گیمرها این گوشی موبایل را از مقداد آی تی می‌خرند

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
یکی از کاربردهای گوشی‌ها، گیمینگ است. گوشی‌های گیمینگ، توان پردازشی و صفحه‌نمایش بهتری در مقایسه با گوشی‌های معمولی دارند.
تبلیغات

شما می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ برای گیمینگ به فروشگاه مقداد آی‌تی مراجعه کنید تا بهترین گوشی‌های دنیا را با گارانتی معتبر و قیمتی مناسب بخرید.

یکی از نکاتی که در قیمت یک گوشی هوشمند خیلی تأثیر دارد، توان پردازشی آن است. گوشی‌های قوی‌تر می‌توانند بازی‌های سنگین را خیلی نرم‌تر و راحت‌تر از گوشی‌های معمولی و دارای توان پردازشی ضعیف اجرا کنند.

البته توان پردازشی تنها نکته‌ای نیست که در هنگام خرید یک گوشی باید به آن دقت داشته باشید. دوربین عکاسی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، کیفیت صفحه‌نمایش و خیلی از پارامترهای دیگر، تعیین می‌کنند که کدام گوشی برای شما مناسب است.

خرید گوشی هواوی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند عکس‌هایی بی‌نظیر و حرفه‌ای با گوشی خود بگیرند ولی نیاز چندانی به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل ندارند. کسانی که نیازمند گوشی‌هایی همه‌کاره با قیمت مناسب هستند، بهتر است به خرید گوشی شیائومی فکر کنند اما اگر گوشی گیمینگ می‌خواهید، خرید گوشی سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی‌های سامسونگ از جمله قوی‌ترین گوشی‌های موجود در بازار هستند. این گوشی‌ها با مجهز بودن به صفحه‌نمایش‌هایی بسیار با کیفیت، تجربه‌ای بی‌نظیر از گیمینگ برای شما فرآهم می‌آورند. به‌علاوه، کیفیت اسپیکرهای این گوشی‌ها بسیار بالا است و با صدای بلند و با کیفیت خود، شما را در بازی غرق می‌کنند.

البته قیمت گوشی‌های گیمینگ سامسونگ برای یک کاربر معمولی خیلی بالا است. با این حال، اخیر فروشگاهی به نام مقداد آی‌تی، این گوشی‌ها را با قیمتی مناسب و حتی به صورت قسطی به فروش می‌رساند.

در ادامه می‌خواهیم تعدادی از بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود در این فروشگاه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مقداد ایتی

راهنمای خرید گوشی سامسونگ برای گیمینگ

گوشی‌های سامسونگ تقریبا در همه‌ی زمینه‌ها خوب هستند. یکی از ویژگی‌های خوب این برند که سبب شده خرید گوشی سامسونگ بیش از خرید هر گوشی دیگری در جهان باشد، توان پردازشی این گوشی‌ها و عملکرد عالی آن‌ها در اجرای بازی‌ها است. این گوشی‌ها با پردازنده‌هایی قوی، حافظه‌ی رم بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، با کیفیت و دارای روشنایی زیاد، برای گیمینگ بسیار مناسب هستند. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، ممکن است به دنبال جواب این سؤال باشید که بهترین گوشی سامسونگ برای گیمینگ کدام است؟

در زیر بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا

این گوشی مجهز به یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ ۹/۶ اینچی از نوع AMOLED، ۱۲ گیگابایت رم، یک پردازنده‌ی بسیار سریع کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ و توانایی اجرای بازی‌های ایکس باکس است. صفحه‌نمایش این گوشی دارای رزولوشن ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل است و از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، این صفحه‌نمایش دارای حداکثر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. این صفحه‌نمایش برای اجرای روان هر بازی که فکرش را کنید، آماده است و با رنگ‌های زنده و جزئیات زیاد، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از گیمینگ برای شما فرآهم می‌آورد.

گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارای دو نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده‌ی اندکی ضعیف‌تر اگزینوس ۹۹۰ است. هر کدام از این دو پردازنده با پشتیبانی ۱۲ گیگابایت رم می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌های موجود در پلی استور گوگل را به راحت‌ترین شکل ممکن اجرا کند. به‌علاوه، یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری نیز این گوشی پرچم‌دار سامسونگ را تغذیه می‌کند و با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی، ظرف مدت یک ساعت، از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود.

یکی از ویژگی‌های خاصی که سبب شده خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ به شما پیشنهاد کنیم، امکان اجرای بازی‌های ایکس باکس روی این گوشی با استفاده از Microsoft Xbox Game Pass است. به‌علاوه این گوشی مجهز به یک قلم اس است.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا، دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوبین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی است و می‌توانید عکس‌های متنوع و با کیفیتی با استفاده از این گوشی بگیرید. به‌علاوه، این گوشی می‌تواند در سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه با کیفیت  8k و در سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 4k فیلم‌برداری کند.

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ برای گیمینگ هستید، قطعا یکی از اولین پیشنهادهای ما، گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا است که نه‌تنها تمامی امکانات و ویژگی‌های یک گوشی گیمینگ فوق‌العاده را دارد، بلکه یک گوشی عالی برای عکاسی نیز است.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

قوی‌ترین و گران‌ترین گوشی سامسونگ در حال حاضر، گوشی گلکسی S21 اولترا است. این گوشی، صفحه‌نمایش کوچکتری در مقایسه با گوشی نوت ۲۰ اولترا دارد ولی توان پردازشی آن، بیشتر است. این گوشی را در رتبه‌ی دوم قرار دادیم زیرا صفحه‌نمایش کوچکتری دارد، فاقد قلم اس است و شکاف میکرو SD کارت ندارد.

گوشی S21 اولترا با یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم، یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند در دنیا است و در میان گوشی‌های سامسونگ، رقیب ندارد. یک نسخه‌ی دارای رم ۱۶ گیگابایتی نیز از این گوشی موجود است که آن را به یک هیولای گیمینگ تبدیل کرده است. به‌علاوه، دوربین این گوشی، کمی بهتر از نوت ۲۰ اولترا است.

اگر جدیدترین گوشی سامسونگ را می‌خواهید که برای گیمینگ عالی باشد و قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری بسیار خوبی نیز برای شما فرآهم آورد، باید به فکر خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا باشید.

گوشی S21

 S21 همانند گوشی S21 اولترا مجهز به قوی‌ترین پردازنده‌ی دنیای گوشی های هوشمند، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ با پشتیبانی ۸ گیگابایت رم است. این ترکیب برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها با حداکثر سرعت، کفایت می‌کند و با اینکه رم این گوشی، ۴ گیگابایت از نوت ۲۰ اولترا کمتر است اما به دلیل پردازنده‌ی قوی‌ترش، توان پردازشی کمتری نسبت به آن گوشی قدیمی‌تر سامسونگ ندارد.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی S21 را به گیمرهایی توصیه می‌کنیم که قیمت گلکسی S21 اولترا برای آن‌ها زیاد است و یک گوشی جدیدتر و کوچکتر از نوت ۲۰ اولترا می‌خواهند.

مقداد ایتی

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

برند شیائومی دارای گوشی‌های سری بلک شارک است که به‌طور تخصصی برای گیمینگ طراحی شده‌اند. این برند در سال ۲۰۲۱، گوشی بلک شارک ۴ پرو را وارد بازار کرده است که باید آن را بهترین گوشی گیمینگ شیائومی نامید.

گوشی شیائومی بلک شارک ۴ پرو

گوشی بلک شارک پرو با مجهز بودن یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 5G، ۸ الی ۱۶ گیگابایت رم و یک صفحه‌نمایش دارای نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز، یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار است. این گوشی مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است که با کمک یک شارژر فوق سریع ۱۲۰ واتی، ظرف ۱۵ دقیقه، از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ قدرتمند با ظاهری طراحی شده برای گیمینگ هستید، خرید گوشی شیائومی بلک شارک ۴ پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین گوشی هواوی برای گیمینگ

برند هواوی بیشتر به تولید گوشی‌هایی برای عکاسی حرفه‌ای مشهور است و در بخش گیمینگ، سرمایه‌گذاری زیادی نمی‌کند. با این حال، دوربین/گوشی‌های هواوی P40 پرو پلاس، هواوی میت ۳۰ پرو، P40، هواوی میت ۴۰ پرو و دیگر گوشی‌های پرچم‌دار هواوی، به اندازه‌ی کافی برای فرآهم آوردن یک تجربه‌ی گیمینگ لذت‌بخش، قوی هستند. خرید گوشی هواوی را به گیمرهایی پیشنهاد می‌کنیم که عکاسی نیز به اندازه‌ی گیمینگ برای آن‌ها اهمیت دارد.

جمع‌بندی

یکی از کاربردهای مهم گوشی‌ها که اثر زیادی روی قیمت آن‌ها دارد، توان آن‌ها در گیمینگ است. امروزه جدیدترین گوشی‌های آیفون، سامسونگ، هواوی و شیائومی، ابزارهایی قدرتمند برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها هستند. گوشی‌های گیمینگ قیمت‌های بالایی دارند ولی شما می‌توانید این گوشی‌ها را با قیمت‌هایی مناسب و حتی به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی بخرید.

اگر به دنبال یک گوشی سامسونگ برای گیمینگ هستید، خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر یک گوشی تخصصی برای گیمینگ می‌خواهید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما، خرید گوشی شیائومی بلک شارک ۴ پرو است. همچنین اگر یک گوشی گیمینگ می‌خواهید که در عکاسی نیز بی‌نظیر باشد، خرید گوشی هواوی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات