یوکا نماینده چشمی و قفل الکترونیکی در ایران

جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
مردم برای حفظ دارایی و سرمایه‌ خود اقدام به خرید طلا و سکه کرده‌اند و اغلب این دارایی را در خانه نگه‌داری می‌کنند؛ بنابراین نیاز به افزایش امنیت خانه بیش‌ازپیش حس می‌شود.
تبلیغات

هرگاه شرایط اقتصادی یک کشور با بحران مواجه شود و مردم با مشکلات معیشتی مواجه شوند، آمار سرقت نیز بالاتر می‌رود و از آنجا که بیشتر مردم در خانه خود اقدام به نگه‌داری طلا و سکه کرده‌اند، بیشترین آمار سرقت مربوط به دزدی از منازل است. اگر شما هم جز کسانی هستید که در خانه خود از طلا و سکه هایتان نگه‌داری می‌کنید، مطمئنا نگرانی بسیار زیادی از سرقت منزلتان دارید و به فکر بهترین راهکارها برای حفاظت از منزلتان هستید. در این مقاله قصد داریم دو راهکار بسیاری عالی برای حفاظت از خانه در برابر سرقت را به شما معرفی کنیم که مسلما کمک زیادی برای ضدسرقت کردن خانه شما خواهد بود.

 چگونه امنیت خانه خود را بالا ببریم؟

معمولا هنگامی که صحبت از امنیت خانه و راهکارهای ضد سرقتی می‌شود، ذهن همه افراد به سمت درهای ضد سرقت می‌رود. در سالیان اخیر استفاده از درهای ضد سرقت در خانه های جدید رایج شده است و پلیس نیز به مردم توصیه می‌کند که برای حفظ امنیت خانه های خود از درهای ضد سرقت یا محافظ های آکاردئونی استفاده کنند. درهای ضد سرقت راهکار خوبی برای جلوگیری از سرقت هستند و با وجود حجم فلز و شیوه قفل شدن آن‌ها در چارچوب، امکان شکستن این درها وجود ندارد و سارقان نمی‌توانند با تخریب در وارد خانه شوند. با وجود اینکه درهای ضد سرقت راهکار مناسبی برای جلوگیری از سرقت منزل هستند، اما یک نقطه ضعف بزرگ دارند و کامل نیستند. نقطه ضعف بزرگ درهای ضد سرقت استفاده از قفل های مکانیکی است.

با اینکه قفل‌های مکانیکی هر سال ارتقا داده شده و کلیدهای مدرن‌تری برای این قفل‌ها طراحی می‌شوند، اما هنوز هم از ساختار چند صد سال پیش برای باز کردن در بهره می‌برند، ساختاری که محتاج یک کلید فیزیکی و چرخاندن آن در مغزی قفل است. از آنجا که در قفل‌های مکانیکی همیشه امکان گم کردن کلید یا نیاز به کلیدهای بیشتر وجود دارد، امکان کپی کردن کلید همیشه در ساختار تولیدی آن‌ها در نظر گرفته می‌شود و از آنجا که قفل‌های مکانیکی از یک ساختار یکسان برای باز کردن در استفاده می‌کنند، امکان باز کردنشان توسط سارقین همیشه وجود دارد.

سارقین همپا با ارتقای فناوری قفل‌های مکانیکی، مهارت خود را برای باز کردن این نوع قفل ها افزایش می‌دهند و از روش‌های بسیار زیادی برای باز کردن قفل بهره می‌برند. در صورتی نیز که سارقان موفق به باز کردن قفل مکانیکی نشوند، با روش‌هایی همچون تزریق اسید، سوراخ کردن مغزی قفل با مته و سایر روش‌ها، مغزی قفل را تخریب می‌کنند. در قفل‌های مکانیکی، تخریب مغزی قفل به معنای باز شدن قفل است و همین یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های قفل مکانیکی به‌شمار می‌آید؛ بنابراین هر چقدر که در ضد سرقت شما مستحکم و ضد تخریب باشد، نقطه ضعفی به اسم قفل مکانیکی دارد که امکان باز کردن آن توسط سارقین وجود دارد. به همین دلیل شما باید برای حفاظت از طلاها و سکه هایتان در خانه، از راهکارهای تکمیلی دیگری همچون قفل دیجیتال و چشمی دیجیتال در کنار در ضد سرقت استفاده کنید. در ادامه به توضیح کامل فناوری قفل دیجیتال و چشمی دیجیتال خواهیم پرداخت.

دو راهکار طلایی برای حفاظت از خانه در برابر سرقت

در خانه مهم ترین سد در مقابل سارقان است، چنانچه سارقان از در خانه عبور کنند، با تمرکز و آسایش خاطر به دنبال اشیای گرانبهای شما می‌گردند و حتی اگر طلاها و سکه‌هایتان را به خوبی مخفی کرده باشید یا آن‌ها را در گاوصندوق گذاشته باشید، اقدام به سرقت آن‌ها می‌کنند. توجه داشته باشید که اگر سارقان نتوانند از در خانه شما داخل شوند، در طی مدت زمان کوتاهی از سرقت خانه منصرف خواهند شد و به دلیل ریسک بالای معطل شدن پشت در، محل را ترک خواهند کرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم برای تکمیل ایمنی درهای ضد سرقت از دو راهکار طلایی استفاده از قفل هوشمند و استفاده چشمی دیجیتال بهره ببرید.

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند چیست؟

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند، مدرن‌ترین و جدیدترین نسل قفل‌ها هستند که برای باز شدن نیاز به کلید ندارند. قفل‌های دیجیتال با شیوه‌های مدرنی همچون ورود رمز، اثر انگشت، تشخیص سه‌بعدی چهره و کارت شناسایی باز می‌شوند. فناوری مدرن قفل دیجیتال باعث می‌شود که سارقان موفق به باز کردنشان نشوند؛ این قفل‌ها بسیار جدید هستند و سارقان هیچ ایده‌ای برای باز کردن قفل هوشمند ندارند. قفل‌های دیجیتال علاوه بر اینکه ظاهر بسیار مدرنی و شیکی به در خانه یا محل کار شما می‌دهند، بسیار ایمن هم هستند.

قفل‌های دیجیتال ضد حریق، ضد اسید و ضد شوک هستند و به هیچ وجه نمی‌توان با تخریب آن‌ها را باز کرد. چنانچه سارقی کل قفل هوشمند را نیز تخریب کند، این قفل به هیچ عنوان باز نمی‌شود. بنابراین قفل دیجیتال امنیت در ضد سرقت را تکمیل می‌کند و خیال شما را از بابت حفاظت خانه راحت خواهد کرد؛ اما اگر باز هم نگران ترک منزل خود به مدت طولانی هستید و به فکر محکم کاری هستید، پیشنهاد می‌دهیم برای نظارت کامل و همیشگی روی خانه خود از چشمی دیجیتال نیز استفاده کنید.

چشمی دیجیتال یوکا

چشمی دیجیتال چیست؟

چشمی دیجیتال در واقع یک دوربین کوچک و یک صفحه مانیتور کوچک است که به‌سادگی به جای چشمی‌های قدیمی در نصب می‌شود. دوربین چشمی دیجیتال در بیرون از در قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با مانیتور کوچکی که در داخل نصب می‌شود، پشت در را ببینید. چشمی‌های دیجیتال زاویه دید ۱۷۰ درجه دارند و هیچکس نمی‌تواند خود را پشت در پنهان کند؛ بنابراین امنیت شما در هنگامی که خانه هستید، به صورت کامل تأمین خواهد شد؛ اما قابلیت چشمی دیجیتال به همین‌جا محدود نمی‌شود و با استفاده از ویژگی چشمی دیجیتال می‌توانید هنگامی که خارج از خانه هستید، بر خانه خود داشته باشید.

چشمی دیجیتال قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و می‌توانید با گوشی خود از راه دور به چشمی دیجیتال دسترسی داشته باشید. چشمی دیجیتال دارای قابلیت تشخیص خودکار افراد پشت در است. چنانچه شخصی پشت در شما حاضر شود، به صورت خودکار او را شناسایی می‌کند و تصویر او را همراه با یک هشدار برای گوشی شما ارسال می‌کند. شما می‌توانید از راه دور تصویر شخصی را که پشت در شما است، ببنید و در صورت لزوم حتی می‌توانید با شخص مورد نظر مکالمه دو طرفه داشته باشید؛ بنابراین چشمی دیجیتال مانند یک چشم نگهبان همواره مراقب در منزل شما خواهد بود.

بهترین قفل هوشمند و چشمی دیجیتال

اگر تا اینجا با ما همراه بوده باشید، حتما این سؤال برای شما پیش آمده است که اگر قصد خرید این وسیله ها را داشته باشید، بهترین برند قفل دیجیتال یا چشمی دیجیتال چیست؟ چنانچه اقدام به جستجو در بازار کنید، در مرحله اول، قفل دیجیتال سامسونگ به شما پیشنهاد خواهد شد. سامسونگ برند معتبری در تولید کالاهای دیجیتال است، اما برای راهنمایی بیشتر شما باید بگوییم که قفل دیجیتال سامسونگ، بهترین قفل هوشمند موجود در بازار نیست و برندی با ارزش خرید بالاتر نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

یوکا (yuccahq.com) بهترین برند قفل دیجیتال و چشمی دیجیتال است. یوکا یک شرکت کره‌ای است که به صورت اختصاصی اقدام به تولید قفل دیجیتال و چشمی دیجیتال می‌کند. عملکرد قفل دیجیتال یوکا به مراتب بهتر از قفل دیجیتال سامسونگ است و این در حالی است که قیمت قفل دیجیتال یوکا ارزان‌تر از قفل دیجیتال سامسونگ است. قفل هوشمند یوکا در ویژگی‌هایی همچون نصب آسان روی در، استحکام زبانه و مغزی بهتر از قفل سامسونگ است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع مقاله مقایسه دقیق قفل دیجیتال یوکا با قفل دیجیتال سامسونگ را بخوانید.

بنابراین با توجه به کیفیت بالای قفل دیجیتال کره‌ای یوکا و قیمت ارزان‌تر آن نسبت به قفل هوشمند سامسونگ، متوجه ارزش خرید بالا قفل یوکا خواهید شد. فقط کافی است که این دو قفل را از لحاظ کیفیت و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید. برای مشاهده مدل‌های مختلف قفل دیجیتال یوکا و اطلاع از قیمت‌های این قفل هوشمند، می‌توانید به سایت نمایندگی رسمی قفل دیجیتال یوکا در ایران مراجعه کنید.

چشمی دیجیتال یوکا نیز بدون هیچ رقیبی بهترین برند چشمی دیجیتال موجود در بازار است و به جرات می‌توان گفت که هیچ چشمی دیجیتال دیگری، ویژگی های فوق‌العاده چشمی دیجیتال یوکا را ندارد. برای مشاهده انواع مدل‌های چشمی دیجیتال یوکا و اطلاع از قیمت چشمی دیجیتال نیز می‌تواند به سایت نمایندگی رسمی چشمی دیجیتال یوکا در ایران مراجعه کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه قفل دیجیتال و چشمی دیجیتال

نصب قفل دیجیتال به چه شکل است؟

سختی یا آسانی نصب قفل دیجیتال بستگی به برند این نوع قفل ها دارد. قفل دیجیتال یوکا به شکلی طراحی شده است که به‌راحتی و بدون نیاز به هیچگونه برش کاری و مته کاری، روی هر در نصب می‌شود و حتی امکان نصب قفل دیجیتال یوکا روی درهای قدیمی نیز بدون هیچ دردسری وجود دارد.

قفل دیجیتال برای در های ضد سرقت وجود دارد؟

در های ضد سرقت بدنه بسیار محکمی دارند، بنابراین اگر طراحی قفل دیجیتال به در شما نخورد، برای نصب قفل روی در با دردسر بزرگی مواجه خواهید شد. همان‌طور که گفتیم، قفل دیجیتال یوکا طراحی بسیار سازگاری با انواع درهای موجود در بازار دارد و قفل دیجیتال یوکا را می‌توان بدون هیچ دردسر و نگرانی روی انواع در های ضد سرقت نصب کرد.

آیا قفل های هوشمند گارانتی نیز دارند؟

نکته مهمی که در هنگام خرید قفل دیجیتال باید به آن توجه کنید، گارانتی این قفل ها از سوی یک شرکت معتبر ایرانی است. متاسفانه در سال‌های اخیر و با وجود تحریم ها اکثر گارانتی های موجود در بازار واقعی نیستند و نمی‌توان به خدمات پس از فروش آن‌ها اعتماد کرد؛ اما خوشبختانه قفل دیجیتال یوکا در ایران نمایندگی رسمی دارد و با خرید قفل دیجیتال یوکا، خیال شما از بابت گارانتی این محصول راحت خواهد بود.

قفل دیجیتال یوکا بهتر است یا قفل های هوشمند دیگر

همان‌طور که در مقاله نیز توضیح دادیم، قفل دیجیتال یوکا کیفیت خوب با قیمتی مناسب دارد. به همین دلیل ارزش خرید قفل دیجیتال یوکا نسبت به سایر برندهای قفل هوشمند بالاتر است و می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

آیا برای نصب چشمی دیجیتال یوکا به حضور نصاب نیاز است؟

نصب چشمی دیجیتال یوکا بسیار ساده و بدون دردسر است و نیازی به هیچگونه سیم کشی، برش کاری و ایجاد سوراخ اضافه در واحد نیست. فقط کافی است چشمی قبلی خود را خارج کنید و چشمی دیجیتال را به جای آن نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات