خدمات سئو و بهینه سازی سایت شرکت مهام

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
منظور از خدمات سئو یا خدمات بهینه‌سازی یک چیز است و همگی توسط شرکت مهام به صورت تخصصی انجام می‌شود.
تبلیغات

این روز ها هر کسب و کاری برای دیده شدن نیازمند قرار گرفتن در صفحات اول گوگل است و زمانی که یک کسب‌و‌کار به رنک یک گوگل رسید نیازمند تثبیت این جایگاه است تا توسط رقبا حذف نشود.

 مهم ترین خدمات سئو

به‌طور خلاصه هر فعالیتی چه داخل سایت و چه خارج سایت به این هدف که روی کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل برسید خدمات سئو و بهینه‌سازی می‌گویند. خدمات و بهینه‌سازی سایت یک فرایند مستمر است که مادامی که سایت وجود دارد باید انجام شود البته شما باید نگاهی به تعرفه سئو شرکت‌های سئو بیندازید تا بتوانید که بهترین شرکت را انتخاب کنید. شرکت مهام انجام دهنده کلیه خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت به صورت تخصصی است و در هرزمینه یک تیم تخصصی دارد. به اشخاصی که خدمات سئو انجام می‌دهند به اصطلاح مهندس سئو می‌گویند. شما می‌توانید برای ارتباط با تیم مهندسین سئو مهام با شماره ی 09107766641 تماس بگیرید.

منظور از خدمات سئو سفید چیست؟

در کل به هر فرآیندی که در راستای قوانین موتور های جست وجو باشد و منجر به بهبود سایت شود سئو سفید می‌گویند. موتور های جست و جو امروزه خیلی باهوش شده‌اند و از الگوریتم های به روزی استفاده می‌کنند که هدف آن‌ها نشان دادن بهترین نتیجه به کاربر است. سئو سفید فعالیت‌هایی هستند که زمان زیادی را میبرند تا به نتیجه برسد ولی در صورت به نتیجه رسیدن خیلی ماندگار است. 

منظور از خدمات سئو سیاه چیست؟

در کل به کار هایی که قصد دارد از طریق فریب دادن یا دور زدن موتور های جست و جو به صفحات اول برسند سئو سیاه می‌گویند. سئو سیاه یا black seo در ابتدا خیلی سریع نتیجه می‌دهد ولی این نتیجه ماندگار نیست و موتور های جست و جو به محض فهمیدن این کار سایت را  جریمه می‌کنند.

seo سایت

دلیل نیاز داشتن هر کسب و کاری به سئو؟

امروزه روش‌های تبلیغات زیادی وجود دارد مانند رادیویی،تلوزیونی،بیلبوردی و ... یکی به روز ترین روش‌های تبلیغات و خدمات سئو است. با این تفاوت که سئو دارای 3 ویژگی منحصر‌به‌فرد است که برای شما در زیر بازگو کرده‌ایم:

سئو فرآیندی هدفمند و دارای استراتژی است ولی دیگر روش‌ها خیر.

سئو از همه نظر مقرون‌به‌صرفه است و شما با یک بار هزینه کردند ماندگاری زیادی را تجربه می‌کنید ولی دیگر تبلیغات خیر.

بنابراین هر کسب و کاری نیازمند سئو است.

سئو

 چطور به شرکت‌های سئو اطمینان کنیم؟

یکی از نگرانی های صاحبان کسب‌و‌کار اطمینان کردن به شرکت‌ها سئو است. برای کسب یک اعتماد نسبی باید ببینید که شرکتی که مدعی سئو است خودش از جایگاهی در موتور های جست وجو برخوردار است. اگر از جایگاه خوبی در موتور های جست و جو برخوردار بود، در مرحله بعدی باید بروید سراغ نمونه کار های آن شرکت تا ببینید آیا مشتریان آن شرکت هم از جایگاه خوبی برخوردار است یا خیر آیا مشتریان این شرکت از خدماتش راضی هستند حالا که این موارد را بررسی کردید شما می‌توانید به اطمینان نسبی از این شرکت مدعی سئو برسید ولی باز هم این موارد کافی نیست. یکی از پراهمیت ترین نکات که باید به آن توجه کنید این است که سایت شما توسط موتور های جست و جو بررسی می‌شوند و رنک می‌گیرند و اگر شرکتی به شما تضمین رتبه 1 گوگل را بدهد باید به آن شک کنید.

بررسی هزینه و تعرفه های سئو

هیچ هزینه ی مشخصی برای سئو سایت وجود ندارد و بسته به سختی کلمه و ترافیکی که برای سایت خود می‌خواهید متغیر است.  هزینه خدمات سئو اغلب  توسط ابزار Google Planner بررسی می‌شود. این ابزار نشان‌دهنده میزان سرچ و سختی کلمات سئو است.

پراهمیت ترین خدمات سئو

شرکت سئو و دیجیتال مارکتینگ مهام ارائه دهنده ی کلیه خدمات سئو و طراحی سایت است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ هم دستی بر آتش دارد.

حل کردن ایرادات فنی سایت شما توسط شرکت مهام

قبل از شروع کردن سئو وبهینه سازی سایت ابتدا شرکت سئو مهام زیر ساخت های فنی شما را بررسی می‌کند و همه‌ی ایراد های فنی را برای شما حل می‌کند سپس سراغ سئو و بهینه‌سازی سایت شروع می‌شود. شرکت سئو مهام ابتدا همه‌ی ایرادات فنی را برای شما لیست می‌کند و در مرحله‌ی بعد به حل کردن این ایرادات فنی می پردازد. تا هنگامی که ایرادات فنی سایت شما کامل برطرف نشده نمی‌توان به سراغ مراحل بعدی رفت.

تولید محتوا یونیک و منحصر‌به‌فرد

در سئو یکی از پراهمیت ترین موارد که باید برای آن‌ها اهمیت زیادی قائل شوید تولید محتوا است. حتما باید برای تولیدمحتوای خود برنامه و استراتژی داشته باشید و براساس کلمات کلیدی هدف خود اقدام به تولید محتوا کنید. مدیریت تیم محتوا یکی از وظایف اصلی صاحبان بیزینس است.

فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی و برند سازی

اکتیو بودن در شبکه‌های اجتماعی یکی از معیار های مهم برای موتور های جست و جو در رنک دادن به سایت‌ها است.فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی و دادن لینک های اصولی به سایت خودتان منجر به این خواهد شد که ترافیک مطلوبی به سایت شما هدایت شود.

ساخت لینک های طبیعی از نگاه موتور های جست وجو

هرچند که به گفته گوگل دیگر بک لینک ها اعتباری ندارد ولی نتایج این را نشان می‌دهد که هنوز بک لینک ها باعث افزایش و اعتبار سایت شما می‌شود. اما نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که از چه سایت‌هایی بک لینک گرفته شود و در چه سایت‌هایی بک لینک ساخته نشود که این مورد توسط مهندسین سئو مهام بررسی می‌شود. همه‌ی بک لینک های ساخته شده برای سایت شما باید به صورت طبیعی باشد تا موتور های جست و جو متوجه آن نشوند زیرا ممکن است خسارت های زیادی را به سایت شما بزند.

اکتیو بودن در دایرکتوری های هدف

دایرکتور های هدف بسته به حوزه ای که در آن فعال هستند مختلف است. دایرکتورهای هدف با داشتن قدرت بالا خود توانایی کمک قابل توجهی به سایت شما دارند. فعالیت در دایرکتوری‌های هدف یکی از خدمات مهم شرکت سئو مهام است.

مدیریت و آپدیت وبلاگ ها

وبلاگ ها  یکی از ابزارهای کاربردی است  و توانایی این را دارند که شما بتوانید به آسانی در آن‌ها مطلب مربوط به سایتتان را به انتشار بگذارید و ازآنها برای سایت خود لینک بگیرید . زیرا دامنه اصلی وبلاگ ها از قدرت زیادی برخوردار است و شما می‌توانید با کمک گرفتن اصولی از این وبلاگ ها کمک خوبی به سایت خودتان کنید. درست کردن وبلاگ های متنوع برای وب سایت و مدیریت تمامی آن‌ها از جمله خدمات سئو قابل ارائه توسط شرکت سئو مهام است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات