سه گام اصلی اینفلوئنسر مارکتینگِ اثرگذار از بیان حرفهایها در آژانس تبلیغاتی نتبینا
تیم اینفلوئنسر مارکتینگ آژانس تبلیغاتی نتبینا در این مطلب درباره رسیدن به کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ تأثیرگذار با رعایت سه نکته حیاتی صحبت میکند.
نکات اساسی برای موفقیت کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ
۱. هدفگذاری و روایت مناسب
در گام اول، مهم است بدانید با کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ به کجا میخواهید برسید و چه پیامی میخواهید به مخاطب منتقل کنید. بنابراین، لازم است بدانید فقط زمانی میتوانید استراتژی درستی برای تبلیغاتتان داشته باشید و نتیجه مطلوب بگیرید که هدف و پیام مشخص و شفافی برای کمپین تعریف کنید. همچنین، باید تسلط کافی بر هدف و روایتی داشته باشید که شما را به مقصد نهایی نزدیک میکند. این اهداف میتواند شامل حفظ هویت برند و نوع ارتباط با مخاطب باشد.
۲. انتخاب درست اینفلوئنسر متناسب با مخاطب هدف
مخاطبان هر اینفلوئنسر قشر مشخصی هستند. برای مثال، مخاطب اینفلوئنسر خانهدار با مخاطب اینفلوئنسر فعال در حوزه تکنولوژی یا ورزش متفاوت است. این نکته مهم است که از ابتدا افرادی را برای تبلیغ برندتان انتخاب کنید که میدانید مخاطب منطبق با مخاطب هدفتان را دارند و از این نظر میتوانند تأثیرگذار باشند؛ درغیراینصورت، وقت و انرژی را هدر دادهاید و محصول یا خدمات خود را به کسانی معرفی کردهاید که ربطی به بازار هدف شما ندارند.
۳. گزارش مستمر حین و بعد از کمپین
اشتباه رایجی که کسبوکارها در کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ مرتکب میشوند، این است که پس از شروع کمپین، نتیجه را قدمبهقدم رصد نمیکنند. این اشتباه معمولا به این مسئله ختم میشود که بعد از صرف بودجه هنگفت، در انتهای کمپین میفهمند که تبلیغات نتیجه مطلوبی نداشته است.
ممکن است اینفلوئنسرهای اشتباهی را انتخاب کرده یا محتوایی را در نظر گرفته باشند که روی مخاطب تأثیرگذار نباشد و آنها را به هدف نرساند. اینجا است که بررسی مستمر کمپین نقشی حیاتی پیدا میکند. اگه حین کمپین متوجه این موضوع شوید، با تغییر استراتژی میتوانید کمپین را از شکست نجات دهید. از آن مهمتر، این است که در پایان کمپین، نتیجه را دقیق تحلیل کنید تا از یافتههایتان برای کمپینهای بعدی استفاده کنید و اشتباهات قبل را تکرار نکنید.
آژانس تبلیغاتی نتبینا یکی از آژانسهای باتجربه و موفق در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ است که کارنامه درخشان چندساله درکنار تیمی حرفهای دارد. اجرای پروژههای بزرگی ازجمله کمپین «بدون پلاستیک» شرکت سامسونگ، کمپین «قدردانی» شرکت پریل و کمپین «مسیرنو» شرکت رنو بخش خیلی کوچکی از نمونهکارهای این تیم است. این آژانس میتواند با انتخاب افراد درست و رصد دقیق کمپین، همراه شما باشد تا از اثربخشی تلاشهای شما مطمئن شود.
این ویدئو نشان میدهد آژانس نتبینا چطور توانسته است به صدر جدول اینفلوئنسر مارکتینگ صعود کند:
از سایت نتبینا میتوانید بازدید کنید تا درباره اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر بخوانید و درخواست مشاوره یا همکاریتان را ثبت کنید تا متناسب با نیازها و اهداف کسبوکارتان راهنمای مسیر شما باشد.