خرید ساعت مچی اصل از فروشگاه زدتایمر

یک‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 12 دقیقه
برخی وسایل شخصی در زندگی انسان وجود دارد که به نوعی همیشه باید همراه وی باشد.
تبلیغات

برای هر هدفی که از منزل خارج می‌شوید، ابزارهایی پرکاربرد و مورد استفاده فراوان نظیر گوشی‌های موبایل و ساعت مچی را باید به همراه داشته باشید. برای بسیار از افراد کنترل زمان اهمیت بسزایی دارد. به‌ همین خاطر ترجیح می‌دهند ساعت مچی خود را برای همیشه همراه خود داشته باشند. از مهم‌ترین برندهایی که عده زیادی برای خرید ساعت مچی، آن‌ها را در الویت قرار می‌دهند برند کاسیو و سیتیزن است. قدر مسلم هر کسی که بنا دارد هزینه‌‍‌ای را بابت خرید وسیله‌ای پرداخت کند ترجیح می‌دهد بهترین و باکیفیت‌ترین وسیله را از فروشگاه معتبر از جمله زدتایمر خریداری کند. البته برای برخی که پوشیدن برند اهمیت دارد، سعی می‌کنند سایر وسایل خود را هم از شرکت‌های دارای اسم و اعتبار و برند برتر انتخاب نمایند.

عده‌ای دیگر نیز هدف از همراه داشتن ساعت مچی را به‌ عنوان زینت ظاهری در نظر می‌گیرند. مخصوصاً برای بانوان که حضور در مجالس مختلف ایجاب می‌کند ابزارآلات زینتی خود را همراه داشته باشند. البته برای برخی از آقایان نیز جهت حضور در مراسمات و جلسات رسمی اداری و غیراداری یا مهمانی‌های مختلف، همراه داشتن ساعت هم جزئی از زینت ظاهری تلقی می‌شود. همراه داشتن ابزارآلات زینتی و البته خرید ساعت ، نوعی حس امنیت و آرامش و همچنین احساس ابهت خاصی را در عده‌ای بوجود می‌آورد تا با خاطری آسوده، امور روزانه خود را به انجام برسانند. با توجه به موارد عنوان شده فوق پیرامون اهمیت استفاده از ساعت ، در این نوشتار سعی بر این خواهد بود

 فروشگاه اینترنتی خرید ساعت: https://zedtimer.com  به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه خرید ساعت، شما را در زمینه خرید ساعت راهنمایی می‌کند و اولویت‌های انتخابی را توضیح می‌دهد تا کمکی در راستای خریدی مطمئن به خریداران داشته باشد.

اهداف و مزایای استفاده از ساعت مچی

از آنجایی که ساعت مچی در دست صاحب ساعت بسته و قرار می‌گیرد، لذا همیشه و در هر حالت و هر مکانی همراه وی خواهد بود. ممکن است امکان داشتن برخی ابزار که نشان‌دهنده زمان باشند، برای بعضی از مکان‌ها مقدور نباشد. مثلاً برای جلسات آزمون‌ها و امتحانات که استفاده از هرگونه ابزار و وسایل اضافی ممنوع است، ساعت مچی بهترین نشانگر برای کنترل زمان و مدیریت وقت آزمون است یا همراه داشتن گوشی‌های تلفن همراه برای در اختیار داشتن زمان در برخی از جلسات مهم که بنا به دلایلی مانند امنیتی بودن جلسه، عدم اجازه مسئول اول جلسه، احترام به سایر اعضای جلسه، عدم حواس پرتی و ... مجاز نباشد، بهترین گزینه برای کنترل زمان و مدیریت جلسه، ساعت مچی خواهد بود.

بسیاری از شرکت‌ها یا سازمان‌های عمومی و خصوصی برای شناخته شدن در بین مردم و تبدیل شدن به اسم و برند خاص، ترجیح می‌دهند که کارمندان خود را به لباس‌ و تیپ متحدالشکل ملبس نمایند و در کنار آن استفاده از ساعت مچی یکدست را نیز الزام می‌کنند تا ضمن نشان دادن نظم و آراستگی ظاهری، جلوه زیبایی را برای سایرین و مخصوصاً مراجعه کنندگان ترسیم نمایند. به‌ همین دلیل انتخاب ساعت از بین شرکت‌های معروفی نظیر کاسیو و سیتیزن که در سطح جهانی بنام برندی برتر شناخته شده‌اند، به ابهت و اهیمت عمل می‌افزاید.

همچنین برابر قوانین راهنمایی و رانندگی در همه جوامع، استفاد از ابزار و وسایل اضافی مانند تلفن همراه در حین رانندگی برای راننده ممنوع است. لذا بهترین وسیله راننده برای تنظیم و مدیریت درست وقت ساعت مچی است که با نیم‌نگاهی به آن، قابلیت در دست گرفتن زمان مقدور می‌شود.

دلایل تنوع ساعت مچی در بازار

ساعت‌های مچی وسایلی هستند که کاربردهای مختلفی دارند. افراد با دیدگاه‌ها و اهداف متعددی به آن نگاه می‌کنند. به‌ همین دلیل استفاده از ساعت مچی برای هرکسی، نشانه مخصوصی دارد. معمولاً بچه‌ها از آن برای تفریح استفاده می‌کنند. بزرگ‌ترها یا برای زینت ظاهری یا برای مدیریت صحیح زمان آن را بکار می‌برند. به‌ همین دلایل انواع ساعت مچی برای سلیقه‌های مختلف و همچنین راهبردهای گوناگون در سنین مختلف و مخصوص آقایان و بانوان طراحی و به بازار عرضه می‌شود تا هر کسی متناسب با خواست و علاقه خود نسبت به تهیه و خرید این ساعت اقدام کند. بالطبع با توجه به وجود تنوع در انواع ساعت همچنین شرکت‌های سازنده آن‌ها، قیمت ساعت‌ها هم با یکدیگر تفاوت‌هایی خواهد داشت که طبعاً برندهای برتری مانند سیتیزن و کاسیو که محبوبیت و مصرف جهانی دارند از ارزش و قیمت بالایی برخوردار هستند. فروشگاه اینترنتی زدتایمر با در نظر گرفتن نیاز مشتری و خریدار و احترام و توجه به سلیقه و علاقه افراد با ارائه انواع ساعت‌های مچی برای سلیقه‌های تمام افراد، پاسخگوی نیاز ایشان است. در ادامه، برخی از مهم‌ترین انواع ساعت مچی که مورد استفاده فراوانی دارند را معرفی خواهیم نمود.

انواع ساعت مچی با توجه به کارکرد و عملکرد

 همان‌طور که عنوان شد همراه داشتن ساعت مچی اهداف و مزایای مختلفی دارد. افراد مختلف با عناوین مختلف آن را تهیه و مورد استفاده قرار می‌دهند. از این حیث انواع ساعت‌های مچی موجود در بازار به شرح ذیل است و کاربرد و مزیت هر کدام به اختصار تشریح داده می‌شود تا هر کسی متناسب با نیاز خود نسبت به خرید ساعت مچی اقدام کند. چه بسا افرادی هستند که بخاطر عدم آشنایی یا عدم توانایی استفاده از نوعی ساعت، چه بسا هزینه‌های زیادی را پرداخت نمایند ولی استفاده‌ای از وسیله خریداری شده نداشته باشند.

1- معمولی: ساعت‌های ساده و معمولی که فقط زمان را برای دارنده آن نشان می‌دهد و با توجه به سلیقه افراد می‌تواند بصورت ساعت عقربه‌ای یا ارقام دیجیتالی باشد. برخی از این ساعت‌ها نشانگرهای تاریخ روز یا اسامی هفته را هم دارا هستند که افراد، متناسب با سلیقه خود به استفاده از این نوع مدل روی نشان می‌دهند.

2- اسپرت: برابر سلیقه و علایقی که عده‌ای در پوشیدن لباس‌هایی از تیپ اسپرت دارند، ترجیح می‌دهند مدل ساعتی که انتخاب می‌کنند را نیز با لباس‌های خود همسان سازند تا جلوه ظاهری زیباتری داشته باشند.

3- کوهنوردی: یکی از ابزار لازم برای کوهنوردان محسوب می‌شود که ویژگی‌های مختلفی دارد. ساعت‌های مچی کوهنوردی دارای صفحه نشانگر هستند که علائم اختصاری ABC که هر کدام مشخصه ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما هستند را نشان می‌دهند. صفحه و بندهای این نوع ساعت محکم ساخته می‌شود تا از خراش‌های احتمالی در مواجه به برخورد به سنگ و صخره در امان بماند. همچنین صفحه آن طوری ساخته می‌شود که با دستکش هم قابلیت لمس کردن داشته باشد. برندهای ممتاز سازنده ساعت مچی کوهنوردی casio و suunto هستند که اخیراً GPS Garmin از لحاظ کیفیت و امکانات، رقابت سختی را با برندهای نام برده آغاز کرده و به موفقیت‌هایی هم دست یافته است.

4- مجلسی: اما مهم‌ترین ساعت‌ مچی که طرفداران و علاقمندان زیادی در بین قشرهای مختلف دارد ساعت‌های مجلسی هستند. فراوانی سلیقه‌های افراد باعث شده است که تنوع زیادی از این نوع ساعت توسط شرکت‌های مختلف ساعت‌سازی تولید و روانه بازار گردد. بسیاری از بانوان و آقایان برای جذاب کردن و زیباسازی ظاهری خود اقدام به خرید این مدل از ساعت می‌نمایند. برای عده‌ای بسیار ارزش دارد که برند ساعت مچی که استفاده می‌کنند چه باشد. برخی برند کاسیو را بیشتر می‌پسندند. برخی برند مشهور سیتیزن را ترجیح می‌دهند. عده‌ای نیز برندهای مشهور رومانسون، فری لوک، سیکو، آیس‌واچ، شیین و ... را برای خرید ساعت مچی اولویت قرار می‌دهند. اغلب زوج‌های جوان با انتخاب و استفاده ساعت مچی ست علاقه و عشق خود را به یکدیگر ابراز می‌کنند. در این زمینه فروشگاه اینترنتی زدتایمر  با مجموعه‌ای از ساعت‌های خوش فرم و زیبا از مشهورترین برندهای دنیا، ظاهری زیبا را برای افراد زیباپسند به ارمغان آورده است که با مراجعه به سایت این فروشگاه، تنوع ساعت‌ها مشاهده و قابل انتخاب خواهد بود.

5- هوشمند: اما در سال‌های اخیر با گسترش سریع و فزاینده فناوری دیجیتالی و هوشمندسازی بسیاری از ابزار باکاربرد بیشتر انسان، ساعت‌های مچی هوشمند نیز طراحی و روانه بازار گردید. این ساعت‌ها در اندک زمانی کوتاه توانستند مخاطبان هدف بسیاری به به سمت خود کشانده و جایگاه ویژه‌ای در بین مصرف‌کنندگان پیدا نمایند. قابلیت‌های خاص دیجیتالی که در ساعت مچی هوشمند تعبیه شد باعث شده است استفاده از آن روز به روز افزایش داشته باشد که علاوه بر ظاهر زیبا برای آراستگی جوانان، امکانات فوق‌العاده‌ای هم در این ساعت‌ها گنجانده شده است.

ساعت مچی

هر آنچه در بالا پیرامون انواع ساعت‌های مختلف و همچنین هدف از استفاده افراد از تنوع بسیار زیاد ساعت مچی بیان شد، لازمه انتخاب ساعت با تعیین هدف و برابر سلیقه و خواست هر شخصی است. اما صرفاً این موارد قابل لحاظ نیست. از مهم‌ترین بخش‌هایی که برای استفاده از این ساعت باید به آن اهمیت ویژه داد، توجه به نکات لازم در خرید ساعت است که لازم است این نکات و راهنمایی‌ها تشریح شده تا به انتخابی درست بینجامد.

راهنمای خرید ساعت مچی و نکات لازم هنگام خرید!

نکات مهم و زیادی برای انتخاب و خرید این نوع ساعت وجود دارند که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه کرد. هزینه‌ای که قرار است برای خرید ساعت پرداخت شود باید نیاز پرداخت کننده را رفع کند. شاید حد و اندازه مورد انتظار مصرف‌کننده کمتر از ساعتی باشد که بخواهد هزینه بسیار زیادی را برای آن پرداخت کند. نوع کاربری و اهداف استفاده از ساعت مچی ایجاب می‌کند که الزاماتی در خرید این وسیله شیک و زیبا در نظر گرفته شود. در ادامه به برخی از این ویزگی‌ها و نکات پرداخته می‌شود:

انتخاب ساعت با توجه به ظاهر و کارکرد آن: سه گزینه در این زمینه پیش روی خریدار وجود دارد که برابر علاقه خود، یکی از این موارد را انتخاب می‌کند. این گزینه‌ها عبارت‌اند از ساعت مچی دارای باتری، ساعت کوارتز و ساعت مکانیکی. در ساعت دارای باتری، تنها منبع حرکت و کارکرد ساعت، استفاده از باتری و منبع تغذیه است. برای ساعت‌های نوع کوارتز، عامل حرکت، منبع درون ساعت یا ضربان نبض مچ دست است. همچنین برای ساعت‌های مکانیکی، عامل حرکت از نوع دستی یا خودکار است که قیمت این مدل گران‌تر از بقیه بوده و ساعت‌های باتری‌دار قیمت پایین‌تری نسبت به دو مدل دیگر دارند.

محل مورد استفاده از ساعت مچی: اساس استایل و ظاهر می‌تواند گزینه انتخابی دیگری باشد. انواع ساعت برای فعالیت‌های مختلف نظیر ورزش، محل کار، گردش و تفریح، قراردادهای رسمی و غیررسمی و ... عواملی در این زمینه هستند. ساعت‌های مناسب برای ورزش دارای نشانگرهای ضربان قلب، میزان فشار و ... هستند. برای قرارها و جلسات رسمی، ساعت‌های کلاسیک و رسمی مناسب هستند. بسیاری سعی دارند که ساعت مچی خود را با لباس و نوع پوشش خود همسان و ست نمایند.

توجه به برند و شرکت سازنده ساعت: برابر آنچه در عناوین قبلی مطرح شد، برای خیلی از افراد مهم است که ساعتی که قرار است انتخاب نمایند، متعلق به کدام برند معتبر باشد. لذا این گزینه نیز عامل دیگری است تا با توجه به سابقه و اعتبار شرکت سازنده و محبوبیتی که بین اقشار مختلف مردم دارد.

مشورت با سایر افراد: مسلماً مشورت با افرادی که مدت‌ها است از ساعت‌ استفاده می‌کنند، راهنمای مناسبی برای انتخاب می‌تواند باشد. راهنمایی‌هایی در خصوص نوع برند، قابلیت ساعت‌های مختلف، عناوین مرتبط با محل‌های مورد استفاده و ...  . باید همیشه به یاد داشت که هیچ‌گاه، هیچ‌ کس از مشورت کردن ضرر نکرده است.

بررسی مشخصات و ویژگی‌های ساعت: با توجه به سایت‌های زیادی که براحتی در اینترنت قابل جستجو هستند، اطلاعات زیادی از انواع ساعت می‌توان دریافت کرد. بهترین مؤلفه در این خصوص مراجعه به سایت اصلی شرکت‌های سازنده ساعت یا فروشگاه‌های معتبر است که مسلماً اطلاعات دقیق‌تر و صحیح‌تری پیرامون محصول ارائه شده در اختیار کاربران قرار خواهند داد. از دیگر مشخصه‌ها و ویژگی‌های مهم ساعت مچی، توجه به مقاومت آن در برابر مواجهه با آب است. برای افرادی که زمان‌های زیادی با آب سروکار دارند توجه به این مورد خیلی مهم است. انواع ساعت‌های مچی مقاومت‌های مختلفی دارند که اگر قیمت آن برای خریدار مهم نباشد بهتر است سراغ ساعت‌هایی برود که با عناوین "ضد" شناخته می‌شوند. این عناوین شامل ضد آب، ضد زنگ، ضد ضربه، پوشیده شده با محافظ‌های کریستال هستند.

توجه به نیاز و موارد استفاده از آن: متناسب با قرارهای ملاقات و جلسات رسمی، دانستن موقیعت‌های مکانی براساس موقعیت‌یاب ساعت، توجه به میزان مقاومت فشار برای محل‌های با ارتفاع بسیار بالا، مقاومت در برابر گرما یا سرما برای مکان‌هایی که بشدت در معرض سرما و گرمای شدیدی هستند و مواردی از این قبیل که در هنگام انتخاب به آن‌ها توجه می‌شود.

شکل و ظاهر ساعت: این عوامل بیشتر به حوزه سلیقه افراد مربوط می‌شود؛ مخصوصاً جوانان سعی دارند ساعت‌هایی با اشکال و رنگ‌های گوناگون خریداری نمایند. رایج‌ترین اشکال ساعت مچی علاوه بر دایره‌ای بودن، لوزی، مستطیلی، بیضی و مربع است که همراه آن، رنگ و اندازه ابعادی صفحه نیز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این اشکال و رنگ‌ها به استایل شخص هم مربوط می‌شود. لاغری یا چاقی افراد، بلندی و کوتاهی قد، نوع رنگ پوست، ست کردن با لباس‌های خاص از جمله این عوامل هستند. مورد دیگری که در این حوزه به آن دقت می‌شود، سنگینی یا سبکی ساعت و همچنین بلندی یا کوتاه بودن بند ساعت و البته نوع چرمی، فلزی، پارچه‌ای بودن بند هم اهمیت خاصی دارد.

مدت طول عمر ساعت مچی: مواد تشکیل‌دهنده قاب و بدنه اغلب ساعت‌های مچی، تیتانیوم، استیل و آلومینیوم هستند. هر شخصی برابر با مقدار هزینه‌ای که در نظر است پرداخت کند یا سلیقه‌ و علاقه‌ای که داشته باشد می‌تواند انواع آن را انتخاب کند. در نگه‌داری ساعت نیز باید دقت زیادی به خرج داد. معمولاً ساعت‌های سوئیسی اغلب از جنس آلومینیم ساخته شده‌اند که به انواع شوینده‌ها حساس هستند. همچنین استفاده از انواع اسپری‌ها، عطر، کرم‌های ضدآفتاب و ... باعث کدری و جرم گرفتن ساعت در دست خواهد شد.

جنس صفحه: بستگی به میزان دقت نگه‌داری کاربر دارد که از بین جنس صفحه ساعت، نوع پلاستیکی، شیشه‌ای با کریستال آن را انتخاب کند. بالطبع جنس شیشه‌ای خاصیت شکنندگی زودتری دارد اما در برابر سایش مقاومت خوبی دارد. جنس پلاستیکی به‌راحتی خش‌دار می‌شود. اما جنس کریستالی آن در برابر ضربه، ساییدگی و خش مقاومت بالاتری دارد که البته با توجه به این ویژگی‌ها، قیمت آن نیز نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر خواهد بود.

قیمت ساعت مچی: دو نکته در این زمینه وجود دارد. اول این که ساعت مچی بر اساس مقدار مبلغی که شخص دارد انتخاب و خریداری می‌شود و مطلب دوم این که، قیمت مهم نیست، مهم برند یا مشخصات و ویژگی‌های ساعت اولویت انتخاب و خرید است. هر کسی با توجه به شرایط و تمکن مالی که دارد در انتخاب نوع ساعت اختیار داشته و متناسب با موقعیت و ویژگی‌های خود، ساعت دلخواه را انتخاب و خریداری می‌کند.

با توجه به نکات اشاره شده فوق، اعتبار فروشنده‌های بازار و امروزه فروشگاه‌های متعدد اینترنتی در انتخاب ساعت مچی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. در این زمینه فروشگاه اینترنتی زدتایمر به‌ عنوان برند فروشگاهی مشهور در خصوص فروش ساعت مچی است که سال‌ها فعالیت ویژه در این امر داشته است. این فروشگاه که بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید ساعت مچی محسوب می‌شود، تنوعی از ساعت‌ها را به صورت دسته‌بندی منظم و مرتبی در معرض دید مراجعه کننده به سایت قرار می‌دهد که زیبایی ظاهری و مشخصه‌های قابلیتی ساعت‌ها مشهود و روشن است. تنوع ساعت‌ مچی متناسب با سلیقه و علاقه افراد و قشرهای مختلف مردم با توجه به سن و جنسیت، باعث فراهم کردن انواع ساعت از برندهای معتبر و مشهوری سطح جهانی نظیر کاسیو، سیتیزن، اورینت، رومانسون، اسپریت، لی‌کوپر، آیس‌واچ، سیکو و ... گردیده است که به نیاز هر نوع سلیقه‌ای پاسخ داده شده است. با مراجعه به سایت فروشگاه، تمامی موارد عنوان شده به‌راحتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

از مشخصه‌ها و ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی مخصوص خرید ساعت مچی، تضمین اصالت محصول ارائه شده به همراه مناسب‌ترین قیمت فروش است. پشتیبانی 24 ساعته و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور، خدمات شایسته آن را نشان می‌دهد. ضمانت بازگشت 7 روزه ساعت مچی خریداری شده به دلایل مختلف، گواه راستی و درستی خدمات و شاخصه‌های بیان شده درباره فروشگاه اینترنتی زدتایمر است. اصالت و قیمت مناسب فروخته شده از دلایل احتمالی بازگشت کالا هستند که با ضمانت زدتایمر، این حق برای مشتری محفوظ مانده است. حضور کارشناسان باتجربه و متخصص در خدمات پشتیبانی سایت، بهترین گزینه برای دریافت مشاوره و راهنمایی پیرامون نوع انتخاب ساعت مچی متناسب با موقعیت و شرایط مالی و همچنین سلیقه افراد است. هر فردی با هر سلیقه و علاقه‌ای، با هر نوع استایل و هر مقدار مبلغی از یک میلیون تومان به بالا که در اختیار داشته باشد، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ساعت مچی زدتایمر، قادر خواهد بود نیاز و خواسته خود را بر طرف کرده و ساعت دلخواه خود را خریداری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات