خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال از فروشگاه ای پرینتر

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه e-printer با عرضه انواع پرینتر لیزری، جوهرافشان و انواع کارتریج‌ به‌صورت اقساطی، این امکان را فراهم کرده است تا افراد در دوران کرونا نیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند.
تبلیغات

همه‌گیری جهانی ویروس کرونا و خطرات خرید کردن حضوری، عادات خرید بسیاری از افراد را در سرتاسر دنیا تغییر داده است. در چنین شرایطی توانایی تطابق یافتن با شرایط و نیازهای جدید کاربران برای بسیاری از کسب‌وکارها ضروری است.

در همین راستا فروشگاه ماشین‌های اداری e-printer امکان خرید نقدی و اقساطی انواع پرینتر جوهرافشان و پرینتر لیزری و کارتریج‌های اصل و کامپیوتر – موبایل و تبلت را به‌صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه‌ی فیزیکی به فروشگاه برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در کنار چالش‌هایی که خرید فیزیکی مخصوصاً در دوران همه‌گیری کرونا به همراه دارد، تنوع گسترده‌ی مدل‌های پرینتر را نیز می‌توان چالشی مضاعف برای خریداران عنوان کرد، چراکه جستجو برای خرید ایدئال همیشه به نتیجه‌ی دلخواه ختم نمی‌شود، چراکه فروشگاه‌های فیزیکی موجودی محدودتری در مقایسه با فروشگاه‌های اینترنتی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا معمولا در خرید‌های فیزیکی نتوان مدلی را که مدنظر داریم، خریداری کنیم.

ما در eprinter سعی کرده‌ایم تا مجموعه‌ای از جدیدترین مدل‌های پرینتر از برندهای مختلف را برای انتخاب در اختیار کاربران قرار دهیم.

ای پرینتر

خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال

کاربران سایت e-printer می‌توانند بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌های فیزیکی، طیف وسیعی از معتبرترین برندهای تولیدکننده‌ی دستگاه‌های دیجیتال و چاپ رنگی و سیاه و سفید (ازجمله اچ‌پی، کانن، اپسون، برادر، سامسونگ و...) و مواد مصرفی آن‌ها مانند کارتریج، ریبون، کابل، تونر، جوهر، کاغذ، لیبل و... را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنند.

سایت e-printer.ir با معرفی تخصصی محصولات و مقالات فنی در بخش بلاگ، مرجعی درباره‌ی کسب و افزایش اطلاعات درباره‌ی دستگاه‌های اداری به شمار می‌رود.

خرید با ارز دیجیتال و تحویل در همان روز

فروشگاه ای-پرینتر همچنین اولین سایت فروشگاهی ایرانی است که ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، تتر و ترون را به‌عنوان روش پرداخت قبول می‌کند.

e-printer امکان تحویل رایگان کالا در همان روز را برای ساکنین تهران فراهم کرده است. کالاهای خریداری‌شده توسط مشتریان شهرستانی نیز در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت ۱۷، در همان روز ارسال خواهد شد.

ای پرینتر

از آنجا که بسیاری از خریداران پرینتر و کارتریج معمولا به دستگاه‌های اداری دیگری مانند بارکدخوان، پول‌شمار، دستگاه حضور و غیاب، ویدئو پروژکتور و دوربین مداربسته – لپ تاب کامپیوترهای رومیزی – موبایل – تبلت و دیگر کالاهای دیجیتال نیز نیاز پیدا می‌کنند، e-printer امکان تهیه‌ی این اقلام را نیز در کنار کالاهای اصلی خود یعنی پرینتر، اسکنر و کارتریج فراهم کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات