سرویس‌های مناسب ایمیل مارکتینگ در سرور پارس

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های جذب مشتری است که کسب‌وکارها و وب‌سایت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند.
تبلیغات

کسب‌وکارهای آنلاین تلاش می‌کنند تا از طریق این سرویس‌ها به بهترین شکل ممکن بتوانند برای برند بازاریابی کنند. این روش یکی از شیوه‌های محبوب تبلیغ است که کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از آن مشتریان بسیار زیادی را جذب کنند؛ اما با استفاده از کدام ابزارها می‌توان برای ایمیل مارکتینگ برنامه‌ریزی کرد؟ در ادامه بهترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگ ارائه شده است.

مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی ایمیلی مزایای زیادی دارد که همین مزایا باعث می‌شود تا کسب‌وکارها برای جذب بیشتر مشتری از آن استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای این شیوه داشتن امکان تمرکز روی کاربران هدف است. این بدان معنا است که شما می‌توانید روی مخاطب خاصی تمرکز کرده و شانس تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

یکی دیگر از مزایا و ویژگی‌های بسیار مهمی ایمیل مارکتینگ امکان شخصی‌سازی ایمیل‌ها است. در واقع سرویس‌های ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید ایمیل‌های شخصی شده را ارسال کنید. شخصی‌سازی کردن ایمیل سبب می‌شود تا مشتریان احساس اعتماد بیشتری به وب‌سایت شما داشته و شانس بالاتری برای جذب آن‌ها داشته باشیم؛ اما این روش بازاریابی دیجیتال مزیت‌های دیگری نیز دارد.

برای مثال:

  • سطح بالای دسترسی
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • ریسک حداقل
  • بازگشت سرمایه
  • هدف‌گیری مستقیم

بهترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگ

سرور پارس

۱- Constant Contact

یکی از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ محبوب، سرویس Constant Contact است که کسب‌وکارهای کوچک در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. این سرویس به کسب‌وکارهای مختلف اجازه می‌دهد تا ۶۰ روز به‌صورت رایگان از آن استفاده کرده و سپس با قیمت‌گذاری ۲۰ دلار در ماه از Constant Contact برای بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنند.

یکی از امکانات جذاب که Constant Contact به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد، آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ است. کسب‌وکارهایی که در این زمینه تخصصی ندارند، می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کرده و از سرویس Constant Contact به نحو احسن برای بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنند.

۲- GetResponse

GetResponse یکی از سرویس‌هایی بسیار محبوب در حوزه ایمیل مارکتینگ است. بلافاصله بعد از ثبت نام کردن در این سرویس صفحه‌ای برای شما باز شده و می‌توانید با ایجاد یک لیست فرایند ایمیل مارکتینگ خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. رابط کاربری که در GetResponse قرار دارد بسیار جذاب و کاربرپسند بوده و امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

GetResponse یک دوره دسترسی ۳۰ روزه کاملاً رایگان داشته و در این مدت می‌توانید از آن استفاده کنید. پس از پایان دوره رایگان نیز می‌تواند با توجه به نیاز خود از پلن‌های مختلف این سرویس برای انجام فرایند ایمیل مارکتینگ بهره ببرید.

۳- MailChimp

اگر وبلاگ نویس هستید یا وب‌سایت کوچکی دارید، می‌توانید از سرویس MailChimp و پلن رایگان آن استفاده کنید. پلن رایگان این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ۱۲ هزار ایمیل برای دو هزار نفر ارسال کنید. این سرویس زمانی که قصد دارید تا مقدار بیشتری ایمیل برای مخاطبان بیشتری ارسال کنید باید از پلن‌های مختلف MailChimp بهره ببرید.

بی‌شک این سرویس را باید یکی از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ پیشگام در فضای بازاریابی ایمیلی بنامیم که روزانه بیش از یک میلیارد ایمیل با استفاده از این سرویس به میلیون‌ها مخاطب ارسال می‌شود. از مهم‌ترین امکانات این سرویس می‌توان به قابلیت زمان‌بندی ایمیل‌ها، تقسیم‌بندی کاربران، سرویس ورود دومرحله‌ای و غیره اشاره کرد.

۴- نجوا؛ یکی از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ ایرانی

در قسمت‌های قبلی به معرفی چندی از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ پرداختیم؛ اما خوشبختانه این امکان با یک پلتفرم ایرانی نیز مهیا شده است. با استفاده از سرویس‌های ایرانی نیز می‌توانید برای بهبود کسب‌و‌کار خود و بازاریابی برای برند، ایمیل‌های مختلفی به لیست مخاطبان خود ارسال کنید.

یکی از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ ایرانی نجوا است که می‌توانید از امکانات موجود در این سرویس استفاده کرده و کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود را به بهترین شکل ممکن پیش بروید. اگر به دنبال یک سرویس ایرانی در این حوزه هستید، نجوا گزینه مناسبی برای شما به‌حساب می‌آید. در پلن رایگان این سرویس محدودیت تعداد مخاطبان وجود ندارد؛ اما تنها می‌توانید در یک ماه ۳۰۰۰ ایمیل ارسال کنید و برای اینکه بتواند این تعداد را افزایش دهید لازم است تا از پلن‌های پولی این سرویس استفاده کنید.

سخن آخر

در قسمت‌های قبلی با بهترین سرویس‌ها برای ارسال گروهی ایمیل آشنا شدید، اما فراموش نکنید که برای موفقیت در یک کسب‌و‌کار اینترنتی نمی‌توان تنها به یک موضوع اکتفا کرد. در کنار ارسال ایمیل، باید تأثیر بالای یک هاست خوب و پرسرعت را جدی بگیرید. بدون داشتن یک هاست یا سرور با سرعت بالا، شانس شما برای موفقیت در این حوزه ناچیز خواهد بود. 

همچنین در کنار تمامی این موارد بایستی از یک برنامه مناسب برای تولید محتوا حرفه‌ای و اصولی نیز پیروی کنید. با داشتن یک برنامه‌ریزی مشخص، تولید محتوای ارزشمند، سئو، تبلیغات، ایمیل مارکتینگ و البته ارائه محصولات مناسب، موفقیت در یک‌قدمی شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات