مشاوره سئو در سئولب

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
مشاوره سئو این روزها بسیار محبوب شده است و این موضوع دلیل خوبی هم دارد!
تبلیغات

اینترنت به‌سرعت در حال رشد است و کسب رتبه مطلوب در نتایج گوگل به آرزوبی همگانی تبدیل شده است؛ به همین دلیل، سئولب با ارائه خدمات مشاوره سئو، توانسته نیازهای مختلف کسب و کارهای آنلاین را به‌کلی برطرف کند؛ اما چگونه؟ با ما همراه باشید.

چرا باید از سئولب مشاوره سئو دریافت کرد؟

اهمیت دریافت مشاوره سئو در جایی مهم جلوه می‌کند که وبسایتی همچنان در سئو دست و پا می‌زند و نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد و چگونه باید اهداف تجاری خود را به سَر منزل مقصود برساند. اینجا است که آژانس دیجیتال مارکتینگ سئولب وارد میدان می‌شود تا با ارائه خدمات مشاوره‌ای جدید که در هیچ کجای دیگر دیده نمی‌شود، به افزایش بازدید ارگانیک وب‌سایت‌ها کمک کند.

خدمات بهینه‌سازی موتورهای جستجو در سئولب یک برنامه مدون است که توسط متخصصان حوزه سئو ارائه می‌شود تا وب‌سایت مدظر را در مسیر اصولی هدایت کنند. فرایند مشاوره سئو در سئولب روی روش‌های اصولی بهینه‌سازی موتورهای جستجو و نحوۀ پیاده‌سازی آن‌ها متمرکز است. سئولب یک شعار زیبا دارد: «تنها یک ساعت مشاوره با متخصص سئو می‌تواند رتبه شما را یک پله بهبود بخشد.»

مشاوران سئو هنگامی که به درک کاملی از اهداف کسب‌و‌کار مرتبط برسند، تحقیق عمیقی درمورد هر جنبه از سایت و حضور کسب‌و‌کار در اینترنت انجام می‌دهند. ابتدا آنالیز انجام می‌شود و سپس استراتژی طراحی می‌شود و درپایان، موارد انجام‌شده مورد ارزیابی و آنالیز قرار می‌گیرند.

مشاوران سئولب چه وظایفی دارند و چگونه می‌توانند به سئوی وب‌سایت‌ها کمک کنند؟

مشاوران سئولب افراد متخصصی هستند که در حوزه بهینه‌سازی موتورهای جستجو مشاوره می‌دهند. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که باید از چه اصولی پیروی کرد تا رتبه بالایی در نتایج گوگل به‌دست آورد. مشاوران سئولب درمورد چگونگی کسب رتبه‌های بهتر و افزایش بازدید هدفمند و درنهایت سود بیشتر برای وب‌سایت‌ها مشاوره می‌دهند.

به‌عبارتی می‌توان گفت: «سئو یک مقوله بسیار تخصصی و درعین‌حال حساس است که اگر در مسیر اصولی اجرا نشود، باعث اتلاف وقت و هزینه می‌شود.» مشاوران سئولب با ارائه مشاوره اصولی و تخصصی، به کسب و کارها کمک می‌کنند هزینه و زمان خود را به شکلی هدفمند و هم‌سو با نیازها و اهداف سازمانی خود صرف کنند.

سئولب

مزیت کسب مشاوره از سئولب در این است که مشاور می‌تواند با دانش فراوانش، یک یا چند استراتژی بازاریابی در فضای آنلاین را تدوین کند. این استراتژی چیزی است که به‌راحتی به‌دست نمی‌آید و نمی‌توان با تحقیق و مطالعه در وب‌سایت‌ها، خود به‌تنهایی آستین بالا زد و مشغول چیدن استراتژی شد! برای موفقیت بلندمدت، هر کسب و کاری نیاز به دریافت مشاوره سئو دارد تا بداند درحال‌حاضر کجاست و قرار است به کجا برود.

خدمات مشاوره‌ای سئولب در زمینه سئو شامل چه مواردی است؟

خدمات مشاوره سئولب شامل همه مواردی است که برای توسعه برند در موتورهای جستجو نیاز است. هر وبسایتی متفاوت است؛ بنابراین برنامه سئو نیز متفاوت خواهد بود. در زیر فهرستی از آنچه در خدمات مشاوره‌ای سئولب ارائه می‌شود، آورده شده است:

آنالیز دقیق سئو

تجزیه و تحلیل دقیق وب‌سایت می‌تواند فرصت‌ها و زمینه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو را پیدا کند. این کار به معنای نمایان کردن نقاط قوت و نقاط ضعف وب‌سایت مربوطه است. آنالیز سئو می‌تواند شامل بهینه‌سازی محتوای صفحات، بهینه‌سازی سئوی داخلی، بهینه سئو سئوی خارجی، لینک دادن، ساختاربندی سایت و موارد دیگر باشد. آنالیز دقیق سئو در هر مرحله از عمر وب‌سایت انجام می‌شود.

جستجوی کلمات کلیدی هدف

برای کمک به تدوین یک استراتژی سئو قوی باید طرحی برای دستیابی به رتبه‌های برتر و ایجاد ترافیک بیشتر در موتورهای جستجو انجام شود. این طرح در قالب جستجوی کلمات کلیدی (کیورد پژوهش) و استفاده از آن‌ها در ساختار صفحات وب‌سایت انجام می‌شود. مشاوران سئولب تحقیق کلمات کلیدی را انجام می‌دهند تا مشخص کنند کدام کلمات برای رتبه بندی بهتر باید مورد استفاده قرار گیرند.

ترسیم نقشه راه برای موفقیت

مشاوران سئولب برنامه‌ای را بهبود سئو وب‌سایت ارائه می‌دهند. هدف کلی ایجاد یک نقشه راه براساس اهداف از قبل تعیین شده است. نقشه راه می‌تواند کوتاه مدت و بلند مدت باشد و در آن هر موضوعی که به بهینه‌سازی صفحات وب‌سایت مربوط باشد را نشانه می‌گیرد. مزیت ایجاد نقشه راه در این است که هم مشاوران و هم صاحبان کسب‌و‌کار از روند انجام امور سئو آگاه بوده و دارای اهداف مشترک هستند.

سئولب

آنالیز سئوی رقبا

بخشی از مشاوره سئو که توسط متخصصان سئولب انجام می‌شود، به آنالیز رقبا مربوط می‌شود. مشاور سئو به تاکتیک‌های بهینه‌سازی صفحات، اینکه از چه کلمات کلیدی استفاده کرده‌اند، استراتژی محتوایی و استراتژی لینک دهی رقبا توجه کرده و آن‌ها را بررسی می‌کنند. هدف از این کار، کشف فرصت‌های طلایی برای رتبه بندی بهتر وب‌سایت است. با آنالیز رقبا می‌توان هم نقاط قوت و ضعف آن‌ها و هم نیازهای درونی خود را کشف کرد.

آنالیز بک لینک‌ها

بک لینک موضوعی حساس است؛ زیرا یا سئوی سایت را بهبود می‌بخشد یا آن را به‌کلی تخریب می‌کند! با استفاده از ابزارهای مختلف، مشاوران سئولب بک لینک‌های وب‌سایت مدنظر را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا مشخص شود آیا بک لینک‌ها به رتبه بهتر کمک می‌کنند یا به آن صدمه می‌زنند. سپس، او برای کمک به بهینه‌سازی موتورهای جستجو، طرحی برای حل مشکلات و بهبود اعتبار بک لینک‌ها مؤثر تهیه می‌کند.

طراحی مجدد وب سایت

طراحی وب‌سایت چیزی فراتر از زیبایی است، طراحی باید کاربرپسند باشد و بتواند به راحت‌ترین شکل ممکن کاربران را به مقصد دلخواهشان هدایت کند. حتی اگر بهترین محتوا تولید شود؛ اما طراحی وب‌سایت مناسب نباشد، کاربران با سایت ارتباط مؤثر را برقرار نمی‌کنند. این مهم به‌ویژه درمورد بهینه‌سازی نسخه موبایل (ریسپانسیو) بسیار مهم است؛ زیرا نزدیک به ۷۰ درصد کاربران ازطریق موبایل، کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو می‌کنند. بنابراین، طراحی وب‌سایت یا سئو رابطه مستقیمی دارد.

گزارش ماهانه عملکرد سئو

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های یک کمپین موفق سئو، ارزیابی نتایج و انطباق اهداف با الگوریتم‌های گوگل است. این مهم ازطریق ارائه گزارش از معیارهای اصلی عملکرد انجام می‌شود. درحقیقت، شفافیت بخش عمده‌ای از خدمات مشاوره‌ای آژانس دیجیتال مارکتینگ سئولب است و هدف این است که درک درستی از جایگاه فعلی و نیازهای آینده فراهم شود. گزارش‌های عملکرد سایت توسط متخصصان سئو ارائه می‌شود تا در جلسه‌ای با صاحبان وب‌سایت‌ها، روند کار به آن‌ها گزارش شود و بررسی‌های لازم انجام گیرند.

چرا سئولب یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو است؟

سئولب سه ویژگی مهم زیر دارد:

  • ارائه بهترین خدمات با دانش روز سئو
  • ایجاد ارتباط قوی و شفاف با مشتریان
  • پاسخگوبودن و انجام امور گزارشگری

همین سه ویژگی باعث شده است تا شرکتی مانند سئولب در فهرست بهترین شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای سئو قرار گیرد. مشاوران سئولب متخصصانی هستند که در صدها وب‌سایت و ده‌ها کسب‌و‌کار مختلف، سابقه کار دارند.

مرجع آموزش سئو سئولب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات