسئولان فروش به‌راحتی بتوانند اطلاعات خود را بروز و از نرم‌افزار‌های حسابداری خود بهترین استفاده ممکن را داشته باشند.

چنانچه برای نرم‌افزار حسابداری خدمات نرم‌افزاری وجود نداشته باشد حسابدار نمی‌تواند به خوبی از تمامی امکانات استفاده کند. آموزش در هر زمینه‌ای اولین گام برای متخصص‌شدن است.

۷. وبلاگ سیپیدار سیستم جایی برای به‌روز بودن

با خواندن مقالات سپیدار سیستم همیشه چند گام جلوتر از رقبای خود باشید! سپیدار سیستم در بخش وبلاگ وب‌سایت خود سنگ تمام گذاشته است. اگر نگاهی به مقالات سپیدار سیستم بیاندازید، متوجه می‌شوید که دنیای از اطلاعات جامع حسابداری را پیش روی خود دارید.

سپیدار سیستم برای هر بخشی اعم از مالیات، اظهارنامه، حسابرسی بیمه، حقوق و مزایا، سنوات، استاندارد‌های حسابداری، و صد‌ها سرفصل و موصوع دیگری که هر حسابداری باید آن‌ها را بداند مقالات بسیار کاملی را ارائه کرده است.

۸. آخرین اخبار و قوانین، با پادکست رادیو مالی

سپیدار سیستم شرکتی کارآمد و متخصص است و برای هر چیزی ایده و امکانات جذابی را در خود دارد. چنانچه دوست دارید آخرین اخبار و موضوعات مرتبط با دنیای حسابداری را به صورت پادکست در خودرو یا با تلفن همراه خود بشنوید، پادکست رادیو مالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با پادکست رادیو مالی اولین نفری باشید که از آخرین اخبار و قوانین مربوط به دنیای مالی و حسابداری مطلع می‌شوید.

سپیدار سیستم

با مفاهیمی که در پادکست رادیو مالی بحث می‌شود به‌روز، دقیق، سریع و مهم‌تر از هر چیزی به مفاهیم و امورات دنیای حسابداری روز به روز مسلط‌تر می‌شوید.

حسابداری خود را به متخصصان بسپارید

در این مقاله شرکت سپیدار سیستم که بزرگ‌ترین و بهترین تولیدکننده نرم‌افزار حسابداری در ایران است را به‌طور کامل زیر ذره بین بردیم. بدون شک سپیدار و دشت بهترین نرم‌افزار حسابداری در ایران هستند که می‌توانید باتوجه به نیاز شرکت و سازمان خود از سیستم‌های مختلف این نرم‌افزار‌های محبوب بهره بگیرید.

نرم‌افزار‌های سپیدار و دشت باتوجه به تفکیک سیستم‌های مختلف خود این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده‌اند که نرم‌افزار حسابداری را به صورت اختصاصی برای هر بخش از فعالیت‌های شرکت و سازمان بتوانید خریداری کنید و هزینه کمتر و بهینه‌ای را بپردازید.

با تهیه بهترین نرم‌افزار حسابداری از سپیدار سیستم مدیریت مالی منظم و یکپارچه‌ای را برای شرکت و سازمان خود به همراه می‌آورید. اگر برای تهیه نرم‌افزار حسابداری سؤال یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با متخصصان و مشاوران شرکت سپیدار سیستم به شماره ۸۱۰۲۲۲۲۲-۰۲۱ تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات