مجموعه نرم‌افزارهای رای‌بین، راهکاری یکپارچه برای نیازهای یک سازمان

یک‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
رای‌بین ارائه دهنده‌ راهکارهای هوشمند یکپارچه با رویکرد مدیریت منابع سازمانی (ERP) است.
تبلیغات

در یک دهه‌‌ گذشته سیطره‌ راهکار‌های هوشمند نرم‌افزاری در کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای مدیریت فرایند‌ها بیش از پیش گسترده‌تر شده است. تغییر رفتار سازمان‌ها بیشتر با مهاجرت به سمت نرم‌افزارهای حسابداری آغاز شد، اما رفته رفته سایر بخش‌های سازمان‌ها نیز به سمت استفاده از محصولات نرم‌افزاری پیش رفتند. این تغییرات محدود به حوزه‌ای خاص نبود و بسیاری از شرکت‌ها با حوزه‌های فعالیت متنوع به سرعت، سهولت و بهبود فرایند‌های کاری خود را در استفاده از محصولات نرم‌افزاری یافتند. ما نیز در رای‌بین با نیازسنجی در این خصوص، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای تحت وب و یکپارچه را طراحی کرده و توسعه داده‌ایم.

محصولات رای‌بین مجموعه‌ ای از نرم‌افزارهای یکپارچه و هوشمند است که با رویکرد مدیریت منابع سازمانی توسعه یافته است. ما در رای‌بین علاوه بر در نظر گرفتن نیازها و ملزومات راهکارهای نرم‌افزاری در  تمام کسب‌وکارها، توجه ویژه‌ای به ارائه‌ و سفارشی‌سازی راهکارها برای مجموعه‌های فعال در حوزه‌ معدن داشته‌ایم؛ از این‌رو می‌توان راهکار معدنی نرم‌افزارهای رای‌بین را پاسخگوی نیاز شرکت‌های معدنی فعال عنوان کرد. محصولات نرم‌افزاری رای‌بین از ماژول‌های متعددی تشکیل شده است. لیست زیر شامل تمام ماژول‌های نرم‌افزاری است که در قالب یک  مجموعه یکپارچه‌ نرم‌افزاری مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • برنامه حسابداری رای‌بین
  • سیستم خزانه‌داری
  • سیستم انبار/حسابداری انبار (ریالی)
  • سیستم انبار/مدیریت گردش کالا
  • سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد
  • سیستم هوشمند توزین (باسکول)
  • سیستم لجستیک
  • سیستم دارایی‌های ثابت (اموال)
  • سیستم خرید/تدارکات
  • سیستم عملیات پیشگیرانه و پیش‌بینانه (نت)  
  • سیستم کنترل تولید
  • سیستم کنترل کیفیت رای‌بین
  • سیستم صادرات
  • سیستم مکاتبات
  • سیستم کارتابل پرسنلی
  • سیستم فروش و سفارش‌ها
  • سیستم واردات

هرچند محصولات نرم‌افزاری ما در رای‌بین قابل استفاده توسط تمامی کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلف است، اما سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه‌‌ معادن و استخراج، بخش بزرگی از مشتریان رای‌بین هستند، چراکه این راهکار نرم‌افزاری همخوانی بالایی با فرایند‌ها و نیازهای این سازمان‌ها دارد.

در میان ماژول‌های نرم‌افزاری رای‌بین می‌توان ویژگی‌هایی را مشاهده کرد که شاید در راهکارهایی که توسط دیگر نرم‌افزارهای مشابه ارائه شده به چشم‌تان نخورده باشد، از این‌رو در ادامه به تشریح برخی از این ماژول‌ها می‌پردازیم.

راهکار ERP رای بین

سیستم نگه‌داری و تعمیرات رای‌بین، به ثبت اطلاعات و همچنین وضعیت ماشین آلات مورد استفاده در یک سازمان اختصاص دارد. با استفاده از این سیستم می‌توان به ثبت‌ اطلاعات شناسنامه‌ای و فنی ماشین آلات و تجهیزات، برنامه‌ریزی و سرویس‌های پیشگیرانه، مدیریت تعمیرات اضطراری و سرویس‌های پیش‌بینانه پرداخت. سیستم نگه‌داری و تعمیرات رای‌بین امکان بهبود کارایی تولید و افزایش میزان کارکرد ماشین آلات و کم کردن هزینه‌ها را فراهم می‌کند.

از دیگر ماژول‌های کاربردی رای‌بین باید به سیستم کنترل تولید رای‌بین اشاره کرد. تصور کنید که شما باید بهای تمام شده‌ محصول خود را محاسبه کنید؛ این محاسبه مستلزم استخراج اطلاعاتی است که باید از بخش‌های مختلف یک سازمان جمع‌آوری شود؛ نرم‌افزار کنترل تولید رای‌بین، این امکان را فراهم می‌کند تا با ایجاد یکپارچکی با سایز سیستم‌های زنجیره‌ تأمین، مدیریت مالی و منابع انسانی بستری مناسب را برای محاسبه دقیق بهای تمام شده محصول ایجاد کند.

دو ماژول مهم دیگری که مجموعه‌ نرم‌افزاری رای‌بین را متمایز از سایر سیستم‌ها می‌کند، سیستم لجستیک و سیستم هوشمند توزین آنلاین و آفلاین است که قابلیت اتصال به هم و سایر ماژول‌های نرم‌افزاری را دارا است.

فعالیت‌های لجستیک شامل حمل و نقل، انبارداری، مدیریت موجودی، مدیریت سفارش‌ها و ارائه خدمات به مشتریان است. لذا سازمان‌ها و بنگاه‌ها برای مدیریت بهینه این‌گونه فرآیندها و کاهش هزینه‌های زنجیره تأمین و کاهش قیمت تمام شده محصولات و خدمات ارائه شده به به‌کارگیر تکنولوژهای نرم‌افزاری یکپارچه نیاز خواهند داشت. از جمله‌ ویژگی‌های سیستم لجستیک می‌توان به ثبت کلیه فرایند‌های مربوط به تخلیه، بارگیری و ارسال، باسکول‌ها، سیلوها و ترمینال‌های کاری اشاره کرد که در کنار سیستم هوشمند توزین با امکان پوشش یکپارچه‌ سیستم سرتاسری توزین بدون محدودیت مکان، ثبت پلاک ناوگان حامل بار امکان مدیریت فرایند لجستیکی را به‌سادگی فراهم می‌کند.

با استفاده از راهکارهای هوشمند یکپارچه رای‌بین می‌توان فرایند دقیق برنامه‌ریزی منابع سازمان را به‌راحتی و با دقت بالا انجام دهد. هدف از اینکار کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد سازمان با در نظر گرفتن بهینه‌سازی فرایند استفاده از منابع است. به صورت کلی می‌توان ماژول‌های راهکار هوشمند رای‌بین را در چهار دسته‌ مالی حسابداری، بازرگانی، اتوماسیون اداری و تولید قرار داد. ضمنا با بهره‌گیری از داشبورد هوش تجاری، می‌توان با نگاهی به داده‌های حاصل از فعالیت‌های انجام شده، تصمیمات بهتری را در زمینه‌ مدیریت اتخاذ کرد.

راهکار ERP رای بین

آنچه که رای‌بین را از رقبا متمایز می‌کند به مجموعه‌ راهکارهای هوشمند نرم‌افزاری در حوزه‌های مختلف خلاصه نمی‌شود و رای‌بین با ارائه‌ خدماتی چون استقرار، آموزش، پشتیبانی و همچنین سفارشی‌سازی محصولاتش، خود را از رقبا متمایز می‌کند. به‌طور حتم باید یکی از ارکان اصلی موفقیت یک نرم‌افزار در سازمان را استقرار و پیاده‌سازی صحیح آن عنوان کرد؛ این امر در خصوص سازمان‌هایی که اطلاعات زیادی داشته و همینطور کاربران متعددی نیز دارند، بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. پس از پیاده‌سازی صحیح، پشتیبانی یکی دیگر از ملزوماتی است که امتیازی مثبت برای ارائه دهندگان خدمات به شمار می‌رود. رای‌بین با تمرکز بر درک نیازهای مشتری و تعامل پایدار، پشتیبانی گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بطوریکه حتی امکان شخصی‌سازی نرم‌افزار براساس نیازهای سازمان را فراهم آورده است تا در صورتی که یک شرکت دارای نیازی مخصوص باشد، بتواند به‌راحتی و با تعامل با رای‌بین به شخصی‌سازی نرم‌افزار بپردازد. با وجود تمام مواردی که اشاره کردیم، ما در رای‌بین برای تسهیل استفاده از نرم‌افزار و استفاده تمام و کمال از پتانسیل‌های نرم‌افزار به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، به مشتریان خود آموزش نیز ارائه می‌کنیم تا استفاده از راهکارهای هوشمند رای‌بین را بدون وجود ابهام در پیش بگیرند. 

ما در رای‌بین سعی کرده‌ایم تا با جمع‌آوری تیمی متخصص و در عین‌حال حرفه‌ای، با درک کامل نیازهای مشتریان خود به ارائه‌ راهکارهای هوشمند بپردازیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات