به وقت فناوری، برای زندگی با ایسل

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ما در ایسل تلاش می‌کنیم تا با ارائه اطلاعات به‌روز و معتبر درباره گوشی‌ها، دنیای دیجیتال را به زندگی‌تان پیوند دهیم و خریدی آسان و مطمئن به ارمغان بیاوریم
تبلیغات

امروزه اگر قصد خرید یک کالا را داشته باشید، راه‌های مختلفی پیش روی شما است. ممکن است بخواهید کیف‌پولتان را بردارید و به بازار آن کالا بروید تا بتوانید کالای مدنظرتان را از نزدیک ببینید و با برند‌های دیگر همان محصول مقایسه کنید. ممکن است بخواهید گوشی‌تان را بردارید و گشتی در فروشگاه‌های اینترنتی بزنید تا درحالی‌که در خانه یا محل کارتان هستید، محصول را به دستتان برسانند. به‌خصوص این روزها به‌دلیل هجوم پیک‌های کرونایی، افراد بیشتری هستند که با شما در دسته دوم قرار بگیرند.

اگر بحث خرید گوشی موبایل در میان باشد، علاوه‌بر خرید، موضوع مهم دیگر داشتن اطلاعات معتبر و درست درباره گوشی‌های موبایل است.

فروشگاه اینترنتی ایسل

وجود اطلاعات معتبر در مقالات ایسل

امروزه راه‌های زیادی برای کسب اطلاعات وجود دارد. شما می‌توانید آن را ازطریق وب‌گردی به‌دست بیاورید یا در اینستاگرام و با تماشای ویدئو کوتاه نقد و بررسی درباره گوشی موردعلاقه‌تان اطلاعات کسب کنید یا ممکن است نیاز داشته باشید شخص متخصصی چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت غیرحضوری این اطلاعات را به شما بگوید. هرکدام که باشد، فرقی نمی‌کند؛ زیرا ایسل همه درهای کسب اطلاعات را به‌روی شما باز گذاشته است.

تجربه لذت کسب اطلاعات ازطریق وب‌گردی

اگر شما از وب‌گردی لذت می‌برید و این راه را می‌پسندید، ما در ایسل هر روز هفته و با کار تیمی اطلاعات دست‌اول و معتبر را برای شما تولید و گردآوری می‌کنیم. همه تلاشمان بر این است که هر موضوع و اخباری درباره گوشی موبایل را در بلاگ ایسل پوشش دهیم.

همچنین، می‌توانید در صفحه محصولات نقد و بررسی موشکافانه همان محصول را بخوانید تا اطلاعات کافی برای خرید گوشی را به‌دست آورید.

اهل وب‌گردی نیستید؟ اینستاگرام چطور؟

اگر از دوستداران برنامه‌های سوشال (همچون اینستاگرام، تلگرام و...) هستید، ما آگاهی را برای شما به این برنامه‌ها آورده‌ایم. شما می‌توانید به صفحات ما در اینستاگرام و برنامه‌های دیگر سر بزنید تا در اوقات فراغتتان و زمانی که از خستگی دنیای واقعی به دنیای مجازی روی آورده‌اید، درباره گوشی موردعلاقه‌تان ویدئو کوتاهی ببینید. همچنین، می‌توانید با دنبال‌کردن ما در جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌هایی که برگزار می‌کنیم، شرکت کنید.

یک راه ساده‌تر را امتحان کنید؛ از دیگران بپرسید!

اگر مقالات موجود در بلاگ و نقد و بررسی محصولات یا محتوای اینستاگرام و برنامه‌های دیگر اعتمادتان را جلب نمی‌کند، بازهم در ایسل دو راه برای شما باز می‌گذاریم.

شما می‌توانید با ما تماس بگیرید و سؤالات خود را با متخصصان ما مطرح کنید که در تمام ساعات کاری پاسخگوی شما هستند. در ایسل واحد بزرگی داریم که تنها هدفش پاسخ به مشتریان و رفع ابهامات شما است. متخصصان ما می‌توانند در مسیر خرید، شما را راهنمایی کنند یا پیشنهاد‌های خوبی بدهند تا کالای مناسب خود را پیدا کنید.

با همه این‌ها، گروهی از افراد هستند که دردست‌گرفتن گوشی و سؤال‌کردن از فروشنده را از هر نوع اطلاعات دیگری معتبرتر می‌دانند. ما برای این دسته افراد هم راه‌حلی داریم. درحال‌حاضر، در برخی استان‌های بزرگ فروشگاه‌های حضوری ما را پیدا می‌کنید. برنامه و هدفمان در آینده این است که این مسیر را ادامه دهیم و در تمامی شهرهای بزرگ ایران فروشگاه‌های بزرگی دایر کنیم تا خریداران و مشتریان به آنجا مراجعه کنند و کالای مناسبشان را ببینند و بخرند.

درباره ایسل بیشتر بدانید

اگر شما فعالی کهنه‌کار در این صنف باشید، احتمالا ایسل را بشناسید. فعالیت ایسل از دهه ۱۳۷۰ آغاز شد و در دهه ۱۳۸۰ شرکت و برند خود را به ثبت رسمی رساند. درادامه، می‌خواهیم از اهداف، مأموریت‌ها، ارزش‌ها و چشم‌اندازمان در ایسل بگوییم؛ پس با ما باشید تا ایسل را بهتر بشناسید.

فروشگاه اینترنتی ایسل

اهداف ایسل

حتما تا الان که پاراگراف‌های بالا را خوانده‌اید، متوجه شده‌اید هدف ایسل فقط فروش کالای دیجیتال نیست؛ بلکه ما می‌خواهیم به مطمئن‌ترین و محبوب‌ترین برند در زمینه کالای دیجیتال و گوشی موبایل تبدیل شویم تا شما مشتریان بتوانید با اطمینان خاطر از خدمات ما استفاده کنید یا با اعتماد از ما کالایی بخرید که موجب شکل‌گرفتن قانع‌کننده‌ترین تجربه ارتباط با دنیای فناوری در شما مشتریان می‌شود.

مأموریت‌های ایسل

شما نمود این هدف بزرگ را در مقالات ما، فروشگاه‌های حضوری ما و در صحبت با مشاوران تلفنی ما می‌بینید؛ چراکه رسیدن به این هدف نیازمند مشاوره و ارائه اطلاعات به‌طور کاملا صادقانه است. مأموریت ما در ایسل این است که شما را به‌سمت خرید کالایی هدایت کنیم که برایتان مناسب‌ترین است تا بهترین تجربه را از استفاده آن کالا در زندگی روزمره‌تان داشته باشید.

جمع‌بندی

در دنیای پرتلاطم فناوری که هر روز اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد، وجود مرجعی معتبر که هم کالای دیجیتال را با قیمتی مناسب و با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد و هم اطلاعات معتبر و مناسبی درباره تکنولوژی و کالاهای دیجیتال گردآوری و تولید می‌کند، حس می‌شود. با ایسل تمامی این نیازهای شما رفع می‌شود.

آیا شما اهل وب‌گردی هستید؟ ما با مقالات به‌روز و معتبر آنجا هستیم. آیا شما اهل گشت‌و‌گذار در اینستاگرام هستید؟ ایسل را با قرعه‌کشی‌ها، جشنواره‌ها، نقد و بررسی‌ها و محصولاتش در آنجا پیدا می‌کنید. آیا دوست دارید با شخصی متخصص درباره محصولات صحبت کنید و اطلاعات خوبی کسب کنید؟ پس، سری به سایت ایسل بزنید. آیا مایل‌اید به‌صورت حضوری درباره کالاها بدانید؟ پس ما به‌زودی فروشگاه‌های بزرگی در تمامی استان‌ها راه‌اندازی می‌کنیم.

اگر می‌خواهید کالاهای دیجیتال را آنلاین بخرید؛ پس ما این امکان را به سریع‌ترین و مطمئن‌ترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده‌ایم. آیا می‌خواهید به‌صورت حضوری خرید کنید؟ بنابراین، منتظر فروشگاه ما در شهر یا استان خود باشید.

پس اگر تا انتهای این مطلب آمده‌اید و به سایت ایسل سری نزده‌اید، تنها یک تجربه خرید یا مطالعه مقالات ما کافی است تا تبدیل به کاربری علاقه‌‌مند به تکنولوژی شوید و اثرات آن را در زندگی خود ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات