مارکا کتاب؛ خرید کتاب‌های درسی از دبستان تا کنکور

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
مارکا کتاب یک فروشگاه آنلاین بزرگ و جامع انواع کتاب‌های درسی، کمک درسی، کنکور، دانشگاهی، زبان، عمومی و ... است که امکان خرید اینترنتی، تلفنی و حضوری هزاران جلد کتاب را در سراسر کشور فراهم می‌کند.
تبلیغات

بیش از ۶ سال از حضور فروشگاه مارکا کتاب در فضای اینترنت می‌گذرد و ورود کرونا نیز باعث شده تا این مجموعه تمرکز بیشتری بر فروش آنلاین داشته باشد. در حال حاضر نیز بیشتر سفارش‌های مارکا کتاب به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد. در ادامه بیشتر با خدمات و مزایای خرید از مارکا کتاب آشنا می‌شویم.

مزایای خرید کتاب از فروشگاه مارکا

سال‌ها فعالیت و تجربه فروش حضوری، تلفنی و آنلاین کتاب باعث شده تا مارکا کتاب به‌خوبی با نیازهای مشتریان خود آشنا باشد. از این‌رو تمام تلاش مجموعه مارکا ارائه خدمات باکیفیت و متناسب با همان چیزی است که مشتریان از یک فروشگاه آنلاین کتاب انتظار دارند. نقاط قوت بانک کتاب مارکا که باعث شده هزاران نفر در سال از این فروشگاه کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند شامل موارد زیر می‌شود:

  • بانک کتاب با هزاران جلد کتاب در موضوعات مختلف
  • امکان خرید کتاب‌های کم یاب
  • سرعت بالا در تهیه و ارسال کتاب
  • امکان خرید کتاب به‌صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری
  • امکان تحویل اکسپرس (ارسال با پیک در همان روز) برای سفارش‌های شهر تهران
  • ارسال ۲۴ تا ۴۸ ساعته کتاب برای شهرستانی‌های عزیز
  • ارائه تخفیف‌های همیشگی
  • به‌روز بودن کتاب‌ها و ارائه خدمات خلاقانه

شما هم می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بانک کتاب مارکا کتاب‌های مورد نظر خود را از بین هزاران جلد کتاب در این فروشگاه آنلاین کتاب خریداری کنید و به جمع مشتریان خوشحال مارکا کتاب بپیوندید. در ادامه با خدمات فروشگاه آنلاین مارکا کتاب بیشتر آشنا خواهیم شد.

ماراکا

کتاب‌های درسی؛ از اول دبستان تا سال آخر دبیرستان

یکی از خدمات پرطرفدار مارکا، فراهم کردن شرایط سفارش کتاب درسی نظام جدید در همه مقاطع تحصیلی شامل دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان است. با مراجعه به صفحه سفارش کتاب درسی در سایت مارکا می‌توانید به‌راحتی مقطع تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید و تمامی کتاب‌های درسی سال جدید را به‌راحتی خریداری کنید. مارکا کتاب در تمام طول سال تحصیلی امکان خرید کتاب‌های درسی را فراهم می‌کند بنابراین دیگر لازم نیست نگران گم شدن یا خراب شدن کتاب‌های درسی توسط فرزندان خود باشید.

کتاب‌های کمک درسی؛ بهبود نمرات مدرسه و لذت بردن از یادگیری دروس

کتاب‌های کمک درسی به دانش آموزان کمک می‌کنند تا مطالب را بهتر بیاموزند و از یادگیری دروس لذت ببرند. به این ترتیب این کتاب‌ها تأثیر زیادی روی موفقیت دانش آموزان در دوران مدرسه و بهبود نمرات آن‌ها دارند. انتشارات معروف زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند و هرساله صدها جلد کتاب کمک درسی برای تمامی مقاطع از پیش‌دبستانی تا دبیرستان به چاپ می‌رسد. مارکا کتاب این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید در یک مکان به همه کتاب‌های کمک درسی در هر مقطعی و برای هر درسی دسترسی داشته باشید. تخفیف‌های ویژه و امکان خرید بر اساس مقطع تحصیلی، انتشارات، نویسنده و حتی سال چاپ از مزایای خرید کتاب کمک درسی در سایت مارکا است.

کتاب کنکور؛ هر آنچه برای موفقیت در کنکور نیاز دارید

فرقی نمی‌کند که در کدام رشته تحصیل می‌کنید و در چه مقطعی از دوران دبیرستان قرار دارید، مارکا کتاب هر آنچه برای موفقیت در کنکور لازم است را برای شما فراهم می‌کند. در فروشگاه آنلاین کتاب مارکا شما می‌توانید صدها جلد کتاب کمک آموزشی کنکور برای رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر را تهیه کنید. علاوه بر این امکان خرید DVD-های آموزشی کنکور با تخفیف ویژه نیز در این مجموعه فراهم شده است. ارائه جدیدترین نسخه کتاب‌های کنکور معروف و محبوب، تخفیف‌های همیشگی و ارائه راهنمایی‌های لازم برای خرید کتاب کنکور از مزایای اصلی مارکا کتاب است. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 02166400400 علاوه بر ثبت سفارش خرید از مشاوره خرید کتاب کنکور نیز بهره‌مند شوید.

کتاب‌های دانشگاهی؛ کتاب‌های عمومی و تخصصی همه رشته‌ها

یکی از مشکلاتی که بسیاری از دانشجویان با آن روبه‌رو هستند عدم دسترسی به کتاب‌های تخصصی یا عمومی رشته خود در دانشگاه هست. تا جایی که گاهی اوقات باید جستجوهای طولانی برای پیدا کردن یک کتاب توسط دانشجویان انجام گیرد. از طرفی پیدا کردن یک نسخه خاص از کتاب ممکن است چالش‌برانگیز باشد. مارکا کتاب با جمع‌آوری بانک کتاب دانشگاهی در تلاش است تا مدت‌زمان جستجو و هزینه خرید کتاب دانشگاهی را کاهش دهد. دانشجویان همه رشته‌های علوم انسانی، رشته پزشکی، فنی و مهندسی و علوم پایه می‌توانند کتاب‌های عمومی و اختصاصی رشته خود را در بانک کتاب مارکا خریداری کنند. شما با خرید کتاب دانشگاهی در فروشگاه آنلاین کتاب مارکا می‌توانید از تخفیف ویژه با تحویل اکسپرس در تهران بهره‌مند شوید.

کتاب زبان؛ صفر تا صد زبان از انگلیسی تا آلمانی

یادگیری زبان فرآیندی سخت و زمان‌بر است که با کمک کتاب‌های زبان می‌تواند سریع‌تر به نتیجه برسد. این روزها بیشتر افراد برای یادگیری زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی به دنبال خرید کتاب خودخوان هستند تا با مطالعه و یادگیری مرحله به مرحله مهارت‌های خود در یک زبان جدید را تقویت کنند. بانک کتاب مارکا امکان خرید کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی، فرانسه، اسپانیای و آلمانی به همراه کتاب‌های رمان و داستان‌های زبان اصلی را برای علاقه‌مندان به یادگیری و تقویت زبان خارجی فراهم کرده است. این مجموعه تلاش می‌کند تا کتاب‌های باکیفیت و اصلی را با قیمت مناسبی به دست افرادی که قصد خرید کتاب زبان را دارند برساند.

کتاب‌های عمومی؛ از کتاب کودک تا رمان‌های عاشقانه

با مراجعه به سایت مارکا کتاب می‌توانید به آرشیو بزرگی از کتاب‌های عمومی در دسته‌بندی‌های مختلف ادبیات و داستانی، کتاب سبک زندگی، کسب‌و‌کار، کودکان و نوجوان و ... دست پیدا کنید. کتاب‌های موجود در فروشگاه مارکا کتاب همواره در حال به‌روزرسانی هستند تا در کنار آثار بزرگ ادبیات جهان بتوانید جدیدترین عناوین چاپ‌شده را به‌سرعت خریداری کنید. از مزیت‌های دیگر خرید کتاب از این مجموعه، دسترسی به کتاب‌های کمیابی است که امکان خرید اینترنتی و تلفنی آن‌ها با تخفیف ویژه در مارکا کتاب فراهم شده است.

ماراکا

خرید کتاب از فروشگاه مارکا کتاب؛ یک خرید لذت بخش

در این مطلب با خدمات فروشگاه آنلاین کتاب مارکا آشنا شدیم. مجموعه مارکا کتاب در طی سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های اصلی افراد برای خرید کتاب‌های درسی، کمک درسی، کنکور، دانشگاهی، زبان و عمومی بوده است و توانسته با ارائه خدمات باکیفیت، سریع و با قیمت مناسب نظر مثبت مشتریان را کسب کند. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به سایت بانک کتاب مارکا از خرید کتاب‌های مورد نیاز خود با قیمت مناسب و ارسال سریع لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات