خرید اقساطی تلویزیون بدون ضامن از فروشگاه سل

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
خرید اقساطی تلویزیون با بهترین قیمت روز بازار را در فروشگاه سل تجربه کنید، شما با روش‌های مختلفی مانند خرید اقساطی با چک و سفته و خرید اقساطی بدون ضامن می‌توانید اقدام به خرید قسطی تلویزیون کنید.
تبلیغات

 تلویزیون چیست؟ تلویزیون را می‌توان یکی از پرقدرت‌ترین انواع رسانه دانست که امروزه مدل‌های مختلفی از آن در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی از جمله فروشگاه لوازم خانگی سل به فروش می‌رسد.

فروشگاه سل

رسانه‌ها تأثیر عمیقی بر جامعه دارند؛ به‌طوری‌که قادرند از طریق شیوه‌های پذیرفتی عوام‌پسند سبب تغییراتی در جامعه شوند. در واقع رسانه‌ها در بهتر شدن وضعیت زندگی افراد یک جامعه تأثیر بسزایی دارند که نمی‌توان آن را انکار کرد. تلویزیون نسبت به دیگر رسانه‌ها نظیر رادیو، مجلات، روزنامه‌ها و سینما طرفداران بسیاری دارد و از پرکاربردترین وسیله‌های ارتباط جمعی محسوب می‌شود.

اگر به‌صورت ساده بخواهیم بگوییم تلویزیون چیست؟ باید بیان کنیم که یک وسیله برقی است که با استفاده از پخش تصویر و صدا به‌صورت هم‌زمان توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند و به یکی از ضروری‌ترین لوازم در هر منزلی تبدیل شود. تلویزیون‌های ابتدایی تنها قادر به پخش صوت و تصویر به‌صورت سیاه و سفید بودند. رفته‌رفته با پیشرفته تکنولوژی و فناوری تلویزیون‌ها نیز رنگ و بوی دیگری گرفتند و به فناوری‌هایی چون قابلیت هوشمند بودن، پخش تصاویر به‌صورت سه‌بعدی و ... مجهز شدند که آن‌ها را به دستگاهی فراتر از یک تلویزیون معمولی تبدیل کرد.

امروزه قیمت تلویزیون با توجه به میزان امکانات و قابلیت‌هایی که دارد در مدل‌های گوناگون متفاوت است البته عواملی دیگری نظیر سایز نمایشگر، برند سازنده، کیفیت تصویر و دیگر مشخصات فنی بر قیمت تلویزیون تأثیر بسزایی دارند.

در دنیای مدرن امروزی شاهد حضور تلویزیون اینترنتی رایگان نیز هستیم این فناوری جذاب در قابل سایت یا اپلیکیشن به کاربر این امکان را می‌دهد تا از طریق اینترنت و به‌صورت آنلاین بتواند فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود، شبکه‌های صدا و سیما یا پخش زنده تلویزیون را از طریق گوشی هوشمند، تلویزیون هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر تماشا کند.

کیفیت انواع تلویزیون

زمانی که قصد خرید تلویزیون ال جی، خرید تلویزیون سامسونگ یا هر مارک دیگری دارید و به بازار و فروشگاه‌های مختلف می‌روید یکی از مهم‌ترین واژه‌هایی که فروشندگان برای جلب نظر شما استفاده می‌کنند کیفیت تصویر یا همان وضوح نمایشگر است. بسیاری از افراد با مفهوم کیفیت تصویر یا رزولوشن نمایشگر آشنا نیستند. در واقع یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده شفافیت و کیفیت تصاویر در تلویزیون رزولوشن یا دقت تصویر است. هرچقدر رزولوشن نمایشگر‌ بالا باشد پیکسل‌های بیشتری در صفحه وجود دارند که سبب افزایش شفافیت، بهتر شدن کیفیت تصاویر در حال پخش و بالا رفتن قیمت تلویزیون می‌شوند.

اهمیت استفاده از تلویزیونی که تصاویر را با کیفیت خوبی پخش می‌کند بر کسی پوشیده نیست. کیفیت تصویر تلویزیون در مدل‌های گوناگون، متفاوت است و همین مسئله انتخاب یک صفحه‌نمایش مناسب را به یک چالش تبدیل کرده است. در ادامه برای آشنایی بیشتر، شما را با انواع کیفیت تصویر تلویزیون‌های امروزی آشنا می‌کنیم.

تلویزیون HD 

صفحه نمایشگرها با کیفیت تصویر HD برای اولین بار در سال ۱۹۳۶ ساخته شده و به بازار فروش عرضه شدند. رزولوشن ارائه‌شده در تلویزیون‌های HD معادل ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل است که استقبال زیادی از سوی مردم را داشتند و امروزه در رده تلویزیون‌های ارزان‌قیمت قرار دارند. این نوع تلویزیون‌ها انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی هستند که انتظارات بالایی از تلویزیون ندارد و به دنبال خرید تلویزیون ارزان هستند.

تلویزیون Full HD 

با گذشت سال‌ها تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر FULL HD وارد دنیای لوازم صوتی و تصویر شدند که رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را دارند. این نمایشگرها از ۲۰۷۳۶۰۰ پیکسل تشکیل شده‌اند و تصاویر را با دقت بالا، وضوح و کیفیت بسیار مناسبی پخش می‌کنند.

تلویزیون فورکی (4k)

تلویزیون‌های فورکی تصاویر را با کیفیتی چهار برابر کیفیت HD پخش می‌کنند. رزولوشن در نظر گرفته‌شده در صفحه‌نمایش این تلویزیون‌ها به‌صورت ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل ارائه شده است. قیمت تلویزیون فورکی نسبت به قیمت تلویزیون‌ Full HD بالاتر است در نتیجه اگر پخش تصاویر با کیفیت بسیار بالا اهمیت بالایی برای شما دارد و از نظر مالی نیز مشکلی ندارید خرید تلویزیون 4k انتخاب مناسبی برای شما است.

فروشگاه اینترنتی سل تنوع بالایی از مدل‌های مختلف تلویزیون با کیفیت تصویری‌های گوناگون را ارائه می‌دهد در نتیجه شما محدودیتی در انتخاب ندارید و بهترین مدل متناسب با خواسته‌هایتان را از آن خریداری کنید.

فروشگاه سل

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

در سال‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی از جمله تلویزیون هستیم و همین موضوع سبب شده است تا بیشتر از گذشته مردم به خرید اقساطی لوازم خانگی روی بیاورند. امکان خرید اقساطی تلویزیون از فروشگاه اینترنتی سل خبر خوشحال‌کننده‌ای برای آن دسته از افرادی است که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی توان خرید نقد و یک جای این کالا را ندارند.

با فروشگاه اینترنتی سل دیگر نیازی نیست که به دنبال فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون شهاب، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، تلویزیون قسطی کرج، تلویزیون قسطی شیراز و در نقاط مختلف ایران باشید و زمان، انرژی و وقت زیادی را برای این منظور صرف کنید.

بلکه در هر جایی که هستید به‌راحتی به سل متصل شده و خرید اقساطی تلویزیون سونیا، خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید تلویزیون قسطی سامسونگ، خرید تلویزیون قسطی اسنوا و تلویزیون دلخواه خود را با شرایط کاملا منصفانه و ایده‌آل انجام دهید.

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

فروش اقساطی تلویزیون با سفته در فروشگاه اینترنتی سل برای آن دسته از افرادی در نظر گرفته شده است که دسته‌چک و ضامن معتبر ندارند. با تماس با کارشناسان سل اطلاعات لازم در خصوص خرید اقساطی تلویزیون با سفته را کسب کنید.

خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت

فروشگاه اینترنتی سل برای کسانی که دارنده حکمت کارت هستند امکان خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت را مهیا کرده است. جهت آگاهی از شرایط و نحوه خرید تلویزیون اقساطی با حکمت کارت تنها کافی است با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید.

مقایسه انواع تلویزیون

امروزه تنوع بالایی از انواع تلویزیون در بازار موجود است که علاوه بر برند سازنده از نظر فناوری و قابلیت‌ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین برای انتخاب و خرید تلویزیونی مناسب و متناسب با خواسته‌هایتان بهتر است با انواع تلویزیون آشنا شوید.

تلویزیون‌های lcd نسل قدیم تلویزیون هستند که با استفاده از لامپ فلورسنت تصاویر را پخش می‌کردند که با ورود تلویزیون‌های led دیگر کمتر کسی به سراغ خرید تلویزیون LCD می‌رود. امروزه شرکت‌های ایرانی و خارجی تلویزیون ال ای دی را در انواع معمولی، سه‌بعدی، هوشمند و حتی سه‌بعدی – هوشمند در سایزهای مختلف طراحی و تولید می‌کنند.

انواع تلویزیون هوشمند یا اسمارت (Smart) با اتصال به اینترنت از طریق Wifi  و درگاه LAN  امکانات هوشمند متنوعی را چون مرور صفحات وب، نصب بازی و اپلیکیشن، اشتراک‌گذاری تصاویر یا چت ‌کردن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته قابلیت هوشمند بودن سبب افزایش قیمت تلویزیون می‌شود. اگر علاقه‌مند به تماشای سریال و فیلم‌های سه‌بعدی هستید به سراغ تلویزیون سه‌بعدی بروید که امکان پخش تصاویر بعددار را از طریق عینک‌های مخصوص مهیا می‌کند.

جهت خرید تلویزیون تنها کافی است به صفحه تلویزیون فروشگاه سل مراجعه کنید و تلویزیون مورد نظر خود را با تضمین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

فروشگاه سل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که در آن قیمت تلویزیون ایرانی و خارجی همچون قیمت تلویزیون اسنوا، قیمت تلویزیون جی پلاس، قیمت تلویزیون ایکس ویژن، قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون سام الکترونیک، قیمت تلویزیون تی سی ال و دیگر برندها بهترین قیمت بازار است.

فعالیت فروشگاه اینترنتی سل تنها به فروش تلویزیون محدود نیست بلکه در آن قیمت لوازم خانگی دیگر چون قیمت کولر گازی، یخچال و فریزر، اجاق گاز، لباسشویی و ... نیز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسند. با فروشگاه اینترنتی سل کالای مورد نیاز برای منزل یا جهیزیه خود را با قیمتی مناسب‌تر از بازار و دیگر فروشگاه‌ها خریداری کرده و در کوتاه‌ترین زمان در منزل تحویل بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات