دوره‌های آنلاین زبان مؤسسه کوییک: یکی از راحت‌ترین و مؤثرترین روش برای یادگیری زبان

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
مؤسسه تخصصی زبان کوییک (Quick) با بهره‌گیری از سریع ترین و بهترین روش آموزش زبان در کناراساتید مجرب، حرفه‌ای و متعهد، ارائه دهنده بهترین و متمایزترین خدمات آموزشی به داوطلبان یادگیری زبان‌های انگلیسی و چینی است.
تبلیغات

کوییک با نگاه کاملا تحقیقاتی کار خود را آغاز کرده است و به همین دلیل زبان‌آموزان تمامی سطوح بهترین نتایج را در این مؤسسه کسب کرده‌اند. برای آگاهی بیشتر از مزایای رقابتی ما ذکر چندین نکته ضروری است

همه به‌طور معمول برای یادگیری زبان به مؤسسه زبان مراجعه می‌کنند تا زبان خارجی را به روش سنتی یاد بگیرند. یکی از مهم‌ترین ضعف‌های یادگیری سنتی، دسترسی نداشتن به کلاس‌ها در مدت سفر است!

شاید شما برای رسیدن به کلاس مجبور باشید حداقل یک ساعت و سی دقیقه زودتر برای رفتن به کلاس برنامه‌ریزی کنید! اگر شما وقت کافی برای کل این فرایند ندارید، دوره آنلاین زبان می‌توانید گزینه‌ای عملی برای شما باشد. می‌توانید از طریق برنامه‌های آنلاین مانند اسکایپ، در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید.

چرا باید یک زبان خارجی را آنلاین یاد بگیرید؟

دسترسی راحت دوره‌های آنلاین زبان

یادگیری زبان به صورت آنلاین از طریق اسکایپ، فیستایم و غیره برای کسانی که در مدام در یک جا نیستند و مشغله زیادی دارند مناسب است. لازم نیست نگران مدیریت وقت خود باشید تا خود را به مؤسسه زبان برسانید. با ظهور برنامه‌های مختلف تلفن همراه، می‌توانید در کلاس آنلاین خود شرکت کنید درحالی‌که در ترافیک گیرکرده اید، مشغول آشپزی هستید یا حتی زمانی که در تعطیلات به سر می‌برید.

ما در مؤسسه تخصصی زبان کوییک دانشجویان زیادی داریم که کسب‌و‌کار شخصی خود را اداره می‌کنند و عملا فرصتی برای نشستن سر کلاس را ندارند. مثلا یکی از زبان آموزان، صبح وقتش آزادتر است. بنابراین در ساعت ۷:۰۰ صبح و به مدت یک ساعت و نیم در دوره‌های آنلاین زبان مؤسسه زبان معتبر کوییک شرکت می‌کند.

ما در مؤسسه زبان کوییک حتی در برزیل، روسیه و ایتالیا نیز دانشجو داریم. بنابراین قبل از شروع کلاس‌ها به دلیل اختلاف ساعتی در مناطق مختلف، باهم هماهنگ می‌کنیم.

آموزش زبان انگلیسی کوییک

دوره‌های آنلاین زبان واقعا کارآمد است به‌طوری‌که زبان آموزان از تمامی مناطق و شهرهای کشور و حتی کشورهای دور نیز بتوانند در آن‌ها شرکت کنند. 

دانش‌آموزان فقط روی صدای خود تمرکز دارند

چون در دوره‌های آنلاین زبان از کمک‌هایی که سایر زبان آموزان در کلاس‌های سنتی می‌کنند خبری نیست باعث می‌شود تا زبان آموزان در هنگام صحبت کردن فقط به صدای خود و صدای استاد خود اتکا کنند. در زمان صحبت کردن شما باید مطمئن شوید که تلفظ و لحن شما به مخاطب کمک می‌کند تا حرف شما را بفهمد.

تصور کنید که در یک کلاس سنتی هستید و چون یکی از همکلاس‌هایتان شما صحبت‌های شما را درک نمی‌کند، بیشتر مکالمه شامل «چی گفتی؟» و «ها؟» می‌شود و استاد شما دیگر نمی‌تواند به درستی تاکتیکی که برای تدریس دارد را دنبال کند. بنابراین در دوره‌های آنلاین زبان، استاد می‌تواند بیشتر روی درس تمرکز کند.

ارتباط در اسکایپ باعث می‌شود که زبان آموز بسیار طبیعی باشد و احساس راحتی کند، به‌طوری‌که بیشتر می‌تواند صحبت کند و در کلاس مشارکت داشته باشد. یکی از دانشجویان ما در مؤسسه زبان کوییک که در گرامر مهارت زیادی دارد، وقتی صحبت از مکالمه می‌شود بسیار خجالتی می‌شود. بنابراین، پیشنهاد ما به او این بود که در کلاس‌های اسکایپی شرکت کند تا بتواند از آموخته‌های خود استفاده کند و بیشتر صحبت کند.

کلاس‌های اسکایپ ما باعث افزایش اعتماد به نفس او در صحبت کردن شده است. چراکه دیگر احساس نمی‌کند که کسی او را قضاوت می‌کند و خوشحال هستیم که در غلبه بر این مشکل به او کمک کرده ایم.

استفاده از آموزش چند رسانه ای

وقتی در حال یادگیری یک زبان بصورت آنلاین هستید، می‌توانید به‌راحتی لینک تصاویر یا فیلم‌های مرتبط با موضوعاتی که درباره آن‌ها صحبت می‌کنید را ارسال کنید. همچنین می‌توانید تعاریف را با کپی و جایگذاری آن‌ها در مکالمه را برای زبان آموزان ارسال کنید.

اگر با لپ تاپ در دوره‌های آنلاین زبان شرکت داشته باشید و نه فقط در تلفن یا تبلت، راحت‌تر است. ویژگی جالب کلاس‌های آنلاین این است که مدرس می‌تواند زمانی که توضیحاتش را درک نمی‌کنید، تصاویر آنچه را که درباره آن‌ها صحبت می‌کند را به شما نشان دهد. با این حال، مدرسان ما در مؤسسه کوییک ابتدا به زبان آموزان این فرصت را می‌دهند تا توضیحات را درک کنند، چراکه زبان آموز باید فعال باشد. اگر سعی نکنید مطالب را خودتان بفهمید، هرگز چیزی یاد نخواهید گرفت!

در دوره‌های آنلاین زبان امکان تکرار دارید

افراد کمی با اولین بار گوش دادن به صحبت‌های مدرس، دروس جدید زبان خارجی را یاد می‌گیرند. بنابراین، تکرار به زبان آموزان کمک می‌کند تا به زبان مسلط شوند. با این حال، محیط‌های کلاس سنتی فرصتی را برای شما ایجاد نمی‌کنند تا بدون آنکه در روند کلاس و درس اختلال ایجاد کنید، مطالب را درجا برای شما تکرار کنند.

ناگفته نماند، در دوره‌های آنلاین زبانی که مؤسسه زبان تخصصی کوییک برگزار می‌کند، زبان آموزان را در تمام مراحل یادگیری درگیر می‌کند. علاوه بر این، یادگیری الکترونیکی در این مؤسسه به زبان آموزان این امکان را می‌دهد تا در محیطی راحت و ایمن همگام با سرعت یادگیری هر شخص، زبان را بیاموزند.

به کار گیری روشهای جدید یادگیری

تسلط بر زبان جدید به معنی یادگیری واژگان جدید است که کار ساده‌ای نیست. در حقیقت، بیشتر به یک دوره طولانی مطالعه نیاز دارد که باید با صبر و مرور زمان همراه باشد. خبر خوب این است که بسیاری از دوره‌های آنلاین مؤسسه کوییک برنامه‌های مختلف درسی و ابزارهای چندرسانه ای را برای آموزش مهارت‌های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن به زبان انگلیسی را ارائه می‌دهند.

دوره‌های آنلاین زبان در مؤسسه زبان تخصصی کوییک با رویکرد OQuick برای یادگیری یک زبان خارجی ارائه می‌شود. برای اطلاع از این دوره‌های می‌توانید با شماره‌های مؤسسه تماس بگیرید.

حال بیایید تجربیات شرکت در دوره‌های OQuick مؤسسه کوییک را از زبان یکی از شرکت‌کنندگان آن بخوانیم.

از زبان شرکت‌کنندگان دوره‌های آنلاین زبان مؤسسه کوییک بشنوید!

فرانک، ۳۷ ساله، مشهد

تمام عمرم انگلیسی خواندم. من هرهفته ساعت‌ها صرف مطالعه زمان فعل، افعال عبارتی، افعال مجهول، شنیدن گزارش، جملات شرطی و همه مواردی می‌کردم که شما نیز آن‌ها را می‌دانید و قبلا این موارد را مطالعه کرده‌اید. خیلی امتحان دادم و همه را با موفقیت پشت سر گذاشتم. می‌توانستم بدون مشکل کتاب بخوانم و فیلم ببینم.

ماجرا از اینجا شروع شد که در اول سال ۲۰۱۵ قصد سفر به اروپا را داشتم. این اولین سفر بزرگ من به خارج از کشور بود. من انتظارات، تردیدها و ترسهای زیادی داشتم چراکه سطح انگلیسی من به افراد بومی آنجا نمی‌رسید. اگر من برای اینکه در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی مشکلی نداشته باشم و همه کارهایی را که باید انجام داده بودم، چرا نگران این مسئله بودم؟

با این حال، روزی که به کپنهاگ (اولین مقصدم در اروپا) رسیدم، فهمیدم که ایده من درباره سطح انگلیسی ام اشتباه است. وقتی کسی از من چیزی می‌پرسید نمی‌دانستم چگونه جواب دهم. گاهی اوقات چون نمی‌فهمیدم چی از من پرسیدند (متوجه شدم که واژگانم واقعا ضعیف است)، تکرار می‌کردند تا بفهمم چه می‌گویند. از طرفی برای پاسخ به آن‌ها مجبور می‌شدم که وقت زیادی را صرف فکر کردن درباره چگونگی پاسخ دادن به آن‌ها کنم. این من را عصبی می‌کرد چراکه فقط می‌توانستم با «eeeeeeeeh, yes eeeeeeh well» پاسخ دهم و قادر به گفتن چیزی نبودم.

به همین دلیل تصمیم گرفتم در دوره‌های آنلاین مؤسسه تخصصی زبان کوییک شرکت کنم؛ اما نمی‌خواستم همه چیزهایی را که قبلا می‌دانستم را دوباره مطالعه کنم، آنچه که لازم داشتم تمرین کردن بود. بنابراین وقتی کلاسهایم را با این مؤسسه شروع کردم، آن‌ها از من درباره اولویت‌هایم پرسیدند و گفتم «من می‌خواهم که بتوانم صحبت کنم، من اصول پایه زبان را می‌دانم؛ اما نمی‌توانم صحبت کنم. بزرگ‌ترین مشکل من این است که لحظه ای که پای صحبت کردن به میان می‌آید، نمی‌توانم فکر کنم.»

بعد از شرکت در این دوره‌های آنلاین لغات و تلفظ انگلیسی خود را به‌طور کلی بهبود بخشیدم؛ اما برای اینکه توضیح دهم که کلاس‌های چقدر برای من مؤثر بود، ترجیح می‌دهم شرایطی را به شما بگویم که هرگز فراموش نخواهید کرد. در یکی از کلاس‌های اول من، بعد از سلام و احوالپرسی با استاد خود از من پرسید که هوا چگونه است و من جواب دادم «good, the weather is good»؛ اما او به من گفت:

"ok, but give me more details about the weather, use some other ways to say that the weather is good”. To be honest my reaction was "

«خوب، اما جزئیات بیشتری درباره آب‌و‌هوا به من بده، از روشهای دیگری استفاده کن تا بگویید هوا خوب است.»

صادقانه بگویم واکنش من این بود:

"Oh man, what’s happening with you? Good, bad, it doesn’t matter how the weather is, begin with the class please!"

«اوه مرد ، چی شده؟ خوب، بد، مهم نیست که هوا چگونه است، لطفا کلاس را شروع کن!»

بله، این همان چیزی است که من فکر می‌کردم. متاسفم! من فکر می‌کنم که او در صورت من متوجه این موضوع شده بود چون گفت: «می‌دانم که هیچ چیز خاصی درباره آب‌و‌هوا وجود ندارد و موضوع جالبی نیست که بتوان درباره آن صحبت کرد؛ اما این یکی از بهترین راه‌ها برای شروع مکالمه با کسی است که نمی‌شناسیدش» ... او حق داشت!

این همان چیزی بود که در آن لحظه برای مواجه با نمونه‌ها و موقعیت‌های واقعی زندگی به آن نیاز داشتم. شما این اشتباه من را در ۱۰ سال گذشته داشتم را تکرار نکنید.

الان با کمتر از یک سال از آن تجربه سفرم می‌گذرد و می‌توانم بگویم که این کلاس‌ها به من کمک کرد تا بتوانم از سفر خود لذت ببرم. من با افراد بزرگی آشنا شدم و در کشورهای مختلفی که به آن‌ها سفر کردم دوستانی پیدا کردم و می‌توانستم وضعیت هوا را با کسانی که نمی‌شناختم در میان بگذارم.

جمع‌بندی

دوره‌های آنلاین زبان از آن جهت کاربردی است که وقت گیر نیست و راحت در دسترس است و اعتماد به نفس شما را در صحبت کردن بالا می‌برد. چراکه بیشتر به صحبت کردن متکی است و می‌توانید در ارائه‌های خود از تصاویر و ویدئوهای موجود در اینترنت استفاده کنید. حتما با شماره‌های مؤسسه تحصی زبان کوییک تماس بگیرید و در این دوره‌ها شرکت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات