پاکشوما کولر گازی با برند کنوود تولید می‌کند

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پاکشوما از تولید و عرضه‌ی کولرهای گازی با برند پاکشوما در داخل کشور خبر داد.
تبلیغات

ما در پاکشوما با سابقه‌ی حدود نیم قرن فعالیت موفق در حوزه تولیدات لوازم خانگی با برندهای پاکشوما، کندی، میدیا و آکس، موفق شده‌ایم تا با محصولات با کیفیت همچون انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و جاروبرقی سهم بالایی از بازار ایران را بدست آوریم. حال براساس استراتژی توسعه‌ی برند، پاکشوما این بار محصولات برند کنوود را به سبد برند خود اضافه کرده که در فاز اول کولرهای گازی با این برند را با خدمات پاک سرویس ارائه کند.

پاکشوما

ما یک بخش تخصصی در کارخانه گروه پاکشوما جهت تولید و عرضه انواع محصولات تهویه مطبوع خانگی در مساحت زیرساختی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع و ظرفیت تولید بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه انواع کولرگازی زیرساخت ایجاد کرده‌ایم.

در فاز اول، کولرهای با موتور اینورتر و روتاری تولید شده که از ویژگی های این محصول می‌توان به گاز مبرد R410a که سازگار با محیط زیست، میزان پرتاب باد  ۱۵ متر به صورت چهاروجهی با قابلیت انتشار یون منفی و سیستم تصفیه هوا به همراه فیلتر ۶ گانه و نیز مجهز به سیستم خودکار نظافت فیلتر ها، به همراه پره‌های طلایی با گارانتی "پاک سرویس" شامل ۶۰ ماه کمپرسور و ۱۸ ماه ضمانت سایر قطعات راهی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات